داده های روی زنجیره نشان می دهد که فشار فروش از ماینرهای بیت کوین اخیراً کند شده است. این با توجه به تأثیری که می تواند بر روی آن بگذارد قابل توجه است قیمت بیت کوین وارد سه ماهه سوم سال می شود.

فشار فروش ماینرهای بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

ارجاع داده ها از پلت فرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای کریپتوQuantکریپتو دان، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که فشار فروش از سوی ماینرها به دو دلیل به طور قابل توجهی کاهش یافته است. یکی این است که مقدار بیت کوین این ماینرها به صرافی ها ارسال می شود فروش از ماه مه به شدت کاهش یافته است.

خواندن مرتبط

ثانیاً، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که حجم میز OTC که استخراج‌کنندگان برای فروش استفاده می‌کنند مصرف شده است، و این نشان می‌دهد که شخصی اخیراً همه موارد را خریداری کرده است. عرضه بیت کوین موجود از این ماینرها گفته می شود که حجم میز OTC تا 29 ژوئن انباشته شده است، زیرا هیچ خریدار حاضری برای خرید این توکن های ارز دیجیتال وجود نداشته است.

منبع: X
بیت کوین ۲
منبع: X

ماینرهای بیت کوین بسیار کمک کرد به سقوط قیمتی که کریپتو پرچمدار در ماه ژوئن متحمل شد. داده ها از پلت فرم اطلاعات بازار IntoTheBlock نشان داد که این ماینرها در طول ماه 30000 بیت کوین (2 میلیارد دلار) فروخته اند. این فشار فروش قابل‌توجهی بر بیت‌کوین وارد کرد که باعث شد در مقطعی به زیر 60000 دلار سقوط کند.

به این ترتیب، کاهش فشار فروش یک پیشرفت صعودی برای بیت کوین ایجاد می کند و می تواند ادامه یابد گاو بازی برای ارز دیجیتال پرچمدار کریپتو دان خاطرنشان کرد که این توسعه “شرایط کافی” را برای ادامه روند صعودی بیت کوین در سه ماهه سوم سال جاری ایجاد کرده است.

ویلی وو، تحلیلگر کریپتو نیز چنین کرده بود قبلا پیش بینی شده بود زمانی که ماینرها تسلیم شوند، قیمت بیت کوین بهبود می یابد. با حذف این موضوع، بیت کوین می تواند در این ماه از روند صعودی برخوردار شود و حرکت های عظیمی به سمت صعود انجام دهد.

روند صعودی بیت کوین آغاز شده است

Rekt Capital، تحلیلگر کریپتو در X اخیر (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که روند صعودی بیت کوین آغاز شده است. او ادعا کرد که پایین ترین سطح کلان تایید شده است و بیت کوین اکنون به سمت صعود صعود می کند. او افزود که ارز دیجیتال پرچمدار در حال توسعه است پرچم کلان گاو نر، یک چشم انداز صعودی برای توکن کریپتو ارائه می دهد.

BTC 3
منبع: X

خواندن مرتبط

در X دیگر پستاین تحلیلگر کریپتو خاطرنشان کرد که هدف بیت کوین پس از شروع قوی آن در ماه جولای، ساختن پایه‌ای است که از طریق آن بتواند با 71500 دلار در طول زمان به منطقه Range High برسد.

بیت کوین 4
منبع: X

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر ارز دیجیتال همچنین پیشنهادی روند نزولی بیت‌کوین به پایان رسیده است و با حرکت‌های صعودی این ارز دیجیتال پرچمدار، روند صعودی صعودی در جریان است. او همچنین اشاره کرد که معتقد است بیت کوین دارد پایین آمد و پشتوانه 60000 دلاری پیدا کرده است، به این معنی که کاهش کمتر از این سطح قیمت به زودی بعید است.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین در حدود 62900 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com
بیت کوین نتوانست 63000 دلار را شکست دهد | منبع: BTCUSD در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر