Binance به تازگی فهرست Dogwifhat (WIF) را اعلام کرد، سکه مبتنی بر Solana که در رتبه بندی memecoins صعود می کند. قیمت سکه با تم سگ واکنش مثبتی به اخبار اعلامی نشان داد و به بالاترین حد خود رسید.

WIF اکنون در Binance معامله می کند

امروز، بایننس اعلام کرد بسیار مورد انتظار لیست Dogwifhat. WIF در چند هفته گذشته یک روند گاو نر دیوانه را تجربه کرده است که پس از دیوانگی memecoin که در آخر هفته شروع شد، سکه را حتی بالاتر برده است.

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال نشان داد که فهرست بندی و تجارت آزاد جفت های معاملاتی Spot پشتیبانی شده امروز در ساعت 14:00 (UTC) انجام می شود. علاوه بر این، برداشت ها در تاریخ 6 مارس ساعت 14:00 (UTC) در دسترس خواهد بود.

طبق این اعلامیه، جفت‌های معاملاتی جدید Spot موجود در بایننس عبارتند از WIF/BTC، WIF/USDT، WIF/FDUSD و WIF/TRY.

صرافی به کاربران در مورد “ریسک بالاتر از حد معمول” WIF هشدار داد نوسان قیمت. با توجه به وضعیت نسبتاً جدید توکن، به سرمایه گذاران پیشنهاد کرد که تحقیقات خود را قبل از تصمیم گیری برای معامله توکن انجام دهند.

علاوه بر این، بایننس اعلام کرد که Seed Tag برای WIF اعمال خواهد شد. این برچسب سکه را به عنوان “پروژه نوآورانه ای که ممکن است نوسانات و خطرات بیشتری را نسبت به سایر توکن های فهرست شده نشان دهد” برچسب گذاری می کند.

در نتیجه Seed Tag، کاربران باید آزمون‌های مربوطه را هر ۹۰ روز در پلت‌فرم‌های بایننس Spot و Binance Margin بگذرانند تا بتوانند به WIF دسترسی معاملاتی داشته باشند. آزمون‌ها، همانطور که صفحه پشتیبانی بایننس می‌خواند، برای اطمینان از آگاهی کاربر از خطرات یک توکن قبل از معامله آن تنظیم شده‌اند.

کلاه می ماند

Dogwifhat از اواخر فوریه در یک رالی “توربو سهموی” شرکت کرده است. این رالی مورد تایید رسانه های سنتی سکه با مضمون سگ قرار گرفت.

اخیراً یکی از میزبانان بلومبرگ نام حذف شد WIF، در کنار PEPE، هنگام بحث در مورد اینکه آیا «دوران memecoin بازگشته است» در تلویزیون زنده.

بدون شک عملکرد WIF پس از آن قابل توجه بوده است عقب نشینی بازار memecoin از چند هفته پیش، زمانی که WIF در بازه زمانی 7 روزه 30 درصد کاهش قیمت داشت.

طبق داده‌های CoinGecko، در آن زمان، Dogwifhat ۱۹۶مین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود. پس از اینکه سرمایه گذاران چندین کلاه بر سر گذاشتند، ممکوین ظرف دو هفته به رتبه 64 صعود کرد.

Dogwifhat ranks 64th among all cryptocurrencies. Source: CoinMarketCap

پس از اعلام این خبر، قیمت 1.51 دلار WIF به بالاترین حد خود یعنی 1.90 دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت نشان دهنده افزایش 25.8 درصدی در یک ساعت بود.

در نتیجه، بر اساس داده های CoinMarketCap، فعالیت بازار برای سکه با مضمون سگ در 24 ساعت گذشته 81.17 درصد افزایش یافت و حجم معاملات آن 657.2 میلیون دلار بود.

در زمان نگارش این مقاله، Dogwifhat 8.2 درصد کاهش قیمت نسبت به خود داشته است نشان جدید ATH در ساعت گذشته WIF با ارزش بازار 1.7 میلیارد دلار، 2.2 درصد کاهش نسبت به روز قبل، پنجمین memecoin بزرگ از این نظر است. قیمت فعلی 1.74 دلار همچنان نشان دهنده افزایش 2 درصدی در بازه زمانی 24 ساعته است.

WIF، WIFUSDT

WIF is trading at $1.7 in the hourly chart. Source: WIFUSDT on TradingView.com

تصویر برجسته از X.com، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر