قرارداد جدید فراری با شرکت بلاک چین Velas به NFT ها اشاره دارد

فراری با همکاری استارتاپ بلاک چین Velas، محتوای دیجیتال انحصاری را برای طرفداران خود منتشر خواهد کرد.

تولیدکننده خودروهای اسپرت لوکس ایتالیایی فراری با مشارکت با استارتاپ بلاک چین Velas Network سوئیسی وارد صنعت بلاک چین شده است.

فراری رسما اعلام کرد روز دوشنبه که قراردادی چند ساله با Velas امضا کرد تا به طور مشترک “محتوای دیجیتال انحصاری” را برای طرفداران اسکودریا منتشر کند. Velas همچنین اسپانسر اصلی سری Esports Ferrari خواهد بود، سری آنلاین رقابت‌کننده در سری F1 Esports، مسابقات رسمی دیجیتال قهرمانی شامل تمام تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جهانی فرمول 1 FIA.

این اطلاعیه Velas را به عنوان یک شرکت بزرگ در صنعت دارایی‌های دیجیتال و بلاک چین توصیف می‌کند و بر تمرکز استارت‌آپ بر روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تاکید می‌کند:

Velas که یک بازیگر جهانی در بخش بلاک چین و NFT است، خود را از طریق عملکرد و نوآوری خدمات و رهبری فناوری خود متمایز کرده است، ویژگی هایی که آن را با تیم Maranello متحد می کند.

ماتیا بینوتو، مدیر کل اسکودریا فراری خاطرنشان کرد که این شرکت Velas را به عنوان یکی از شرکای برتر خود انتخاب کرد، زیرا این شرکت‌ها ارزش‌هایی مانند نوآوری و عملکرد محصولات و خدمات از نظر فناوری پیشرفته را به اشتراک می‌گذارند.

فرخاد شاگولیاموف، یکی از بنیانگذاران و به تازگی منصوب مدیرعامل Velas، گفت که طبیعی است که Velas با “یکی دیگر از نمادهای برتر، فراری” شریک شود.

وی خاطرنشان کرد: «ولاس انواع نوآورانه‌ای از فناوری‌های پیشگام را در بلاک چین و محصولات مرتبط معرفی کرده است که اکنون در اوج ورزش موتوری به نمایش گذاشته می‌شود.»

فراری و ولاس بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مربوط: علاقه جستجوی جهانی برای «NFT» برای اولین بار از «کریپتو» پیشی گرفت

Velas یک شبکه بلاک چین منبع باز است که برای ارائه ترکیبی از بهترین ویژگی های ابزار متمرکز و غیرمتمرکز کار می کند. از اکتبر، شرکت 100 میلیون دلار به استارتاپ ها اختصاص داد ساخت بر روی بلاک چین Velas، که افزایش قابل توجهی نسبت به وعده اولیه 5 میلیون دلاری آن بود.

Velas (VLX)، توکن بومی بلاک چین Velas، اخیراً پیشرفت چشمگیری داشته است. با معامله با 0.346 دلار، این توکن در زمان نگارش مقاله در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinGecko. VLX در هفت روز گذشته بیش از 70 درصد رشد داشته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس