نام من Godspower Owie است و در ایالت ادو، نیجریه به دنیا آمدم و بزرگ شدم. من با سه خواهر و برادرم بزرگ شدم که همیشه بت ها و مربیان من بودند و به من کمک کردند تا رشد کنم و راه زندگی را درک کنم.

پدر و مادرم به معنای واقعی کلمه ستون فقرات داستان من هستند. آنها همیشه در زمان های خوب و بد از من حمایت کرده اند و هرگز برای یک بار هم که در این دنیا احساس گم شدن کردم کنارم را ترک نکردند. راستش را بخواهید، داشتن چنین والدین شگفت انگیزی به شما احساس امنیت و آرامش می دهد و من آنها را با هیچ چیز دیگری در این دنیا عوض نمی کنم.

من 3 سال پیش با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شدم و به دانستن چیزهای زیادی در مورد آن علاقه مند شدم. همه چیز از زمانی شروع شد که یکی از دوستان من روی یک دارایی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرد که سود زیادی از سرمایه گذاری های خود به همراه داشت.

وقتی در مورد ارز دیجیتال با او روبرو شدم، او درباره سفر خود تا کنون در این زمینه توضیح داد. آشنایی با ثبات و تعهد او در فضا علیرغم خطرات موجود، تاثیرگذار بود، و اینها دلایل اصلی علاقه من به ارزهای دیجیتال است.

به من اعتماد کنید، من تجربه خود را در مورد فراز و نشیب های بازار داشته ام، اما هرگز برای یک بار هم که شده اشتیاق رشد در این زمینه را از دست ندادم. این به این دلیل است که معتقدم رشد منجر به تعالی می شود و این هدف من در این زمینه است. و امروز، من کارمند رسانه های خبری Bitcoinnist و NewsBTC هستم.

روسا و همکاران من بهترین افرادی هستند که تا به حال با آنها کار کرده ام، در داخل و خارج از فضای ارز دیجیتال. من قصد دارم تمام تلاش خود را در کنار همکاران شگفت انگیزم برای رشد این شرکت ها صرف کنم.

گاهی اوقات دوست دارم خودم را به عنوان یک کاوشگر تصور کنم، این به این دلیل است که دوست دارم از مکان های جدید بازدید کنم، دوست دارم چیزهای جدید یاد بگیرم (دقیقاً چیزهای مفید)، دوست دارم با افراد جدید ملاقات کنم – افرادی که هر چقدر هم که کم باشد در زندگی من تأثیر می گذارند. این است.

یکی از کارهایی که بیشتر از همه دوست دارم و از انجامش لذت می برم فوتبال است. این فعالیت مورد علاقه من در فضای باز باقی خواهد ماند، احتمالاً به این دلیل که در آن بسیار خوب هستم. من همچنین در آواز خواندن، رقصیدن، بازیگری، مد و دیگران بسیار خوب هستم.

من وقت، کار، خانواده و عزیزانم را گرامی می دارم. منظورم این است که اینها احتمالاً مهمترین چیزها در زندگی هر کسی هستند. من دنبال توهم نیستم، من دنبال رویا هستم.

من می دانم که هنوز چیزهای زیادی در مورد خودم وجود دارد که باید در تلاش برای موفقیت در زندگی آنها را کشف کنم. من مطمئن هستم که به آنجا خواهم رسید زیرا می دانم که منصرف کننده نیستم و تا آخر تمام تلاشم را می کنم تا خودم را در اوج ببینم.

من آرزو دارم که روزی رئیس شوم، همان طور که من زیر نظر افراد بزرگ کار کرده ام، مردم زیر نظر من کار کنند. این یکی از بزرگترین آرزوهای من از نظر حرفه ای است، و من آن را بی اهمیت نمی دانم. همه می دانند که راه پیش رو به این آسانی که به نظر می رسد نیست، اما با خدای متعال، خانواده و دوستان مشترکم، هیچ مانعی برای من وجود ندارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر