قیمت اتریوم (ETH) پس از گذشت مدت کوتاهی از مرز 3500 دلار در روز دوشنبه، با کاهش مواجه شد و روز سه شنبه بار دیگر به سطح حمایت 3400 دلار سقوط کرد. این تاخیر ناشی از تایید کامل مورد انتظار توسط SEC برای برنامه های ETF اتریوم است که اکنون به 8 جولای موکول شده است.

SEC پرونده های اصلاح شده را درخواست می کند

تحلیلگران ابتدا تایید را تا 2 ژوئیه پیش بینی کرده بودند، اما SEC از صادرکنندگان درخواست کرده است تا پرونده های اصلاح شده را تا 8 ژوئیه ارسال کنند. اریش بالچوناس، کارشناس ETF بلومبرگ در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که SEC زمان بیشتری برای ارائه بازخورد صرف کرد و در نتیجه جدول زمانی اصلاح شد. بالچوناس اظهار داشت:

ناراحتی فکر می کنم که ما مجبور به عقب نشینی از بیش از / زیر تا بعد از تعطیلات. به نظر می رسد که SEC برای بازگشت به ppl در این هفته زمان بیشتری صرف کرده است (البته باز هم ترفندهای بسیار سبک) و از آنچه که من می شنوم هفته بعد تعطیلات قبل از میلاد است = 8 ژوئیه روند از سر گرفته می شود و به زودی پس از آن راه اندازی می شوند.

خواندن مرتبط

گری جنسلر، رئیس SEC قبلاً اعلام کرده بود که ETF های اتریوم احتمالاً تا «پایان تابستان» تأیید خواهند شد. SEC در حال حاضر در حال بررسی و تایید است S-1 تشکیل می شود، که نشان دهنده گام دوم در راه اندازی ETF های نقطه ای اتریوم است.

علیرغم تأخیر، مدیران دارایی نسبت به اینکه SEC برای اولین بار در ایالات متحده برنامه‌های ETF Ethereum که مستقیماً در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، چراغ سبز نشان دهد خوشبین هستند. اتر، با انتظارات برای اواسط ژوئیه تعیین شده است. گزارش اخیر بلومبرگ بر گفتگوی سازنده بین مدیران دارایی و تنظیم کننده تاکید کرد.

ETF اتریوم اینچ نزدیکتر راه اندازی شد

بر اساس گزارش، بازخورد رگولاتور سوالات جزئی را ارائه می دهد که صادرکنندگان در حال حاضر به آنها رسیدگی می کنند. در ماه مه، SEC پیشنهاد صرافی‌ها را برای فهرست کردن این محصولات تأیید کرد و برای راه‌اندازی آن‌ها نیاز به تأیید جداگانه‌ای داشت.

استیو کورز، رئیس مدیریت دارایی گلکسی دیجیتال، تایید ETF اتریوم را در چند هفته آینده پیش بینی کرد. گلکسی دیجیتال برای ETF اتر ثبت نام کرده است، و کورز با تاکید بر آشنایی خود با الزامات بر اساس تجربه خود در این فرآیند، ابراز اطمینان کرد. بیت کوین ETF.

چندین شرکت برجسته، از جمله BlackRock Inc.، Fidelity Investments، 21Shares و Invesco، پرونده هایی در انتظار تایید دارند. افشای کارمزد وجوه مربوطه یک مرحله ضروری قبل از شروع معامله است.

با فرض اینکه صندوق‌ها چراغ سبز دریافت کنند، یک سوال مهم باقی می‌ماند: آیا پرتفوی‌های اتر سطح تقاضای مشابهی را ایجاد می‌کنند که اولین ETF‌های بیت‌کوین آمریکا در ژانویه، که دارایی‌های 52 میلیارد دلاری را انباشته کرد؟

15 میلیارد دلار ورودی در 18 ماه اول

همانطور که قبلا گزارش شده است توسط NewsBTC، ETF های اتریوم ممکن است جریان های ورودی قابل توجهی را در چند ماه اول معاملات جذب کنند، اگرچه ممکن است حجم ورودی مشابهی با بازار ETF بیت کوین تازه تایید شده نداشته باشند.

مت هوگان در یادداشتی برای سرمایه گذاران، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise (CIO)، پیش بینی کرد که این ETF ها می توانند 15 میلیارد دلار جریان خالص ورودی در 18 ماه اول معاملات خود داشته باشند.

برای رسیدن به این تخمین، هوگان ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم را در نظر گرفت و انتظار داشت سرمایه‌گذاران به آن‌ها تخصیص دهند. محصولات قابل معامله در بورس (ETPs) متناسب.

خواندن مرتبط

هوگان خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران آمریکایی تاکنون 56 میلیارد دلار در بیت‌کوین ETP سرمایه‌گذاری کرده‌اند و او پیش‌بینی می‌کند که این رقم تا پایان سال 2025 به 100 میلیارد دلار یا بیشتر برسد.

با استناد به این مرجع، او تشخیص داد که ETF های اسپات اتریوم باید 35 میلیارد دلار دارایی جذب کنند تا با ETF های بیت کوین مطابقت داشته باشند، فرآیندی که ممکن است حدود 18 ماه طول بکشد.

علاوه بر این، او اشاره کرد که به لطف تبدیل Grayscale Ethereum Trust (ETHE) به ETF، ETF های Spot Ethereum با 10 میلیارد دلار دارایی راه اندازی خواهند شد.

نمودار روزانه روند نزولی قیمت ETH را نشان می دهد. منبع: ETHUSD در TradingView.com

در زمان نگارش این مقاله، ETH با قیمت 3,418 دلار معامله می‌شود و زیان قابل توجهی را در بازه زمانی ماهانه بیش از 9 درصد ثبت می‌کند.

تصویر برجسته از DALL-E، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر