داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین اخیراً تسلیم شده‌اند، نشانه‌ای از این که FUD بازار را در دست گرفته است.

تعداد کل دارندگان بیت کوین اخیراً کاهش یافته است

طبق داده های شرکت تحلیل زنجیره ای Santiment، مقدار کل دارندگان بیت کوین اخیراً کاهش قابل توجهی را ثبت کرده است. “تعداد کل دارندگاندر اینجا یک نشانگر وجود دارد که تعداد کل آدرس‌های موجود در بلاک چین BTC را که در حال حاضر دارای تعادل غیر صفر هستند، اندازه‌گیری می‌کند.

هنگامی که ارزش این معیار افزایش می یابد، می تواند به این معنی باشد که دست های تازه به طور بالقوه روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، آدرس های جدیدی را باز می کنند و به آنها سکه اضافه می کنند.

اگر سرمایه‌گذارانی که قبلا دارایی را ترک کرده‌اند دوباره به آن بازگردند و کیف پول خود را پر کنند، این شاخص به طور طبیعی افزایش می‌یابد. یکی دیگر از دلایل احتمالی این روند نیز می تواند به دلیل تقسیم دارایی توسط دارندگان به کیف پول های متعدد، برای اهدافی مانند حفظ حریم خصوصی باشد.

به طور کلی، هر چند، افزایش در مجموع مقدار دارندگان معمولاً نشانه ای از خالص بودن است فرزندخواندگی سکه در حال وقوع است که می تواند در بلندمدت نشانه صعودی باشد.

از سوی دیگر، کاهش این اندیکاتور می تواند نشان دهنده این باشد که برخی از سرمایه گذاران تصمیم گرفته اند ارز دیجیتال را پشت سر بگذارند، زیرا آنها به طور کامل دارایی های خود را نقد کرده اند.

حال، در اینجا نموداری است که روند تعداد کل دارندگان بیت کوین را در چند ماه گذشته نشان می دهد:

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، مقدار کل دارندگان بیت کوین طی 10 روز گذشته یا بیشتر کاهش یافته است. در مجموع 311000 آدرس داخل این پنجره کاملاً خالی شده اند.

برای یک معامله گر تازه کار، ممکن است به نظر می رسد که این یک نگرانی برای شرکت کنندگان کمتر فعال باشد. با این حال، از نظر تاریخی، این آمار لحظات FUD را در بازار منعکس می‌کند و نشان می‌دهد که کیف پول‌های کوچک BTC معمولاً در حال تسلیم شدن هستند، زیرا کیف‌های بزرگ سکه‌های خود را جمع‌آوری می‌کنند.» Santiment توضیح می‌دهد.

از نمودار، قابل مشاهده است که دو نمونه دیگر از جرم نیز وجود داشته است کاپیتولاسیون در چند ماه گذشته به طور خاص، 1.1 میلیون آدرس بین 23 سپتامبر و 23 اکتبر خارج شدند، در حالی که 757000 آدرس بین 21 ژانویه و 13 فوریه کاپیتولاسیون کردند.

جالب اینجاست که در این رویدادهای کاپیتولاسیون، قیمت به ترتیب 28 و 24 درصد افزایش یافت. تا کنون از زمان شروع آخرین فروش از سوی دست‌های کوچک، ارز دیجیتال حدود 3 درصد کاهش یافته است.

این شرکت تحلیلی خاطرنشان می‌کند: «اگر تاریخ نشانه‌ای باشد، بیت کوین شانس بالایی برای بازدهی مثبت دارد، قبل از اینکه این خروج کیف پول‌های غیر صفر در این دور (به دلیل اینکه معامله‌گران فکر می‌کنند بالا در آن قرار دارد) در نهایت متوقف شود.»

قیمت بیت کوین

از زمانی که بیت کوین به 60,600 دلار رسیده است، این دارایی از بهبودی شدید برخوردار بوده است زیرا قیمت آن اکنون به سطح 66,800 دلار رسیده است.

نمودار قیمت بیت کوین

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر