پرورش‌دهنده کنف یک پرونده قضایی را جمع‌آوری می‌کند و سهام را در تسویه حساب نشان می‌دهد

پیشنهاد اولیه دعوا برای کمک به هزینه‌های قانونی سرمایه‌گذاری جمعی برای پرورش دهندگان کنف در مبارزه با کالیفرنیا استفاده می‌شود و پیامدهای مهمی برای نوع جدیدی از جمع‌آوری سرمایه با ارزهای دیجیتال دارد.

Apothio، پرورش دهنده شاهدانه، 330000 دلار برای شکایت علیه شهرستان کرن، کالیفرنیا از طریق آنچه به عنوان پیشنهاد اولیه دعوا در پلت فرم سرمایه گذاری جمهوری شناخته می شود، جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاری به دلار پذیرفته می شود، اما مدرک سرمایه گذاری به عنوان توکن دیجیتال در بهمن صادر می شود (AVAX) شبکه بلاک چین. این اولین پیشنهاد اولیه دعوی قضایی (ILO) در این کشور است جمهوری پلتفرمی که در سال 2016 راه اندازی شد و برای سهام طراحی شده است تامین مالی جمعی.

پرورش دهنده شاهدانه است به دنبال غرامت از ناحیه برای خسارات وارد شده در زمانی که معاونان و دپارتمان ماهی و حیات وحش کالیفرنیا ادعا کردند 450 هکتار از محصولات را به ارزش 1 میلیارد دلار با بولدوزر تخریب کردند.

وکیل آپوتیو، کایل روش، به کوین تلگراف گفت که تامین مالی جمعی از پرونده های حقوقی از طریق سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مزایای زیادی دارد:

سیستم‌های دادگاه واقعاً خوب کار می‌کنند، فقط گران هستند. اگر بتوانید موانع را بر اساس هزینه برطرف کنید و اجازه دهید سرمایه به سیستم در جایی که نیاز است جریان یابد، من معتقدم ILO می تواند نیروی مثبتی برای دسترسی به عدالت باشد.

سرمایه گذاری تامین مالی دعوی قضایی در جایی است که سرمایه گذاران شخص ثالث غیر مرتبط با یک پرونده می توانند وجوهی را در اختیار طرف دعوا در یک پرونده قضایی قرار دهند و بر اساس نتیجه پرونده از سرمایه خود بازدهی کسب کنند. تحت یک سازمان بین‌المللی کار، مشارکت‌کنندگان صندوق توکن‌های دیجیتالی دریافت می‌کنند که به آن‌ها حق دریافت بخشی از هرگونه خسارتی را می‌دهد که در نتیجه حکم پرونده بازیابی می‌شود.

ارزش بازار جهانی سرمایه گذاری تامین مالی دعوی قضایی در سال 2019 به 11.4 میلیارد دلار رسید و طبق گزارش 7 دسامبر 2021، انتظار می رود تا سال 2028 به بیش از دو برابر شدن به 24 میلیارد دلار برسد. نستر را تحقیق کنید.

روش اشاره کرد که اگرچه بازار در حال رشد است، اما عمدتاً برای مؤسسات خصوصی محفوظ است. او امیدوار است که با استفاده بیشتر موارد از ILO، مانع بالای ورود به سرمایه گذاری های قانونی توسط کریپتو کاهش یابد:

استفاده از ارز دیجیتال چالشی نیست، اما ما باید مطمئن شویم که ابزارهای نظارتی برای کاری که ILO انجام می دهد کار می کنند.

پرونده پرورش‌دهنده شاهدانه بیش از حداقل هدف 250000 دلاری برای ادامه دادخواهی فراتر رفته است. توکن های ILO به مدت 90 روز در کیف پول سرمایه گذاران مسدود می شوند و پس از آن قابل انتقال خواهند بود.

پس از صدور حکم در مورد یک پرونده، به دارندگان توکن هر گونه بازگشتی که ممکن است داشته باشند صادر می شود و توکن ها دوباره مسدود می شوند. با پیشرفت پرونده پس از باز شدن توکن‌ها، ممکن است یک بازار سفته‌بازی برای توکن‌ها باز شود زیرا سرمایه‌گذاران ممکن است بخواهند سهام بیشتری را در نتیجه یک پرونده تخلیه کنند یا بخرند.

مربوط: تعداد کشورهایی که ارز دیجیتال را ممنوع کرده اند در سه سال دو برابر شده است

در سال 2021، شرکت حقوقی Roche شروع به تشکیل برنامه‌هایی برای راه‌اندازی بازار توکن شده ILO به نام Ryval کرد که در حال حاضر در توسعه در بهمن. Roche امیدوار است که مفهوم ILO از طریق Ryval هم در ایالات متحده و هم در سراسر جهان شروع به کار کند.

مفهوم ILO همچنین راه دیگری را برای ارزهای دیجیتال برای پذیرش برنامه های کاربردی در دنیای واقعی از طریق توکن سازی معرفی می کند. سرمایه گذاری تامین مالی دعوی قضایی از طریق توکن های غیرقابل تبدیل به هنر مدرن می پیوندد (NFT) تعاملات رسانه های اجتماعی، سرمایه گذاری املاک و مستغلات، و حتی صنعت نفت و گاز به عنوان بخش هایی که توکن سازی در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس