داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین در سقوط پس از بالاترین رکورد جدید، 2.6 میلیارد دلار سکه فروخته‌اند.

دارندگان کوتاه مدت بیت کوین حجم زیادی از ضرر را به صرافی ها ارسال کرده اند

همانطور که تحلیلگر جیمز وی استراتن در جدید توضیح داد پست در X، دارندگان کوتاه مدت بیت کوین نشانه هایی از تسلیم شدن را در طول آخرین کاهش قیمت ارز دیجیتال نشان داده اند.

دارندگان کوتاه مدت” (STHs) به سرمایه‌گذاران BTC اشاره می‌کند که سکه‌های خود را در ۱۵۵ روز گذشته خریداری کرده‌اند. STH ها یکی از دو بخش اصلی بازار را تشکیل می دهند، دیگری که “دارندگان طولانی مدت” (LTHs).

از نظر آماری، هر چه سرمایه‌گذار بیشتر سکه‌های خود را نگه دارد، احتمال کمتری دارد که در هر نقطه‌ای بفروشد. این بدان معناست که STH ها، که دست های نسبتاً جدیدی هستند، معمولاً هر زمان که سقوط دارایی یا رالی رخ می دهد، به سرعت به فروش می رسند. از سوی دیگر، LTH ها معمولا انعطاف پذیری نشان می دهند و فقط در نقاط خاصی به فروش می رسند.

یکی از راه‌های ردیابی اینکه آیا هر یک از این گروه‌ها در حال فروش هستند یا خیر، از طریق حجم انتقالی است که به صرافی‌ها ارسال می‌کنند. ابتدا، در اینجا نموداری وجود دارد که روند حجم جریان ورودی صرافی بیت کوین را دقیقاً برای STH های زیانده نشان می دهد:

The value of the metric appears to have shot up in recent days | Source: @jvs_btc on X

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، STH های بیت کوین در روز گذشته حدود 2.6 میلیارد دلار سکه را به صرافی ها زیان داده اند، که به این معنی است که برخی از اعضای این گروه تسلیم شده اند.

این جهش بسیار زیاد است، اما کمتر از رویداد زیان دهی است که در طول کاهش قیمت پس از BTC رخ داد. صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تصویب.

این فروشندگان ضرر کسانی هستند که FOMO وارد رالی شدند که بیت کوین را به بالاترین سطح تاریخ خود فراتر از سطح 69000 دلار رساند، اما اعتقاد آنها به اندازه کافی قوی نبود که بتوانند سقوط شدیدی را که بیت کوین در مدت کوتاهی مشاهده کرد، پشت سر بگذارند. بعد از.

STH ها تنها کسانی نیستند که در این آخرین نوسان قیمت از بازار خارج شده اند. به نظر می رسد که LTH ها نیز مقداری فروش داشته اند. با این حال، تفاوت این است که این HODLerها سودآوری کرده اند.

نمودار زیر نشان می دهد که اخیراً حجم انتقال مبادله برای LTH ها در سود چگونه بوده است.

دارندگان بلند مدت بیت کوین

Looks like the value of the metric has registered a sharp spike recently | Source: jvs_btc on X

این نمودار نشان می دهد که بیت کوین LTH ها در بزرگترین رویداد کسب سود خود از جولای 2021 شرکت کرده اند و توکن هایی به ارزش 1.5 میلیارد دلار را به صرافی ها منتقل کرده اند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که این نوسانات اخیر حتی عقیده برخی از دست‌های الماس را متزلزل کرده است، اگرچه این HODLers حداقل هنوز با سود پاداش دریافت کرده‌اند.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 65800 دلار معامله می شود که در هفته گذشته 8 درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

BTC has gone through a rollercoaster in the past couple of days | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از 愚木混株 cdd20 در Unsplash.com، Glassnode.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر