نت کوین مبتنی بر تلگرام (NOT) اخیراً یک سوختگی نمادین انجام داده است که چشم انداز صعودی را برای آن ترسیم می کند اکوسیستم ارز دیجیتالها. این در بحبوحه بهبود اخیر قیمت برای توکن NOT اتفاق می‌افتد، به‌علاوه عوامل بنیادی نشان می‌دهند که افزایش قیمت‌های بیشتری ممکن است قریب‌الوقوع باشد.

Notcoin 210 میلیون توکن نه می سوزاند

Notcoin در X (توئیتر سابق) فاش شد پست که آنها به تازگی 210 میلیون توکن NOT (3 میلیون دلار) سوزانده بودند. آنها خاطرنشان کردند که توکنومیکس ارز دیجیتال به همین دلیل اکنون “به شدت جامعه محور” است. آنها همچنین نشان دادند که 94.18 درصد از Notcoin ها توسط 11.5 میلیون نفر از جمله معامله گران، ماینرها و سهامداران در اختیار دارند. این در حالی است که 5.82 درصد از کل عرضه Notcoin در خزانه است که برای توسعه استفاده خواهد شد.

خواندن مرتبط

سوزاندن نشانه ای که توسط تیم انجام شد بدون شک صعودی است اکوسیستم Notcoinبه خصوص اگر تقاضا برای توکن ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش باشد. علاوه بر این، 210 میلیون توکن سوزانده شده نشان دهنده عرضه قابل توجهی است، با توجه به اینکه Notcoin دارای عرضه در گردش کمی بیش از 102 میلیارد است. داده ها از CoinMarketCap.

در همین حال، همانطور که توسط تیم مشخص شد، اکنون NOT بر اساس نحوه توزیع یکنواخت توکن ارز دیجیتال بین اعضای انجمن، جامعه محور نیست. این می تواند اعتماد سرمایه گذاران را بیشتر افزایش دهد نوت کوین و اکوسیستم آن از آنجا که تیم تا حد زیادی به درصد زیادی از عرضه توکن مجهز نیست، که می تواند باعث سقوط بازار شود.

در همین حال، Notcoin فاش کرد که 4.2 میلیون دلار Notcoin به عنوان مشوقی برای کاربران Gold و Platinum Notcoin Explore اعطا خواهد شد. ابتکار «کاوش» به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام کارهای مختلف، از پروژه‌ها پاداش دریافت کنند. پروژه‌های کریپتو می‌توانند Notcoins را به استخر Explore اضافه کنند و کمپینی ایجاد کنند که کاربران چندین کار را انجام می‌دهند.

از یک طرف، این یک راه عالی برای تیم ها برای تبلیغ پروژه های خود است، زیرا پایگاه بازیکن فعالی با 40 میلیون کاربر ندارد. از سوی دیگر، این ابتکار یکی دیگر از پایه های صعودی برای اکوسیستم توکن ارز دیجیتال است زیرا می تواند به افزایش تقاضا برای Notcoin و در نهایت افزایش ارزش آن کمک کند.

از دیدگاه تحلیل فنی نیز صعودی نیست

چندین تحلیلگر کریپتو نیز Notcoin را تجزیه و تحلیل کرده اند چشم انداز صعودی برای توکن کریپتو کاپیتان فایبیک، تحلیلگر ارز دیجیتال به تازگی ذکر شده که Notcoin در آستانه یک “شکست صعودی عظیم” است. از نموداری که او به اشتراک گذاشت، نوت‌کوین زمانی که با موفقیت از سطح قیمت فعلی خود خارج شد، می‌تواند تا 0.03 دلار افزایش یابد.

خواندن مرتبط

منبع: X
نوت کوین 2
منبع: X

Planfomo، تحلیلگر کریپتو نیز نظری مشابه دارد. او اظهار داشت او تأیید بیشتری دریافت می کند که الگوی گوه سقوط صعودی در نمودار Notcoin می تواند بازی کند. نمودار او این را نشان می داد نوت کوین زمانی که این شکست در نهایت رخ دهد، می تواند در نهایت به 0.038 برسد. این یک بالاترین تاریخ جدید (ATH) برای Notcoin است که ATH فعلی آن 0.028 دلار است.

نمودار قیمت نوت کوین از Tradingview.com
قیمت به 0.015 دلار کاهش نمی یابد | منبع: NOTUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر