جابجایی (UNIیکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (DEX) از نظر حجم معاملات، اعلامیه مهمی در رابطه با استقرار پروتکل v2 خود در شش زنجیره اضافی داده است.

زنجیره هایی که پروتکل v2 بر روی آنها مستقر شده است عبارتند از Arbitrum (ARB)، Polygon (MATIC)، Optimism (OP)، Base، Binance Smart Chain (BSC) و Avalanche (AVAX).

استقرار پروتکل Uniswap Widens v2

بر اساس یک اخیر پست در X (توئیتر سابق) توسط Uniswap Labs، توسعه‌دهنده محصول نرم‌افزاری که بر روی این پروتکل کار می‌کند، تصمیم برای استقرار پروتکل v2 در زنجیره‌های بیشتر عمدتاً ناشی از تمایل به ساده‌سازی تجربه برای ارائه‌دهندگان نقدینگی (LPs) است.

در حالی که نسخه 3 پروتکل ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که برای ارائه دهندگان نقدینگی فعال طراحی شده است، تیم توسعه معتقد است که پروتکل v2 “رویکرد ساده تری” را ارائه می دهد.

به صورت پیش فرض، v2 استخر پوشش کل محدوده قیمت، کاهش نیاز به تصمیمات اولیه و به حداقل رساندن مشارکت فعال ارائه دهندگان نقدینگی. بر اساس این اعلامیه، این ساده سازی فرآیند را ساده می کند و آن را برای طیف گسترده تری از کاربران قابل دسترسی تر می کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پروتکل v2 در چندین زنجیره، طبق گفته Uniswap Labs، بهینه بودن هزینه آن است. ایجاد استخرها در نسخه 2 نسبت به سایر نسخه ها کارآمدتر است و در نتیجه هزینه گاز کمتری برای افزایش نقدینگی به همراه دارد.

این کاهش هزینه را می توان به صرفه جویی برای کاربران ترجمه کرد و مبادلات در این پلتفرم را “به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه” کرد. علاوه بر این، استفاده از v2 در لایه 2 راه‌حل‌های مقیاس‌بندی به‌طور قابل‌توجهی خطر اقدامات پیشرو و دستکاری معروف به ارزش استخراج‌پذیر استخراج‌کننده (MEV) را کاهش می‌دهد.

در نهایت، با ارائه یک استقرار رسمی v2 که مستقیماً از طریق رابط Uniswap قابل دسترسی است، توسعه‌دهندگان پیشنهاد می‌کنند که کاربران می‌توانند از یک محیط امن و مطمئن برای مبادله‌های خود مطمئن باشند.

کاهش قیمت UNI، معیارهای پلتفرم ثابت می مانند

علیرغم پیشرفت‌های اخیر که می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند و منجر به پذیرش گسترده‌تر پروتکل Uniswap شود، توکن اصلی صرافی، UNI، در حال حاضر در حال گذراندن مراحل قابل توجهی است. تصحیح مطابق با روند کلی بازار

در حال حاضر UNI با قیمت 7.22 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 4.4 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته و کاهش 1.1 درصدی در آخرین ساعت معاملاتی است. با این حال، شایان ذکر است که UNI یکی از توکن‌های با عملکرد بهتر در بازار بوده است که به ترتیب در چهارده و سی روز گذشته به ترتیب 14.7 و 16.8 درصد افزایش قیمت داشته است.

قیمت UNI طی 24 ساعت گذشته در نمودار روزانه کاهش یافته است. منبع: UNUSD در TradingView.com

علاوه بر این، با توجه به داده ها از Token Terminal، اکوسیستم Uniswap به رشد قابل توجهی در معیارهای مهم ادامه می دهد.

ارزش بازار کاملاً رقیق شده Uniswap به 7.56 میلیارد دلار می رسد که نشان دهنده ارزش کل همه توکن ها در صورتی که به طور کامل در گردش باشند، است. این رقم طی ماه گذشته افزایش قابل توجه 18.4 درصدی را تجربه کرده است.

در مقابل، ارزش بازار در گردش، که توکن های در حال گردش را در نظر می گیرد، 6.94 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است که نشان دهنده افزایش 19.9 درصدی نسبت به مدت مشابه است.

Unswap
افزایش سقف بازار و کارمزد Uniswap در 30 روز گذشته. منبع: ترمینال توکن

علیرغم افزایش کلی ارزش بازار، حجم معاملات توکن UNI طی 30 روز گذشته کاهش قابل توجه 69.3 درصدی را تجربه کرده است که به 2.79 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش کل قفل شده (TVL) که معیاری برای ارزش دارایی های قفل شده در قراردادهای هوشمند Uniswap است، نیز با افزایش 14.4 درصدی به 4.76 میلیارد دلار رسیده است.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر