پس از اینکه قیمت YFI در کمتر از 3 هفته 100٪ افزایش یافت، سالن فایننس با خطر عقب نشینی روبرو می شود

نزاع اخیر خرید در بازار سالین فایننس با حجم ناچیز همراه است، که نشان می دهد خریداران کافی برای افزایش قیمت YFI حمایت نمی کنند.

سالانه مالی (YFI) به نظر می رسد پس از پنج روز متوالی افزایش قیمت تا نزدیک شدن به 42000 دلار، برای اصلاح قیمت آماده است. نکته قابل توجه، عدم وجود حجم خرید کافی همراه با ریسک های خرید بیش از حد، پشت چشم انداز نزولی است.

افزایش قیمت YFI تاکنون

قیمت YFI طی پنج روز کمی بیش از 47 درصد افزایش یافت و به 41,970 دلار رسید زیرا معامله گران سرمایه خود را از ارزهای ارز دیجیتال “بالا” مانند بیت کوین چرخاندند.بیت کوین) و اتر (ETH) و به دنبال فرصت های کوتاه مدت در بازار آلت کوین بود.

سالن فاینانس در میان ذینفعان به اصطلاح بود مهاجرت سرمایهبا توجه به ارزش آن در برابر BTC و ETH تنها در پنج روز تقریباً 47٪ و 41.50٪ افزایش یافت. در همین حال، در هسته معامله گران ناگهانی علاقه خرید در بازارهای YFI یک برنامه خرید رمزی بود.

عملکرد قیمت روزانه YFI/ETH و YFI/BTC پس از اعلام برنامه خرید توکن. منبع: TradingView

در 16 دسامبر، تیم سالین فاینانس اعلام کرد که این کار را انجام داده است بیش از 7.5 میلیون دلار توکن YFI خریداری کرد از بازار آزاد با میانگین قیمت 26651 دلار در هر واحد. آنها همچنین 45 میلیون دلار پول نقد اضافی را در خزانه خود فاش کردند که از آن برای ادامه ولگردی باز خرید YFI خود استفاده خواهند کرد.

بعلاوه، جامعه سالین فاینانس همچنین پیشنهاد کرد که خزانه داری YFI بخشی از بازپرداخت رمز را به دارندگان YFI که فعالانه در اداره سالاری شرکت می کنند، پاداش دهد. پیشنهاد (جزئیات کامل اینجا) در حال حاضر در مرحله رای گیری است.

قیمت YFI پس از اعلام بازخرید توکن بیش از 100 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

خطرات اصلاح قیمت YFI

با این حال، حجم معاملات YFI علیرغم افزایش قیمت کاهش یافت، که نشان دهنده اعتقاد پایین معامله گران به حرکت صعودی آن است.

نمودار قیمت روزانه YFI/USD با واگرایی قیمت-حجم. منبع: TradingView

به طور معمول، الف واگرایی نزولی بین قیمت و حجم منجر به اصلاح یا تثبیت می شود تا زمانی که اعتقاد افزایش یابد. در نتیجه، احتمال اینکه YFI حداقل رشد قیمت‌های خود را متوقف کند، بالاست و شاخص قدرت نسبی روزانه آن (RSI) نیز وارد منطقه خرید بیش از 70 می‌شود که یک سیگنال فروش است.

مربوط: قیمت YFI تنها در چهار روز پس از خرید 7.5 میلیون دلاری سالین فاینانس، 46 درصد افزایش یافت.

علاوه بر این، آخرین افزایش قیمت توکن Yearn Finance آن را به منطقه عطف شناخته شده نزدیک به 40000 دلار نزدیک کرده است، همانطور که از طریق نمودار اصلاح فیبوناچی در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت سه روزه YFI/USD با سطوح ورودی و خروجی Fib. منبع: TradingView

در جزئیات، خط 0.618 Fib نزدیک به 40,113 دلار، تلاش‌های صعودی YFI را در طول روز محدود کرده است. همین سطح در متوقف کردن افزایش قیمت توکن Yearn Finance بین اکتبر و نوامبر مؤثر بود، که بعداً قیمت YFI را به پایین‌ترین حد در 12 ماه نزدیک به 17000 دلار رساند.

با این وجود، اگر گاوها موفق شوند قیمت YFI را قاطعانه به بالای خط 0.618 برسانند، ممکن است توکن را از محدوده چند ماهه خود که با حدود 25500 دلار به عنوان حمایت و 40000 دلار به عنوان مقاومت تعریف شده است خارج کنند. در این سناریو، هدف صعودی بعدی YFI ممکن است به سمت خط 0.5 Fib در حدود 51000 دلار حرکت کند.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس