در چهارمین سالگرد صرافی، CoinEx جشن سالگرد “Meet the CoinEx Team” را همراه با شرکای جهانی خود به عنوان حرکتی برای تشکر و قدردانی از کاربران راه اندازی کرده است. در نیجریه، CoinEx میزبان رویداد خیریه “جشنواره عشق” بوده است.

در 20 دسامبر، برای جشن گرفتن 4 آنهفتم CoinEx رویداد خیریه “جشن عشق” را در بیمارستان آموزشی Uniuyo، نیجریه برگزار کرد. Orok Godspower، یکی از شرکای نیجریه ای صرافی، نمایندگی CoinEx را دارد که 700 بسته مراقبتی را از طرف CoinEx به کودکان در بیمارستان اهدا کرده است. برای بچه ها، اینها هدایای دلگرم کننده هستند. CoinEx به اهداف خیریه کمک می کند و از طریق اقدامات واقعی کمک می کند.

در همان روز، Orok همچنین برای جشنواره عشق به دانشگاه Uyo رفت که شامل قرعه کشی، بازی، رقص خلاقانه و مسابقات مسابقه بود. این رویداد با تشویق مردم محلی به دنبال کردن حساب SNS صرافی، تولید آهنگ‌هایی درباره CoinEx و پاسخ دادن به آزمون‌ها برای دریافت جوایز، به آن‌ها کمک کرد تا بیشتر درباره CoinEx بیاموزند و کاربران جدیدی شوند.

در پایان این رویداد، همه کاربران حاضر یک بسته هدیه چهارمین سالگرد از CoinEx دریافت کردند و برندگان بازی هدایای سفارشی CoinEx مانند تی شرت و کلاه دریافت کردند. با تلاش مشترک شرکای نیجریه ای و کوین اکس، جشنواره عشق موفقیت بزرگی داشت.

به غیر از رویداد خیریه آفلاین در نیجریه، که موفقیت بزرگی بود، CoinEx همچنین در 21 دسامبر در مینیاپولیس MOA، ایالات متحده جلسه ای برگزار کرد.

از زمان آغاز به کار خود در سال 2017، CoinEx همواره در تلاش بوده تا حضوری جهانی برای محصولات خود ایجاد کند. شرکای نیجریه مهم این استراتژی جهانی سازی هستند. جدا از تبلیغات بازاریابی، CoinEx نیز سهم خود را برای کمک به اهداف خیریه در سراسر جهان انجام داده است. جشنواره عشق که در بیمارستان آموزشی یونیویو برگزار شد، به طور کامل تعهد بورس را به مسئولیت های اجتماعی خود نشان می دهد. علاوه بر این، این رویداد همچنین توجه بیشتری را به بخش سلامت در نیجریه جلب کرد و شناخت CoinEx را در بین کاربران محلی بهبود بخشید.

در طول چهار سال گذشته، CoinEx همیشه کاربران را در اولویت قرار داده است و در عین حال به مخاطبان جهانی خدمت می کند. در طول مسیر، صرافی تغییرات و پیشرفت های شگفت انگیز زیادی را تجربه کرده است. CoinEx اکنون از 16 زبان پشتیبانی می کند، بیش از 400 سرویس توکن درجه یک ارائه می دهد و نزدیک به 100 بازار قراردادی و تقریباً 800 بازار نقطه ای را فهرست می کند. در همین حال، بیش از 6 میلیارد CET سوخته است.

همه این پیشرفت‌ها با تلاش‌های مشترکی که توسط CoinEx و کاربران نیجریه‌ای در سراسر جهان انجام شده است، پشتیبانی می‌شوند. در آینده، CoinEx به ارائه خدمات و محیط‌های تجاری کاربرپسندتر و پایدارتر برای کاربران جهانی خود در دنیایی پر از فرصت‌ها و چالش‌ها ادامه خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر ملاقات با کاربران بیشتری در نیجریه هستیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر