میلیاردر ری دالیو، تخصیص «معقول» 1 تا 2 درصد بیت کوین را توصیه می کند

دالیو، حامی بیت کوین که به تازگی استخراج شده، موافق است که بیت کوین باید درصد کمی از پرتفوی سرمایه گذاران را در سال 2022 تشکیل دهد.

ری دالیو، مدیر صندوق تامینی، همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است (بیت کوین) در سال 2022، سه دلیل اصلی که چرا بیت کوین «تأثیرگذار» است را فهرست کرد. در اخیر مصاحبه با پادکست سرمایه گذاراناو از طلا و بیت کوین به عنوان یک محافظ تورم صحبت کرد.

وقتی مصاحبه‌گر ویلیام گرین از او خواست که تخصیص معقول برای افراد غیرمتخصص چقدر باشد، ری دالیو گفت که موافق است. با میلیاردر همکار بیل میلرپیشنهاد می کند که 1% تا 2% تخصیص صحیح است.

او توضیح داد که این شبکه هرگز هک نشده است، رقیب بهتری ندارد و نرخ پذیرش بیت کوین نشان می دهد که می تواند ارزش بازار طلا را کاهش دهد.

بیت کوین اکنون حدود یک تریلیون دلار ارزش دارد در حالی که طلایی که توسط بانک های مرکزی نگهداری نمی شود و برای جواهرات استفاده نمی شود، حدود پنج تریلیون ارزش دارد. وقتی به آن نگاه می‌کنم، آن را در نظر دارم، زیرا فکر می‌کنم با گذشت زمان، احتمالاً دارایی‌های پوششی تورمی بهتر عمل می‌کنند.»

دالیو، موسس بزرگترین صندوق تامینی جهان، Bridgewater Associates، اظهاراتی را که سال گذشته در مصاحبه اخیر با پادکست انجام داد، تکرار کرد و گفت که تحت تاثیر قرار گرفته است. که بیت کوین در دهه گذشته جان سالم به در برده است در حالی که تکرار می کند که او “مناسب برای پول نقد نیست”.

مربوط: BTC Markets گزارش می دهد که یک رونق بیت کوین در میان بیبی بومرها وجود دارد

دالیو به تفکرات خود در مورد ظهور بیت کوین هشدار داد و شور و اشتیاق پیرامون جامعه بیت کوین را به عنوان پاشنه آشیل احتمالی برجسته کرد. و همانطور که برای سرمایه گذار معروف به “مستر تنوع” انتظار می رود، او همچنین یک سوال گسترده تر در مورد دارایی های دیجیتال پرسید:

“چه زمانی کسی پولی را که در بیت کوین به دست آورده است جمع آوری می کند و سپس آن را متنوع می کند و به عبارت دیگر به چیزهای دیگر می رود؟”

او در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض و سایر سکه‌ها به‌عنوان مقاصد بالقوه تنوع‌بخشی سخن گفت. با این حال، در حال حاضر، بیت کوین در کنار طلا، جایگاهی را در «طبقه دارایی های محافظ تورم» او اشغال کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس