هاب زنجیره ای متقاطع DeFi Umee با فروش توکن Coinlist 32 میلیون دلار جمع آوری کرد

پلتفرم DeFi Umee با الهام از Cosmos رکوردهایی را برای فروش عمومی Coinlist با نزدیک به یک میلیون متقاضی منحصر به فرد و 63000 مشارکت کننده ثبت کرد.

فروش توکن زنجیره ای DeFi Umee در Coinlist رکورد علاقه کاربران به این پلتفرم را شکست و با نزدیک به 32 میلیون دلار جمع آوری به پایان رسید.

فهرست سکه گزارش داد که بیش از 922000 حساب Coinlist برای گزینه های 1 و 2 فروش توکن UMME ثبت نام کرده اند که بالاترین عددی است که تاکنون برای فروش توکن در این پلتفرم وجود دارد. در پایان حدود 63000 حساب مشارکت داشتند.

آ متوسط پست از تیم Umee دیروز بیان کرد که بودجه برای توسعه تیم های توسعه و مهندسی استفاده خواهد شد. برنامه وب بتا برای این پلتفرم قرار است «در روزهای آینده» راه اندازی شود و شبکه اصلی قرار است تا اواسط فوریه عرضه شود.

طبق گزارش ها، افزایش 32 میلیون دلاری، پنجمین افزایش درآمد عمومی در Coinlist در تمام سال است. این همچنین آن را در میان برترین دورهای فروش توکن عمومی امسال با BitDAO (BIT) قرار می دهد مطرح کرد بیش از 43 میلیون دلار، GuildFi (GF) که مطرح کرد بیش از 139 میلیون دلار و دیگران.

این به 6.3 میلیون دلار Umee می افزاید که در ماه ژوئن در اولین دور سرمایه گذاری خصوصی خود به رهبری Polychain، Alameda Research، Coinbase، CMS Holdings و دیگران جمع آوری شد.

Umee یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان داد و ستد اهرم زنجیره ای و سود سهام را فراهم می کند. وب‌سایت آن ادعا می‌کند که می‌تواند به کاربران کمک کند «فرصت‌های بازدهی جدید را کشف کنند و برنامه‌های DeFi را که شبکه‌های متقاطع را به شیوه‌ای یکپارچه و بدون اعتماد کاوش کنند».

این توسط برنت خو، a مشارکت کننده به اتریوم (ETH) و کیهان (اتم) چه کسی امور مالی غیرمتمرکز را می بیند (دیفای) به عنوان «نوآورانه ترین مفهوم در رمزارزها». این تیم می‌خواهد ایده‌ها و فناوری مورد استفاده توسط Tendermint در Cosmos را گسترش دهد که به بلاک‌چین‌های لایه‌یک جداگانه امکان تعامل با یکدیگر را می‌دهد.

مربوط: خزانه های DAO در سال 2021 40 برابر افزایش یافت: DeepDAO

به گفته خو، اومی استفاده می کند پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) از اکوسیستم کیهان به طوری که دارایی های بلاک چین های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) می توانند به صورت متقابل در سایر موارد استفاده شوند. شبکه های بلاک چین لایه یک در برنامه های DeFi این طراحی مشابه Cosmos است، اما Umee روی نرخ‌های بهره متقاطع زنجیره‌ای، سهام‌داری چند زنجیره‌ای و اهرم بین زنجیره‌ای تمرکز دارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس