پس از جهش اخیر قیمت که اتریوم (ETH) را به مرز 4000 دلار نزدیک کرد، دومین ارز دیجیتال بزرگ، جریان ورودی و شور و شوق بازار را دوباره تجربه کرد. این در پاسخ به تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد برنامه های کاربردی ETF اتریوم توسط مدیران دارایی های اصلی است.

بهترین هفته برای اتریوم از ماه مارس

با توجه به الف گزارش توسط CoinShares، محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در مجموع شاهد ورود 2 میلیارد دلاری بوده اند که به یک دوره پنج هفته ای متوالی به مبلغ 4.3 میلیارد دلار کمک کرده است.

علاوه بر این، حجم معاملات در محصولات قابل معامله در بورس (ETP) به 12.8 میلیارد دلار در هفته افزایش یافته است که 55 درصد افزایش نسبت به هفته قبل نشان می دهد.

به طور قابل‌توجهی، جریان‌های ورودی در ارائه‌دهندگان مختلف مشاهده شده است که نشان‌دهنده چرخش در احساسات است. ارائه‌دهندگان فعلی نیز کاهشی در جریان خروجی تجربه کرده‌اند که باعث تقویت احساسات مثبت بازار شده است.

خواندن مرتبط

جریان ورودی ETH و BTC در هفته گذشته ثبت شد. منبع: CoinShares

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، بیت کوین (BTC) همچنان بر بازار تسلط دارد و مجموعاً 1.97 میلیارد دلار در هفته جریان داشته است. از سوی دیگر، محصولات کوتاه بیت کوین برای سومین هفته متوالی شاهد خروج 5.3 میلیون دلاری بودند.

به طور مشابه، اتریوم نیز شاهد افزایش قابل توجهی در آن بوده است ورودی ها، بهترین هفته خود را از ماه مارس با مجموع 69 میلیون دلار ثبت کرد، که برای CoinShares احتمالاً واکنشی به تصمیم غیرمنتظره SEC برای اجازه دادن به ETF های نقطه ای در اتریوم است.

دیدگاه های متفاوت در مورد قیمت ETH

علیرغم پیشرفت‌های مثبت، قیمت اتریوم برای حفظ شتاب صعودی تلاش کرده است و نتوانست بالاترین قیمت سالانه خود را که در ماه مارس به 4100 دلار رسیده بود، دوباره آزمایش کند. در روز جمعه، قیمت به 3577 دلار کاهش یافت.

با این حال، آدرس‌های اتریوم با بیش از 10000 ETH در سه هفته گذشته 3 درصد افزایش یافته است. نشان می دهد افزایش قابل توجهی در فشار خرید

اتریوم
افزایش تعداد کیف پول هایی که بیش از 10000 ETH دارند. منبع: علی مارتینز در X

خواندن مرتبط

تحلیلگران بازار دیدگاه های متفاوتی را در مورد قیمت آتی اتریوم ارائه کرده اند. “مخزن معامله گر” پیش بینی می کند که ETH ممکن است به 3500 دلار کاهش یابد در حالی که به پتانسیل بازگشت صعودی پس از بازیابی سطح 3700 دلار اذعان می شود.

از سوی دیگر، لارک دیویس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال برجسته می کند اینکه عرضه اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در هشت سال اخیر رسیده است، و این نشان می‌دهد که ETF‌های آتی می‌توانند باعث “شوک عرضه گسترده” شوند و به طور بالقوه منجر به افزایش قابل توجه قیمت اتریوم شوند.

در نهایت، از آنجایی که قیمت اتریوم نامشخص است، فعالان بازار مشتاقانه منتظر حرکات بعدی در بازار هستند. ارز دیجیتال. از آنجایی که سرمایه گذاران و تحلیلگران به دقت پویایی بازار را رصد می کنند، این سوال که آیا شکست بالای 4000 دلار یا آزمایش مجدد سطوح حمایت پایین تر در 3500 دلار منتظر پاسخ است.

اتریوم
نمودار روزانه حرکت قیمت جانبی ETH را زیر 3700 دلار نشان می دهد. منبع: ETHUSD در TradingView.com

دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار در حال حاضر با 6.5 درصد کاهش در دو هفته گذشته با قیمت 3690 دلار معامله می شود.

تصویر برجسته از DALL-E، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر