علیرغم عملکرد ضعیف اخیر اتریوم، بنیانگذاران Glassnode، تحت نام “Negentrophic” در پلتفرم اجتماعی X ایلان ماسک، ادعا کردن که پتانسیل ETH هنوز به طور کامل محقق نشده است.

Negentrophic با تجزیه و تحلیل داده های تاریخی و الگوهای بازار مشابه با اوایل سال 2021 پیش بینی می کند که اتریوم می تواند به بالاترین قیمت 7500 دلار برسد، پیش بینی بر اساس فعلی ساختارهای بازار و تحلیل بر اساس اندیکاتور مانند سطح گسترش فیبوناچی 161.8.

غواصی در پیش بینی 7500 دلاری

با ارزیابی پیش‌بینی این متخصصان، به نظر می‌رسد که سطح توسعه فیبوناچی که در سال 2021 مشاهده شد، که نشان‌دهنده یک افزایش بزرگ برای اتریوم بود، اکنون در نمودار ETH ظاهر شده است و نشان می‌دهد که ممکن است تاریخ واقعاً تکرار شود.

تحلیل تکنیکال یک الگوی پرچم در حال توسعه را در نمودار اتریوم نشان می دهد که معمولاً ادامه روند صعودی را نشان می دهد.

اگر این الگو برقرار باشد، اتریوم می تواند برای افزایش قابل توجه قیمت آماده شود، به ویژه با توجه به افزایش علاقه بازار و ETF نقطه ETH آینده تجارت

برای اینکه اتریوم به هدف قیمت 7500 دلاری پیش بینی شده دست یابد، ابتدا باید چندین سطح مقاومت قابل توجه را پشت سر بگذارد. مانع اصلی اولیه، علامت 4000 دلاری است که با پسوند فیبوناچی 1.618 از چرخه قبلی همسو شده است.

فراتر رفتن از این سطح ساختار صعودی بازار را تایید می کند و راه را برای دستیابی به اهداف قیمتی بالاتر هموار می کند. Negentrophic به ویژه در X اشاره کرد:

ما معتقدیم بازار در ساختارها حرکت می کند. و این ساختار به ما یک هدف در ~7500 به عنوان حد نهایی برای ETH می دهد. این 161.8 درصد پسوندهای فیب از ساختار است که در حال حاضر شاهد توسعه آن هستیم. این منعکس کننده پسوند Fib است که در سال 2021 دیدیم. به زودی!

علائم بازیابی اتریوم

در همین حال، در محیط فعلی بازاراتریوم نشانه هایی از بهبود را نشان داده است و از پایین ترین سطح 3300 دلار به حدود 3483 دلار رسیده است. با این حال، راه بهبودی همچنان ادامه دارد مملو از چالش ها، همانطور که با یک روند نزولی جزئی در عملکرد هفتگی آن نشان داده شده است.

نمودار قیمت اتریوم (ETH) در TradingView

کارشناسان بازار مانند کوین تامپسون از Lekker Capital احساسات صعودی مشابهی را برای اتریوم تکرار کرده‌اند و پیشنهاد می‌کنند که تا انتخابات آتی ایالات متحده در نوامبر به 7000 دلار افزایش یابد.

این پیش بینی با یک خوش بینی گسترده تر در جامعه ارز دیجیتال مطابقت دارد، جایی که خلق و خوی از بسیار نزولی به خوش بینانه محتاطانه تغییر کرده است. افزایش قابل توجه برای ارزهای دیجیتال اصلی

تصویر ویژه ایجاد شده با DALL-E، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر