قیمت بیت کوین پس از چند دقیقه تایید مجدد برنامه های فدرال رزرو برای افزایش نرخ ها به 43.7 هزار دلار کاهش یافت

قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از اینکه یادداشت‌های جلسه FOMC در دسامبر فدرال رزرو برنامه‌های خود را برای کنترل ترازنامه را تایید کرد، به زیر 44000 دلار سقوط کرد.

بیت کوین (بیت کوین) و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال با عقب نشینی بازارهای سهام در زنگ پایانی پس از دقایقی از نشست دسامبر FOMC فدرال رزرو نشان داد که تنظیم کننده متعهد به کاهش ترازنامه خود و افزایش نرخ بهره در سال 2022 است، سقوط کرد.

با اصلاح بازارهای سهام، قیمت بیت کوین با کاهش به زیر 44000 دلار دنبال شد و موجی از نقدینگی را آغاز کرد که در کمتر از یک ساعت به 222 میلیون دلار رسید.

کل تصفیه ها منبع: Coinglass

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین پس از نوسان در اطراف حمایت 46,000 دلار در چند روز گذشته، با موجی از فروش مواجه شد که قیمت را به پایین ترین حد روزانه 43,717 دلار رساند.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

بر اساس وضعیت فعلی، به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو شروع به کار کند بالا بردن نرخ بهره معیار آن در ماه مارس، “که به این معنی است که کاهش ترازنامه می تواند قبل از تابستان شروع شود.”

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که تحلیلگران ارزهای دیجیتال در مورد آخرین کاهش قیمت بیت کوین در بیت کوین می گویند و آنچه می تواند در هفته های آینده با پایان یافتن سیاست های پولی آسان فدرال رزرو و شروع افزایش نرخ های بهره در انبار باشد.

کاپیتولاسیون به زیر 44000 دلار می رسد

پیش بینی عقب نشینی در 5 ژانویه توسط تحلیلگر ارز دیجیتال و کاربر مستعار توییتر Rekt Capital ارائه شد. ارسال شده نمودار زیر که “شباهت های بسیار بین این محدوده بیت کوین و می 2021” را برجسته می کند.

نمودار 1 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت،

هر دو شاهد تثبیت BTC در دو EMA Bull Market (یعنی EMA سبز 21 هفته و آبی 50 هفته) بودند. اگر BTC بخواهد تاریخ را تکرار کند، یک رویداد تسلیم ممکن است رخ دهد که در آن BTC برای مدت کوتاهی به زیر 50 EMA آبی منحرف شود.

بیت کوین باید 46000 دلار را پس بگیرد

نگاهی عمیق تر به اقدام قیمت از ماه می توسط تحلیلگر و مشارکت کننده Cointelegraph، Michaël van de Poppe ارائه شده است. ارسال شده نمودار زیر نحوه عملکرد BTC در آخرین عقب نشینی شدید بازار را نشان می دهد.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: توییتر

ون دی پوپ گفت،

و سناریوی افت زیر 46 هزار دلار در بیت کوین در اینجا رخ می دهد. سوال این است که آیا ما در اینجا معلق خواهیم ماند و نقدینگی را از بین می بریم و به بالای 46 هزار دلار برمی گردیم؟ در این صورت، پایین در است.”

اگر قیمت به بالای 46000 دلار بازنگردد، بازار ممکن است برای یک دوره نزولی طولانی‌مدت قرار گیرد که پتانسیل بازگشت BTC به محدوده پایین 30000 دلار را دارد.

مربوط: گزارش: پرزیدنت بایدن در حال بررسی اقتصاددانان برای پر کردن کرسی های فدرال رزرو با انتقال نامزدهای رهبری به سنا است.

سناریویی که در حال حاضر بازار با آن روبرو است به طور خلاصه در نمودار زیر که توسط معامله گر آپشن و کاربر نام مستعار توییتر Nunya Bizniz ارسال شده است، پرداخته شده است.

قیمت BTC در مقابل RSI. منبع: توییتر

نونیا بیزنیز گفت:

ماهانه BTC: افت زیر سطح RSI فعلی زشت بوده است. این بار؟”

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.123 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 39.4 درصد است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس