مدیر عامل کاردانو پیامی را در مورد علت سقوط Terra به اشتراک می گذارد

  • چارلز هاسکینسون پیامی را به اشتراک گذاشت که علت سقوط قیمت LUNA و UST را ادعا می کند.
  • این پیام شامل طرحی است که توسط Blackrock و Citadel برای شروع انحلال گسترده ایجاد شده است.
  • در همین حال، Do Kwon طرح بازیابی قیمت LUNA و UST خود را به اشتراک گذاشت.

کاردانو خالق چارلز هاسکینسون اخیرا پیامی را به اشتراک گذاشت که علت سقوط قیمت Terra (LUNA) و stablecoin UST را ادعا می کند.

طبق پیامی که شخصی به نام آنا برای هاسکینسون ارسال کرد، این رویداد یک استراتژی خوب اجرا شده است که از ساده لوحی ادعایی دو کوون، مدیر عامل شرکت Terraform Labs و اینکه انکر یک طرح ادعایی Ponzi است، سرمایه گذاری کرده است.

این طرح شامل شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Blackrock و Citadel بود که آنا ادعا می‌کرد 100000 بیت کوین از جمینی وام گرفته است. پس از دریافت مبلغ مذکور، ادعا شد که این شرکت ها 25000 بیت کوین را به UST تبدیل کرده اند.

پس از آن، آنها با Do Kwon تماس گرفتند و گفتند که می خواهند مقدار زیادی BTC را برای UST بفروشند. با این حال، گفته می شود که آنها پیشنهاد داده اند که مقدار قابل توجهی BTC را برای تخفیف بفروشند، که دومی پذیرفت. متأسفانه این امر باعث شد UST نقدینگی خود را کاهش دهد.

زمانی که این اتفاق افتاد، Blackrock و Citadel ادعا می‌کردند که تمام بیت‌کوین‌ها و UST را رها کرده‌اند، که باعث لغزش عظیمی شد و باعث آبشاری از انحلال اجباری در هر دو دارایی شد.

در پایان پیام آمده است:

بلک راک و سیتادل اکنون می توانند بیت کوین را با قیمت ارزان بخرند تا وام را بازپرداخت کنند و مابه التفاوت را به جیب بزنند. در همین حال، میلیاردها Long و بیت کوین VaR از بین رفت.

از طرفی بالاخره دو کوون صحبت کرد در مورد جزئیات طرح بازیابی شایعه شده برای جداسازی TerraUSD (UST). او در یک سری توئیت، پیشنهاد افزایش «پایه‌پول از 50 میلیون به 100 میلیون SDR و کاهش PoolRecoveryBlock» از 36 به 18 را داد.

در کنار این پیشنهاد، Kwon همچنین افکار خود را در مورد علت احتمالی depegging به اشتراک گذاشت. او گفت که مکانیسم تثبیت قیمت استیبل کوین 10٪ از کل عرضه UST را جذب می کند و هزینه جذب مقادیر عظیمی از استیبل کوین ها به طور همزمان “پرداخت سوآپ روی زنجیره را تا 40٪ افزایش داد.”

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر