یک نهنگ خفته اتریوم دوباره ظاهر شد و 39260 ETH خود را به ارزش تقریبی 87.5 میلیون دلار منتقل کرد. بر اساس داده های Lookonchain، این نهنگ اتریوم با تقریباً 90 میلیون دلار ETH اخیراً از خواب بیدار شده و تصمیم گرفته است کوهی از دارایی های دیجیتال خود را به یک صرافی منتقل کند.

اگرچه انگیزه پشت این انتقال مشخص نیست، اما به نظر می رسد که این انتقال با افزایش 670 درصدی در پنج سال گذشته سود می برد.

Ethereum Whale 39260 ETH را به ارز دیجیتال منتقل می کند

بازار کریپتو در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت دیگری بوده است، به طوری که شاخص ترس و طمع Coinmarketcap اکنون به طمع شدید 81 اشاره می کند. اتریوم از افزایش قیمت ها کنار نمانده استو کریپتو در حال حاضر 11 درصد در یک بازه زمانی 7 روزه افزایش یافته است.

در میان افزایش قیمت، یک پست رسانه اجتماعی توسط ردیاب تحلیل زنجیره‌ای Lookonchain نشان می‌دهد که نهنگ اخیراً 39260 ETH به ارزش 87.5 میلیون دلار را به صرافی کریپتو کراکن واریز کرده است. جزئیات بیشتر از داده های زنجیره ای نشان می دهد که سکه ها در حدود ژوئن تا آگوست 2017 به دست آمده اند.

در این دوره، آدرس نهنگ 47260 اتریوم دریافت کرد که با قیمت متوسط ​​240 دلار و در مجموع به ارزش 11.34 میلیون دلار در آن زمان به دست آمد. با این حال، از آن زمان به بعد، این حساب تا حد زیادی غیرفعال باقی مانده است، زیرا اتریوم همچنان به رشد قیمت خود ادامه می دهد. اما اکنون، سکه ها راه خود را باز کرده اند کراکن.

انتقال گسترده وجوه از کیف پول یک نهنگ به یک صرافی معمولاً به آنها سیگنال می دهد که برخی یا همه دارایی های خود را نقد کنند. در این مورد خاص، اگر نهنگ تصمیم به فروش تمام دارایی های خود در بورس بگیرد، تقریباً 78 میلیون دلار سود خواهد داشت.

ETH price succumbs to sell pressure | Source: ETHUSD on Tradingview.com

روند افزایش سود ETH؟

انتقال گسترده وجوه به طور طبیعی منجر به گمانه زنی در جامعه ارز دیجیتال می شود و به نظر می رسد روند افزایشی سود دارندگان بزرگ ETH وجود دارد. سایر پست‌های رسانه‌های اجتماعی از Lookonchain در چند روز گذشته موارد مشابهی از ارسال کیف پول‌های بزرگ ETH خود را به صرافی‌ها نشان داده‌اند.

به عنوان مثال، الف پست اخیر نشان داد حرکت ETH در آدرس های کیف پول متعلق به صرافی های منحل شده FTX و Celsius. FTX 3,143 ETH به ارزش 7.2 میلیون دلار در Coinbase واریز کرد، در حالی که سلسیوس 7500 ETH به ارزش 17.2 میلیون دلار را به آدرس “0xc450” فرستاد.

گلکسی دیجیتال نیز از همین روش پیروی کرد، 9179 ETH به ارزش 20.9 میلیون دلار به بایننس سپرده گذاری کرد. طبق اعلام Whale Alerts، 16944 ETH به ارزش 38.14 میلیون دلار نیز از یک کیف پول خصوصی به Coinbase راه یافت.

حتی با وجود اینکه اتریوم دیروز برای مدت کوتاهی به ۲۳۰۰ دلار رسید، به نظر می‌رسد انتقال اخیر به صرافی‌ها بر قیمت اتریوم تأثیر داشته است، زیرا این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۲۶۹ دلار معامله می‌شود که ۱.۵ درصد کاهش یافته است.

بازار کریپتو تا حد زیادی غیر قابل پیش بینی باقی می مانداما عاقلانه است که منتظر بمانیم تا ببینیم آیا کریپتو به سطح مقاومت 2200 دلار نزدیک می‌شود یا خیر. در همان زمان، یک انفجار قوی بالای 2300 دلار می تواند سیگنالی باشد گاوهای نر هنوز کنترل دارند.

تصویر برجسته از StormGain، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر