نظرسنجی جی پی مورگان: وال استریت هنوز در مورد 100 هزار دلار بیت کوین در سال جاری متقاعد نشده است

جی پی مورگان و چیس خواستار آرامش در بازار ارزهای دیجیتال هستند. در نظرسنجی اخیر مشتریان، تنها 5 درصد معتقدند بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار خواهد رسید.

یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری جهان بیت کوین خود را دارد (بیت کوین) پیش بینی قیمت برای سال 2022 آماده است.

در نظرسنجی اخیر، JPMorgan Chase از مشتریان خود پرسیده است که تجارت بیت کوین را در پایان سال 2022 کجا می بینید؟ فقط 5 درصد گفتند که شاهد رسیدن سکه دیجیتال به 100000 دلار بوده اند و 9 درصد شاهد شکستن بالاترین رکوردهای قبلی و رسیدن به بیش از 80000 دلار بوده اند.

این بانک به خاطر سبد مشتریان ثروتمندش شناخته شده است. در حالی که برخی از گاوهای BTC ممکن است از این خبر استقبال کنند که 14٪ از مشتریان JPMorgan حداقل 2 برابر انتظار دارند، اما این آتش بازی ای نیست که بازار کریپتو به آن عادت کرده است.

با این حال، نظرسنجی به طور کلی مثبت است. اکثر مشتریان (55%) معاملات بیت کوین را در 60000 دلار یا بالاتر در پایان سال می بینند، و تنها یک چهارم انتظار دارند قیمت ها از قیمت پایین بیاید. پایین ترین قیمت اخیر 40000 دلار.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، نویسنده یادداشت تحقیقاتی که به عنوان مدیر عامل لندن در JPMorgan کار می کند، گفت: «من از نزولی بودن بیت کوین تعجب نمی کنم. او ادامه داد:

نشانگر موقعیت بیت کوین ما بر اساس معاملات آتی بیت کوین به نظر می رسد بیش از حد فروش باشد. ارزش منصفانه سکه بین 35000 تا 73000 دلار است، بسته به اینکه سرمایه گذاران در مورد نسبت نوسان آن در برابر طلا چه تصور می کنند.

این گروه که بیش از 2.6 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد، به طور فزاینده ای در فضای کریپتو مشارکت دارد، به ویژه از زمان راه اندازی توکن خود، JPM Coin در سال 2019. بخشی از چهار بانک بزرگ سرمایه گذاری آمریکایی، به مشتریان و سرمایه گذاران خود آموزش می دهد. در مورد جوانب مثبت و منفی بیت کوین از جولای 2021.

مربوط: Arcane Research پیش بینی های ارز دیجیتال خود را برای سال 2022 منتشر می کند

درحالی‌که کارت‌های آن نزدیک به سینه‌اش هستند، در سپتامبر سال گذشته، جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان، موضع خود را در مورد بیت‌کوین ملایم‌تر کرد. او به اشتراک گذاشت که بیت کوین می تواند در عرض پنج سال 10 برابر شود. اما او هنوز هیچ کدام را نخواهد خرید.

برخلاف همنوع است میلیاردرهای ری دالیو و بیل میلر، که هر چیزی را پیشنهاد می کنند 1% تا 50% یک تخصیص منطقی BTC است.

در میان پذیرش و تقاضاهای رو به رشد نهادی 200000 دلار در سال 2022 از صندوق های دیگر مانند Fundstrat Global Advisors، این سوال را مطرح می کند. آیا مشتریان جی پی مورگان چیس پول دارند یا مدیران وال استریت و سایر افراد ثروتمند به طور قطعی نزولی هستند؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس