مدیرعامل Square Enix برنامه‌هایی را برای بلاک چین، متاورس، NFT فاش می‌کند

یوسوکه ماتسودا مرزی بین بازی‌های قدیمی، که آن را «بازی برای سرگرمی» می‌نامد، و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین مبتنی بر بازی برای کسب درآمد، ترسیم می‌کند.

پذیرش گسترده‌تر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی‌های بازی برای کسب درآمد ممکن است در راه باشد، زیرا یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی جهان، آنها را آینده صنعت می‌داند.

یوسوکه ماتسودا، مدیرعامل Square Enix، آشکار کرد نیات این شرکت برای حوزه های بلاک چین و NFT در پیام سال جدید خود در روز شنبه. ماتسودا در نامه خود، قبل از اشاره به آن، بحثی را درباره متاوره آغاز می کند تغییر نام فیس بوک به متا گواه این است که این مفهوم یک مد گذرا نیست. او انتظار دارد که سال 2022 سالی پر از هیاهو برای متاورس باشد، زیرا جامعه به آرامی جهان های مجازی و توانایی آنها برای ایجاد ارتباط بین افراد در سراسر مرزهای جغرافیایی را در آغوش می گیرد.

او فکر می‌کند که فناوری واقعیت توسعه‌یافته (XR)، استفاده روزافزون از محاسبات ابری و 5G همگی به وجود ابرجهان منجر می‌شوند. ماتسودا در حین بحث درباره این مفهوم نوشت:

“از آنجایی که این مفهوم انتزاعی شروع به شکل گیری ملموس در قالب ارائه محصول و خدمات می کند، من امیدوارم که تغییراتی ایجاد کند که تأثیر اساسی تری بر تجارت ما نیز داشته باشد.”

او به طور مشابه در مورد NFT ها، سپس بلاک چین و بازی برای کسب درآمد ادامه می دهد. ماتسودا خاطرنشان می کند که سال 2021 برای NFT و متاورس «سال اول» بود، در این مدت معاملات وحشی زیادی وجود داشت که همیشه با گمانه زنی های بازار مطابقت نداشت.

سرمایه گذاری در بلاک چین هنوز با سرعتی سریع در حال افزایش است و برخی از سرسخت ترین آنها در تلاش برای مشروعیت بخشیدن به فناوری بلاک چین، شرکت هایی از تجارت بازی بوده اند. اسکوئر انیکس در ابتدا با شرکت در یک متاورس سرمایه گذاری کرد بودجه 2 میلیون دلاری دور برای The Sandbox، یک بازی متاورس مبتنی بر اتریوم. نامه سالانه ماتسودا نشان می دهد که این شرکت در حال دو برابر کردن چندین فناوری در حال توسعه است.

مربوط: مطالعه: 58 درصد از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی در حال حاضر از بلاک چین استفاده می کنند

به نظر می رسد نامه ماتسودا تأییدی دوباره بر موضع یوبی سافت است که به آن متعهد خواهد ماند. جاه طلبی های NFT/بلاک چین. یکی دیگر از نام های بزرگ در صنعت بازی، اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت بازی های ویدئویی الکترونیک آرتز، موافقت کرد که NFT ها و بازی های بازی برای کسب درآمد با وجود این واقعیت که هنوز برای فهمیدن نحوه عملکرد آنها زود است، آینده بازی هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس