ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، تولد 13 سالگی بیت کوین را تبریک گفت

ملانیا ترامپ جدیدترین سلبریتی است که به NFT ها پرداخته و پست های مرتبط با ارزهای دیجیتال را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است.

اندکی بعد توکن غیرقابل تعویض خودش را راه اندازی کرد پروژه (NFT) ماه گذشته، ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، بیت کوین را فریاد زد (بیت کوین) در توییتر.

روز دوشنبه، خانم ترامپ تولد بیت کوین را تبریک گفت. بزرگترین ارز دیجیتال جهان مشخص شده است سیزدهمین سالگرد آن در 3 ژانویه

بانوی اول سابق گفت: “به طور گسترده گزارش شده است که ارزش بازار بیت کوین از یک تریلیون دلار فراتر رفته است.”

طبق گفته‌ها، در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار بیت‌کوین کمی بالاتر از 880 میلیارد دلار است داده ها از CoinGecko. ارزش بازار آخرین بار در اوایل دسامبر سال گذشته بیش از یک تریلیون دلار بود.

این پست در زمان نگارش بیش از 30000 لایک و بیش از 8000 بازتوییت جمع آوری کرده است.

بسیاری از افراد در جامعه ارزهای دیجیتال، از جمله بنیانگذار Morgan Creek Digital آنتونی پمپلیانو، متعاقبا پیشنهادی اینکه خانم ترامپ می تواند یک «بیت کوینر» باشد یا در صنعت بیت کوین شرکت کند.

مربوط: بزرگترین کیف دوشی جهان مجموعه NFT را منتشر کرد

برخی دیگر به اظهارات مهم ضد بیت کوین توسط همسر خانم ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، اشاره کردند. بارها بیت کوین را مورد انتقاد قرار داد در سالهای اخیر، اسمش را کلاهبرداری گذاشتن و استدلال می کند که بر اساس “هوای رقیق” است.

یکی از ناظران گفت: “این یک اعلامیه طلاق بسیار مرموز است.” اشاره شد در توییتر.

بانوی اول سابق به طور رسمی پلتفرم NFT خود را در اواسط دسامبر 2021 معرفی کرد و اولین مجموعه دیجیتالی خود به نام “Melania’s Vision” را کنار گذاشت. به گفته مقام ملانیا ترامپ سایت اینترنتی، فروش NFT در بلاک چین سولانا انجام شد و حراج در 31 دسامبر به پایان رسید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس