پلتفرم پیش‌بینی کریپتو، Polymarket توسط CTFC 1.4 میلیون دلار جریمه شد

وینسنت مک گوناگل، سرپرست اجرایی اجرایی، گفت: «همه بازارهای مشتقه باید بدون توجه به فناوری مورد استفاده در چارچوب قانون عمل کنند.

پلتفرم پیش‌بینی ارز دیجیتال پلی مارکت مستقر در نیویورک با کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) برای پرداخت جریمه 1.4 میلیون دلاری به توافق رسیده است.

پلی مارکت یک پلتفرم غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می سازد تا روی آن شرط بندی کنند نتایج بازارهای رویداد مانند بازی های ورزشی و انتخابات سیاسی از طریق قراردادهای باینری آپشن.

در 3 ژانویه، CFTC اعلام کرد که داشته است وارد شد سفارشی برای ثبت و تسویه همزمان اتهامات علیه پلی مارکت، با این که این پلتفرم از ژوئن 2020 یک «تاسیسات ثبت نشده یا نامشخص غیرقانونی» را راه اندازی کرده است.

طبق این دستور، پلی مارکت ملزم به پرداخت جریمه پولی مدنی به مبلغ 1.4 میلیون دلار به همراه بازگرداندن بازارهایی در پلتفرم است که با مقررات CFTC و قانون بورس کالا (CEA) مطابقت ندارند. Polymarket با یک توییت در تاریخ 4 ژانویه پاسخ داد که آنها “برای حرکت به جلو هیجان زده هستند”.

CFTC اعلام کرد که قراردادهای بازار رویداد که توسط یک جفت گزینه باینری پشتیبانی می‌شوند، «معاوضه» را تحت صلاحیت آن تشکیل می‌دهند و پلتفرم‌هایی که قرار گرفتن در معرض بازار را ارائه می‌دهند باید تحت CFTC و CEA تنظیم شوند.

در این اطلاعیه، وینسنت مک گوناگل، سرپرست اجرایی CTFC، از پلتفرم‌های مشتقات خواست تا در سازمان اجرایی ثبت نام کنند، او توجه ویژه‌ای به کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، داشت. مالی غیرمتمرکز بخش (DeFi):

تمام بازارهای مشتقه باید بدون توجه به فناوری مورد استفاده، و به ویژه از جمله بازارهای به اصطلاح مالی غیرمتمرکز یا فضای «DeFi» در چارچوب قانون عمل کنند.

با این حال، CFTC اشاره کرد که Polymarket به دلیل “همکاری قابل توجه” خود با تحقیقات در مورد این پلتفرم، جریمه پولی مدنی کاهش یافته را دریافت کرد.

مربوط: آیا تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده استیبل کوین‌ها را به بانک‌های با فناوری پیشرفته منتقل می‌کنند؟

Cointelegraph در اکتبر 2021 گزارش داد که CFTC گزارش داده است تحقیقات خود را آغاز کرد به Polymarket، با این پلتفرم گزارش شده است که جیمز مک دونالد، رئیس سابق اجرای CTFC را برای انجام تحقیقات استخدام کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس