رسانه محلی کره جنوبی، Newsis، اخیرا گزارش شده است مورد برخی از معامله گران ارزهای دیجیتال که حدود 3 میلیارد دلار به خارج از کشور ارسال کرده بودند تا از آن سود ببرند.Kimichi Premium. جالب اینجاست که دادگاه 14 نفر از 16 تاجر را علیرغم اعمال ادعایی خود بی گناه تشخیص داد.

نحوه عملکرد این گروه از معامله گران ارز دیجیتال

گفته می شود که این معامله گران کریپتو این مبالغ پول را از طریق بانک های محلی به بهانه اینکه این تراکنش ها حواله ارزی است ارسال کرده اند. با این حال، ظاهراً اینطور نبود، زیرا آنها پس از آن از بودجه استفاده می کردند خرید ارزهای مجازی خارج از کشور و ارسال آن دارایی های ارز دیجیتال شده به آن مبادلات داخلی، جایی که در نهایت آنها را تخلیه می کنند.

این کار برای سود بردن از «کیمیچی حق بیمه» انجام شد. این پدیده زمانی رخ می دهد که دارایی های ارز دیجیتال شده در کره جنوبی به دلیل قوانین خاص این کشور گران تر از خارج از کشور باشد.

این یک فرصت آربیتراژی ایجاد کرده است که معامله گران ارزهای دیجیتال به دنبال بهره برداری از آن بوده اند. در همین حال، دولت کره تلاش کرده است تا معامله گران را از انجام این کار باز دارد.

به همین دلیل است که تعقیب متهم 16 نفر، از جمله فردی که در گزارش خبری به عنوان آقای الف یاد می شود، با نقض قانون اطلاعات مالی خاص. آقای الف و دیگران متهم به انتقال غیرقانونی ارز خارجی به ارزش 4.3 تریلیون وون (3 میلیارد دلار) به خارج از کشور بین آوریل 2021 تا اوت 2022 برای سوء استفاده از حق بیمه کیمیچی شدند.

دادستان معتقد است که این معامله گران ارز دیجیتال در بازار به اندازه 210 میلیارد وون (158 میلیون دلار) سود کسب کردند. متهمان در دفاعیات خود علیه هرگونه تخلفی استدلال کردند زیرا آنها دقیقاً تسهیل کننده تجارت ارز نبودند بلکه بانک بودند.

معامله گران استدلال می کردند که آنها کاربران پلت فرم هستند، نه اپراتورهای تجاری دارایی مجازی. بانک درگیر همچنین سعی کرد خود را از این پرونده تبرئه کند زیرا ادعا کرد این معامله را بر اساس “شواهد نادرست” متهمان ارائه کرده است.

دادگاه متهمان را بی گناه می داند

دادگاه با استدلال اکثر متهمان موافقت کرد و 14 نفر (از جمله آقای الف) را از 16 نفر متهم تبرئه کرد. یک قاضی محلی که در مورد این پرونده رای داد، اظهار داشت که اقدامات آنها ناقض هدف قانون معاملات ارزی نیست و بنابراین، طبق آن قانون مجازات نمی شود.

قاضی افزود که “هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد متهمان به عنوان اپراتورهای تجاری دارایی مجازی فعالیت می کردند.” اگر برعکس بود، آنها می توانست مجازات شود به دلیل عدم ثبت کسب و کار خود یا افشای برخی موارد طبق قانون.

جالب اینجاست که قاضی پارک پرونده فعلی را از الف بیشتر متمایز می کند دادگاه عالی سابقه دارد زیرا او خاطرنشان کرد که بالاترین دادگاه “به صراحت در مورد مسائل این پرونده قضاوت نکرد.” دادستان قبلاً با نارضایتی از حکم دادگاه، درخواست تجدید نظر ارائه کرده است.

روند قیمت ETH در نمودار روزانه به سمت صعودی می رود. منبع: ETHUSDT در Tradingview

نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر