میلیاردر مکزیکی در پیام سال نو می گوید بیت کوین بخر

توصیه زندگی از سومین فرد ثروتمند مکزیک: “حسادت نکن، خودت را باور کن و بیت کوین بخر.”

سومین فرد ثروتمند مکزیک پیامی دلگرم کننده برای سال نو برای بیت کوین ارسال کرد.بیت کوین) علاقه مندان در شب کریسمس. ریکاردو سالیناس پلیگو در یک ویدیوی جشن دو دقیقه ای توصیه کرد که از پول فیات دور شوید و بیت کوین بخرید.

او قبل از اینکه از فالوورهایش بخواهد بازتوییت کنند و به اشتراک بگذارند، سه توصیه به 957200 دنبال کننده خود در توییتر به عنوان بخشی از پیام کریسمس و سال نوی خود می کند:

«از پول های فیات دوری کنید. چه دلار باشد، چه یورو یا ین – همه چیز یکسان است. این پول جعلی ساخته شده از دروغ های کاغذی است. بانک‌های مرکزی بیش از هر زمان دیگری در حال تولید هستند.»

او قبل از اینکه به دوربین اشاره کند مکث می کند و می گوید: «در بیت کوین سرمایه گذاری کنید!»

در مقابل درخت کریسمس طلایی ایستاده بود، دو «هدیه» دیگر از نصیحتی که سالیناس به پیروانش داد این بود که حسادت را کنار بگذارند و به خود ایمان داشته باشند، به ویژه هنگامی که به دنبال آزادی و نوآوری هستند.

جای تعجب نیست که سالیناس سرمایه گذاری در بیت کوین را توصیه می کند. به عنوان یک برجسته مبشر بیت کوین از سال 2013، توییتر او زیستی خود را صرفاً به عنوان یک “تاجر مکزیکی و دارنده بیت کوین” توصیف می کند.

سالیناس قصد دارد دومین بانک خرده فروشی بزرگ مکزیک را Banco Azteca به اولین وام دهنده در این کشور تبدیل کند. کسب و کار در بیت کوین با این حال، سالیناس، رئیس شرکت مادر بانک، Grupo Salinas، در ژوئن امسال ناامید شد.

در پاسخ به برنامه های بلندپروازانه او، بانک مرکزی مکزیک اظهار داشت که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پول قانونی نیستند و استفاده از آنها در سیستم مالی کشور ممنوع است. در سپتامبر امسال، الخاندرو دیاز د لئون، رئیس بانک مکزیک، BTC را به عنوان یک مناقصه قانونی قابل اعتماد رد کردبا اشاره به نوسانات قیمت به عنوان یک مانع بزرگ در جهت پذیرش کامل.

مربوط: کاملاً درست است که بیت کوین را طلای جدید بدانیم – سومین مرد ثروتمند مکزیک

بعید است که سالیناس را منصرف کند. او بوده است پرتقال پرتقال مکزیک 128 میلیون نفر از تابستان و در یک مصاحبه با Cointelegraph در ژانویه امسال، او محکومیت خود را برای بیت کوین به عنوان یک دارایی غیرقابل مصادره به اشتراک گذاشت.

در این مصاحبه، او همچنین اعلام کرد که ابتدا بیت کوین را به قیمت 500 دلار خریداری کرده است 2013 تا Grayscale، گفت که تا سال 2018 این یکی از “بهترین سرمایه گذاری های او” بود. او همچنین تیخیس شد به نفع حواله های بیت کوین، بهره برداری از بازار بالقوه 40 میلیارد دلاری مکزیکی هایی که پرداخت های فرامرزی به ایالات متحده ارسال می کنند.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس