مدیر عامل FTX: سرعت، مقیاس‌پذیری، مقررات نقش مهم را برای کریپتو در سال 2022 ایفا می‌کند

سام بانکمن-فرید، مدیر عامل FTX می‌گوید که استیبل کوین‌ها می‌توانند ساده‌ترین راه برای مقررات صنعت کریپتو در افشای توییت‌ها باشند.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار و مدیر عامل FTX، که با نام “SBF” نیز شناخته می شود، سال 2021 را در یک یادداشت خوش بینانه به پایان رساند. SBF ضمن افشای نقشه راه FTX در سال 2022 در توییتر، در مورد وضعیت بازار کریپتو در سال 2021 غزلیاتی را مطرح کرد. سیل.

از نظر او، سه عامل مهم برای پیشرفت صنعت در سال 2022 وجود دارد: تنظیم، مقیاس بندی و سرعت تراکنش. او برای هر قطعه پازل راه حل هایی را با ارجاع به خود پیشنهاد می کند صرافی ها درگیری.

در مقررات، SBF بیان می کند که استیبل کوین ها می توانند بهتر گزارش و حسابرسی شوند. در راستای سیاست‌های استیبل کوین FTX، او گفت که شفافیت بیشتر «۸۰ درصد مشکلات را حل می‌کند و در عین حال به استیبل کوین‌ها اجازه می‌دهد در خشکی رشد کنند». در همین حال، نظارت بهتر بر بازار و یک رژیم مبتنی بر ضد تقلب برای صدور توکن می‌تواند شکاف‌های نظارتی دیگر را برطرف کند.

ثانیاً، در حالی که تعداد کاربران کریپتو چیزی حدود 200 میلیون نفر است، اما “به اندازه ای بالاتر از وزن آنها”، برای دستیابی به پذیرش جریان اصلی گسترده تر، به اثرات شبکه بلاک چین بیشتری نیاز است.

خوشبختانه FTX در این زمینه پیشرو است. آی تی دو برابر شد تعداد کاربران آن در سه ماهه چهارم، خود را به عنوان یکی از صرافی های برتر در ارزهای دیجیتال تثبیت کرد به ارزش 25 میلیارد دلار. SBF توضیح داد که در حالی که قراردادهای هوشمند راه را برای فراسویه ها، امور مالی غیرمتمرکز و توسعه وب 3.0 هموار کرده است، بازی های ویدیویی می توانند مسیری برای مقیاس گذاری گسترده باشند:

استفاده از پایگاه کاربری موجود بازی‌های ویدیویی می‌تواند به میلیاردها کاربر و صدها میلیارد دلار در سال منجر شود.

با این حال، او ادامه داد: «این تنها زمانی معنا پیدا می‌کند که دنیای مجازی را جذاب‌تر کند، نه کمتر». ادغام بلاک چین در بازی‌ها، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض، تنها در صورتی کار می‌کنند که یک بازی عالی یا تجربه مجازی را بهبود بخشند.

مربوط: Alameda Research منجر به جمع آوری کمک مالی 35 میلیون دلاری برای برنامه معاملاتی ارز دیجیتال Stacked می شود

در نهایت، تراکنش های ارز دیجیتال باید چرخ دنده را تغییر دهند. سطوح 50000 تراکنش در ثانیه برای ارضای کاربردهای مقیاس صنعتی کافی نیست. بدون سرعت بالا، دو موضوع دیگر نمی توانند به خوبی اجرا شوند. او به شوخی گفت:

«همیشه وقتی یک بلاک چین می گوید که از قبل سریع هستند، می خندم. هیچ کدام نیستند! […] سریع یعنی میلیون ها TPS. هنوز کسی آنجا نیست.»

به عنوان ثروتمندترین فرد در حوزه ارزهای دیجیتال بر اساس فوربس، دارایی خالص SBF 26.5 میلیارد دلار است. قرار می دهد این جوان 29 ساله خارج از 100 نفر برتر جهان است. او با کانون توجه ها غریبه نیست و چهره ای بسیار مورد توجه است و فضاهای توییتری را با تام برادی به اشتراک می گذارد سومین شخص برجسته Cointelegraph در بلاک چین در سال 2021.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس