بسیاری از دیگران معتقدند که NFT ها چیزی جز JPEG های قابل مبادله نیستند، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

NFTs: انقلابی در مالکیت

NFT مخفف Non-Fungible Token – “Non-Fungible” به معنای نشان دهنده منحصر به فرد مالکیت، و “Token” به معنای رکورد ارز دیجیتال در یک زنجیره بلوکی است. در مجموع، NFT ها سوابق منحصر به فردی از مالکیت هستند که در یک بلاک چین ذخیره می شوند.

از آنجایی که NFT ها مالکیت را نشان می دهند، کاربردهای بالقوه آنها فقط توسط تخیل انسان محدود می شود. NFT ها در حال حاضر برای فروش استفاده می شوند موسیقی، قهرمانان در بازی های بلاک چین و زمین دیجیتال از پروژه های متاورس، به عنوان مثال The Sandbox.

علاوه بر این، پیشرفت‌های اخیر در فناوری بلاک چین، سرمایه‌گذاران را قادر به خرید دارایی‌های فیزیکی با NFT کرده است. این امر با توکن‌سازی امکان‌پذیر می‌شود، فرآیندی که توسط آن مالکیت دارایی فیزیکی در یک بلاک چین رمزگذاری می‌شود. این پیامدهای زیادی برای دنیای سرمایه گذاری دارد، که تاثیرگذارترین آنها املاک و مستغلات نمادین است.

املاک متاورس پیشگام

NFT ها توسط قراردادهای هوشمند، قطعات نرم افزاری که قراردادهای دیجیتال را اجرا می کنند، تامین می شوند. قراردادهای هوشمند مدیریت مالکیت از طریق NFT ها را با مدیریت حق امتیاز، توزیع پرداخت و انتقال حقوق مالکیت قانونی بسیار کارآمد می کند.

زمانی که قراردادهای هوشمند برای املاک و مستغلات اعمال می‌شود، جای واسطه‌هایی مانند نمایندگان خریدار و فروشنده، آژانس‌های امانی، بانک‌ها و شرکت‌های مالکیت را می‌گیرد. این به NFT ها این پتانسیل را می دهد که خرید املاک و مستغلات را یکپارچه و آسان کند، روند سرمایه گذاری را از ماه ها به ثانیه کاهش دهد و همه طرف ها را از دردسر و سردرد نجات دهد.

آیندهپلتفرمی که برای تسهیل سرمایه گذاری در املاک طراحی شده است، از این فرصت استفاده می کند. Futurent به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با استفاده از NFT های کسری شده املاک و مستغلات خریداری کنند – NFT هایی که به چند قسمت تقسیم شده اند و هر قطعه نشان دهنده مالکیت جزئی در یک ملک است.

با تقسیم مالکیت بین چندین سرمایه گذار، Futurent مقدار سرمایه ای را که معمولاً برای ورود به املاک و مستغلات لازم است کاهش می دهد. با Futurent، سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند درآمد خود را از املاک اجاره به اشتراک بگذارند و بلافاصله درآمد غیرفعالی داشته باشند.

Futurent توسط a تیم کاملا داکس شده، دارای پایه عضویت جهانی است و کسب دارایی را در مکان های دوستدار ارز دیجیتال مانند دبی، سوئیس و هلند در اولویت قرار می دهد. پس از راه اندازی IDO Futurent در ژانویه 2022، سرمایه گذاران می توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال برتر مانند ETH علاوه بر توکن FUTR بومی Futurent، خرید انجام دهند.

تیم Futurent سخت در تلاش است تا چندین مشارکت بزرگ را تضمین کند که به زودی فاش خواهد شد. این مشارکت‌ها شامل پروتکل‌های DeFi ایمن برای حریم خصوصی سرمایه‌گذاران، پلتفرم‌های مالی و وام‌دهی برای بهینه‌سازی پتانسیل سرمایه‌گذاری، ارائه‌دهندگان بیمه بلاک چین برای امنیت سرمایه‌گذاران، و مشارکت‌های بازی برای فروش زمین دیجیتال است.

نتیجه

از طریق ارزهای رمزپایه، NFT و بلاک چین، دنیای دیجیتال و فیزیکی در حال ادغام در متاورس هستند. Futurent، پیشگام در املاک و مستغلات کسری NFT، ورود سرمایه گذاران به این فضا را آسان می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر