هدف جدید توکن LGBT برابری است، اما پرچم‌های قرمز را با جامعه بالا می‌برد

پروژه سکه در حالی که نامی مشکوک دارد، می‌گوید که می‌خواهد یک روش پرداخت «اجتماعی و اخلاقی» را فعال کند.

جامعه ارزهای دیجیتال نگرانی هایی را در مورد Maricoin، یک توکن جدید که ظاهراً مربوط به جامعه LGBT+ است، با برخی افراد حتی مشکوک بودن این پروژه به کلاهبرداری را افزایش داده است.

Maricoin در دسامبر 2021 راه اندازی شد وعده ها برای فعال کردن یک “وسیله پرداخت اجتماعی، اخلاقی، شفاف و فراگیر” با هدف قرار دادن “اقتصاد صورتی” جهانی، که تخمین زده به تریلیون دلار می رسد.

اگرچه ممکن است اخلاق Maricoin زیر سوال برود، زیرا نام آن به عنوان نمونه ای است نمایشنامه در مورد توهین اسپانیایی برای همجنسگرایان.

طبق وب سایت این پروژه، Maricoin بر روی بلاک چین Algorand اجرا می شود و سازندگان قصد دارند این توکن را در چندین صرافی ارز دیجیتال در سال 2022 فهرست کنند.

این پروژه گزارش شده است تاسیس شد در مادرید توسط آرایشگر و کارآفرین محلی خوان بلمونته، که گفت که توکن جدید برای کمک به سود جامعه با ارائه یک روش پرداخت جدید برای مشاغل دوستدار دگرباشان جنسی در سراسر جهان طراحی شده است.

به گفته مدیر عامل فرانسیسکو آلوارز، تا اوایل ژانویه حدود 8000 نفر در لیست انتظار خرید Maricoin بودند.

علیرغم اینکه این توکن به‌عنوان «اولین سکه ایجاد شده توسط و برای جامعه LGBT+» در بسیاری از کانال‌های رسانه‌ای اصلی به طور گسترده تبلیغ می‌شود، Maricoin اولین پروژه ارز دیجیتال مرتبط با جامعه LGBT+ نیست. همانطور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بود، تعدادی توکن و ابتکار مرتبط با LGBT وجود دارد، از جمله توکن LGBT، که راه اندازی شد در سال 2018

چندین ناظر صنعت نسبت به Maricoin ابراز تردید کرده اند و برخی حتی ادعا می کنند که این ابتکار می تواند یک کلاهبرداری باشد.

“این یک سکه نیست، یک رمز است، به وضوح یک کلاهبرداری برای دستگیر کردن احمق هایی که می خواهند به راحتی با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند. وب سایت آنها بد ساخته شده است، زشت است و یک خط فنی در مورد نحوه کار این ارز دیجیتال ندارد. یکی از Redditor، حتی یک وایت پیپر و فرم لیست انتظار آنها یک Google Doc لعنتی نیست استدلال کرد.

مربوط: مراقب کلاهبرداری های پیچیده و قالیبافی باشید، زیرا اراذل و اوباش کاربران ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهند

جاستین ارنهوفر، معاون عملیات سرویس کیف پول ارز دیجیتال Cake Wallet، گفت: “این 100٪ شبیه یک کلاهبرداری است.” او خاطرنشان کرد که مقاله رویترز در مورد ماری‌کوین شک و تردید زیادی در مورد این پروژه ندارد:

Maricoin بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد. این مقاله در انتظار هرگونه اطلاعات جدید به روز خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس