پومپ به CNBC می گوید که نیازی به عذرخواهی برای مصرف انرژی بیت کوین نیست

پادکستر و اینفلوئنسر بیت کوین گفت: «نباید برای مصرف انرژی بیت کوین عذرخواهی کنیم، چیزهای حیاتی در جهان از انرژی استفاده می کنند.»

اینفلوئنسر بیت کوین و پادکست آنتونی «پمپ» پمپلیانو گفت که نیازی به «عذرخواهی» برای مصرف انرژی بیت کوین نیست، زیرا «چیزهای حیاتی در جهان از انرژی استفاده می کنند».

او این اظهارات را در مصاحبه ای در 27 دسامبر در برنامه صبحگاهی CNBC، “Squawk Box” با جو کرنن بیان کرد.

در طول مصاحبه، او ادعا کرد که بسیاری از مردم «نکات مهم» را در «برهان اقلیمی» علیه اکوسیستم بیت‌کوین (BTC) از دست می‌دهند، به‌ویژه از نظر مقایسه با ارزهای فیات مانند دلار آمریکا:

یک رابطه خطی بین مصرف انرژی و سیستم دلار وجود دارد، برای حمایت از کاربران بیشتر و تراکنش‌های بیشتر، نیاز به مصرف انرژی بیشتر، مراکز داده بیشتر، شعب بانک‌های بیشتر، دستگاه‌های خودپرداز بیشتر داریم.

وی افزود: “بلاک چین بیت کوین رابطه خطی یکسانی با مصرف انرژی ندارد، زیرا صرف نظر از تعداد تراکنش های هر بلاک، انرژی مصرف شده توسط هر بلوک یکسان است. همانطور که بیت کوین مقیاس می شود، کارآمدتر می شود زیرا می توانید ارزش اقتصادی بیشتری به هر یک از این بلوک ها اضافه کنید.

بیت کوین 8 برابر انرژی گوگل و فیسبوک مصرف می کند

این مصاحبه در همان روز با انتشار جدید پخش شد پژوهش از پلتفرم های معاملاتی، که دریافته است که مصرف انرژی اکوسیستم بیت کوین (BTC) هشت برابر مجموع مصرف انرژی گوگل و فیس بوک است.

در این گزارش آمده است که “ترس ها در میزان برقی است که چنین بخش کوچکی مصرف می کند.” با توجه به مصرف برق بیت کوین کمبریج فهرست مطالب، اکوسیستم BTC سالانه 125.04 تراوات در ساعت مصرف می کند – مشابه مصرف انرژی در کشورهای کوچکی مانند شیلی یا فیلیپین.

بحث پیرامون مصرف انرژی BTC بسیار جدید نیست و بعید است که به این زودی حل شود. مانند قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بودگروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک تخمین می زند که استخراج بیت کوین تا سال 2030 0.9 درصد از انتشار کربن جهانی را تشکیل می دهد.

مربوط: بیت کوین سبز: تاثیر و اهمیت استفاده از انرژی برای PoW

از زمان مصاحبه پومپ با CNBC، او مردی پرمشغله بوده است. در 29 دسامبر، او بود مصاحبه کرد درباره بیت کوین توسط لیلی نایت سه ساله در سریال The Lily Show.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس