معامله گر کریپتو دانکن توضیح داده است که چرا با وجود توکن کریپتو، در اتریوم (ETH) “بسیار طولانی” است. کاهش اخیر به حدود 3400 دلار. وی تاکید کرد ETF های اتریوم را مشخص کنید، که به اعتقاد او می تواند باعث افزایش قابل توجهی برای ETH شود.

ممکن است یک «تجدید قیمت صعودی قابل توجه» برای THEEthereum در افق باشد

دانکن در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که او معتقد است که بازار است خیلی نزولی در حال حاضر و اینکه ممکن است “تجدید قیمت صعودی قابل توجهی” برای اتریوم وجود داشته باشد، در صورتی که ورودی های ETF اتریوم را مشاهده کنید “هر چیزی جز وحشتناک” هستند. او همچنین توضیح داد که چرا فکر می‌کند ETF‌های Spot Ethereum برخلاف تصور برخی، موفقیت بزرگی خواهند بود.

خواندن مرتبط

ابتدا به این نکته اشاره کرد مدیران دارایی به فضای ETF کریپتو به‌عنوان یک «مرز جدید» نگاه کنید که می‌تواند میلیاردها هزینه مدیریت برای آنها در ده سال آینده ایجاد کند. او تاکید کرد که چگونه بلک راک موفق‌ترین راه‌اندازی محصول خود را تاکنون داشته است ETF بیت کوین را مشخص کنید، که او ادعا می کند در حال حاضر 45 میلیون دلار هزینه سالانه، تنها شش ماه پس از راه اندازی آن، ایجاد می کند.

بر این اساس، دانکن بیان کرد که ETF های اسپات اتریوم «فرصت عظیم» دیگری را برای این مدیران دارایی فراهم می کند تا محصولی را راه اندازی کنند که می تواند موفقیتی مشابه با ETF های اسپات بیت کوین به ارمغان بیاورد و صدها میلیون کارمزد ایجاد کند. دانکن خاطرنشان کرد که ETF های Spot Ethereum “تقریباً به اندازه ETF بیت کوین هستند، با توجه به هزینه های مدیریت پایه و توانایی آتی برای کاهش کارمزد از بازده سهام.”

دانکن بیشتر به یک مصاحبه اشاره کرد اسکات ملکر (با نام مستعار Wolf Of All Streets) با رئیس تحقیقات دارایی دیجیتال VanEck، متیو سیگل، برای تأکید بر احساس این مدیران دارایی در مورد ETF های Spot Ethereum. با توجه به آنچه در طول مصاحبه گفته شد، دانکن اشاره کرد که چگونه VanEck روی ETF های Spot Ethereum شرط می‌بندد تا جرقه‌ای برانگیخته شود تا یک «رالی انعکاسی» در ETH ایجاد کند، که سیگل ادعا کرد که می‌تواند پول بیشتری برای آنها به همراه داشته باشد.

صادرکنندگان ETF نقطه ای اتریوم می توانند روایتی برای اتریوم ارائه دهند

دانکن تلاش کرد تا با استدلالی که توسط چهره‌های ارز دیجیتال مطرح شده بود مقابله کند اندرو کانگ، که استدلال می کرد که اتریوم هیچ روایتی ندارد و ممکن است ETF های Spot Ethereum به این دلیل موفق نشوند. دانکن اظهار داشت که مدیران دارایی مانند BlackRock و VanEck می‌توانند «به معنای واقعی کلمه خودشان روایت‌ها را شروع کنند».

وی افزود که این روایت می تواند در مورد دارایی های دنیای واقعی بلک راک (RWA) روی زنجیره، استیبل کوین جدید VanEck، یا پایان نامه «فروشگاه برنامه باز» مدیران دارایی. دانان گفت که وقتی این روایت‌ها با برخی «جریان‌های خوب و ویژگی‌های فوق‌العاده انعکاسی اتریوم» ترکیب شوند، بازار می‌تواند شاهد یک «رشد عظیم ETH» باشد.

خواندن مرتبط

معامله گر ارزهای دیجیتال اعتراف کرد که این ممکن است زمان بر باشد، اما فکر کرد که این مدیران دارایی منابع قابل توجهی را برای جذب جریان های ورودی به ETF های Spot Ethereum خود استفاده نمی کنند، ساده لوحانه است.

تحلیلگر و معامله گر کریپتو تایلر دوردن زمانی که او احساس مشابهی داشت ذکر شده رسیدن اتریوم به 10000 دلار “نامتقارن ترین شرط بندی” در ارزهای دیجیتال امروزی بود. او ادعا کرد که وال استریت تلاش زیادی برای اطمینان از تایید ETF های Spot Ethereum انجام داده است و اکنون، در حین پمپاژ اتریوم، به همان اندازه از آن پول به دست خواهند آورد.

قیمت اتریوم بالای 3400 دلار | منبع: ETHUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر