کشاو در حال حاضر یک نویسنده ارشد در NewsBTC است و از 14 ژوئن 2021 به وب سایت پیوست شده است.

کشاو سال هاست که ابتدا به عنوان یک سرگرمی و سپس به عنوان یک کار آزاد می نویسد. او تجربه کار در زمینه های مختلف، حتی در یک مقطع داستانی را دارد، اما صنعت ارزهای دیجیتال طولانی ترین مدتی بوده است که او به آن وابسته بوده است.

از نظر مدارک تحصیلی رسمی، کشاو دارای مدرک لیسانس فیزیک از یکی از موسسات برتر هند، دانشگاه دهلی (DU) است. او مدرک خود را با هدف اینکه در نهایت در فیزیک حرفه ای بسازد آغاز کرد، اما شروع کووید منجر به تغییر برنامه ها شد. این ویروس به این معنی بود که کلاس‌های کالج باید به صورت آنلاین برگزار می‌شد و به همراه آن زمان آزاد برای او می‌آمد تا سایر علایق را کشف کند.

کشاو در ابتدا فقط به دنبال کسب درآمد از آبجو بود، به طور غیرمنتظره ای مشتریانی را با ارائه پروژه های واقعی به دست آورد و پس از آن دیگر نگاهی به گذشته نداشت. نوشتن چیزی بود که او همیشه از آن لذت می برد و اینکه بتواند برای امرار معاش این کار را انجام دهد مانند یک رویا بود.

کشاو مدرک فیزیک خود را در سال 2022 به پایان رساند و از آن زمان روی حرفه نویسندگی خود تمرکز کرده است، اما این بدان معنا نیست که اشتیاق او به فیزیک پایان یافته است. او در نهایت قصد دارد دوباره وارد دانشگاه شود تا مدرک کارشناسی ارشد در همان رشته دریافت کند، اما شاید فقط برای ارضای علاقه خود به جای استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای یافتن شغل.

کشاو از زمانی که در سال 2020 شروع به پایین آمدن از حفره خرگوش کرد، بلاک چین و مفاهیم آن را جذاب می‌دانست. به ویژه تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای چیزی بوده است که او دوست دارد بیشتر درباره آن تحقیق کند، به همین دلیل است که قطعات NewsBTC او تمایل دارند آن را در برخی موارد درگیر کنند. فرم.

کشاو که دارای پیشینه علمی است، دوست دارد مفاهیم واضح و سازگار باشند، بنابراین او به طور کلی شاخص هایی را که در مورد آنها صحبت می کند با کمی جزئیات توضیح می دهد تا خوانندگان بتوانند با فهمیدن و آموختن چیزهای جدید بیرون بیایند.

در مورد سرگرمی‌ها، کشاو در فوتبال، انیمه و بازی‌های ویدیویی فوق‌العاده است. او نه تنها به عنوان یک تماشاگر، بلکه به عنوان یک بازیکن نیز از فوتبال لذت می برد. برای بازی‌ها، کشاو عموماً تمایل دارد از ماجراجویی‌های تک نفره لذت ببرد، و EA FC (فیفا سابق) تنها بازی آنلاینی است که در آن فعال است. اگرچه، شاید به دلیل تمرکز فوق‌العاده روی بازی، او امروز یک نیمه حرفه‌ای در بازی است. صحنه EA FC، به طور منظم در مسابقات شرکت می کند و گاهی اوقات حتی پول جایزه را پس می گیرد.

به دلیل اشتیاق او به انیمه و بازی، او همچنین ژاپنی را در طول راه خود یاد گرفت تا برخی از جواهرات ترجمه نشده را مصرف کند. این مهارت صرفاً به عنوان یک سرگرمی نیز باقی نماند، زیرا او از آن در طول کاوش برای کنسرت‌های کوچک در آغاز کووید استفاده کرد و چند کار ترجمه ژاپنی به انگلیسی را انجام داد.

کشاو به تناسب اندام نیز علاقه زیادی دارد و تمرینات مربوط به چابکی و شتاب به دلیل ارتباطی که در فوتبال دارند، بخش بزرگی از برنامه او را تشکیل می دهد. علاوه بر این، او همچنین یک برنامه سنتی مبتنی بر قدرت برای باشگاه دارد که برای حفظ سطح آمادگی کلی بدن خود انجام می دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر