یک جدید مبتنی بر سولانا memecoin امروز راه اندازی شد و به بحث شهر تبدیل شد و نهنگ ها متوجه آن شده اند. با این حال، دلایل این امر ممکن است با آنچه همه انتظار دارند متفاوت باشد.

Slerf (SLERF)، جدیدترین پروژه مبتنی بر Solana، از زمان راه‌اندازی خود، به دلایل اشتباه در حال پیشرفت بوده است. این پروژه با موفقیت 10 میلیون دلار در طول پیش فروش خود جمع آوری کرد و شاهد سوختن بیشتر ذخایر توکن به طور تصادفی بود.

Solana Memecoin راه اندازی میلیون ها نفر را می بیند

همین چند ساعت پیش، خالق Slerf و سرمایه گذاران پیش فروش با نزدیک شدن به عرضه توکن سرشار از هیجان و انتظار بودند. همه چیز به عنوان حساب X پروژه عادی به نظر می رسید اعلام کرد 10.8 میلیون دلار SLERF را با موفقیت سوزاند.

برای زمینه، وب‌سایت پروژه بیان می‌کند که «slerfnomics» شامل یک عرضه کلی است که هنوز مشخص نشده است، با 50٪ از توکن‌ها برای ارسال به استخر نقدینگی (LP) و 50٪ برای ایردراپ شرکت‌کننده پیش‌فروش. علاوه بر این، توکن‌های موجود در LP در هنگام راه‌اندازی سوزانده می‌شوند و مالکیت آن لغو می‌شود.

The project's "slerfnomics". Source: Slerft.wtf

با این حال، به نظر می رسید که سرمایه گذاران در مورد مقدار سوزانده شده و اینکه توکن های airdrop از کجا می آیند گیج شده اند. قبل از اینکه متوجه اشتباه آنها شود، سازنده توضیح داد که ایردراپ به شرکت کنندگان پیش فروش قبل از سوختن انجام نشده است زیرا “ایمن ترین راه بود.”

جامعه به سرعت متوجه شد مشکلی پیش آمده بود، زیرا به نظر می‌رسید تیم پروژه هیچ نشانه‌ای برای ایردراپ نداشت. سازنده کمی بعد متوجه این اشتباه شد و ضمن عذرخواهی آن را در X اعلام کرد.

“بچه ها من لعنت کردم. من LP و توکن‌هایی را که برای ایردراپ کنار گذاشته بودند، سوزاندم.» پست خواندن. او همچنین توضیح داد که این اشتباه یک “اشتباه ساده و بدون فکر” در هنگام سوزاندن LP بود.

در ادامه توضیح داده شد که پس از اولین تلاش برای سوختن توکن ها شکست خوردند، سازنده زباله سوز Sol را بررسی کرد و نتوانست توکن های LP را ببیند. در نتیجه، او تصمیم گرفت کیف پول «شیت کوین‌های» ارسال شده به آنجا را پاک کند. این اقدام به طور تصادفی عرضه توکن پیش فروش را در کنار سایر توکن ها سوزاند.

این اشتباه غیرقابل برگشت بود زیرا اختیار ضرب‌کاری قبلاً لغو شده بود. نه سازنده و نه توسعه‌دهندگان نمی‌توانستند به توکن‌های سوخته دسترسی داشته باشند یا موارد جدیدی را برای شرکت‌کنندگان پیش‌فروش برش دهند.

از تنبل‌ها تا نهنگ‌ها: میلیون‌ها ساخته شده در 12 دقیقه

همانطور که توسط Lookonchain گزارش شده است، نهنگ ها از این فرصت استفاده کردند و از این درام memecoin مبتنی بر Solana سود زیادی بردند.

پلتفرم تحقیقات بلاک چین آشکار کرد یک کیف پول نهنگ با ارزش بیش از 32 میلیون دلار SOL 606000 دلار (3024 SOL) برای خرید 1.7 میلیون SLERF هزینه کرد. این کیف پول هرگز هیچ توکنی خریداری نکرده بود و SLERF تازه خریداری شده آن چند ساعت پیش 1.5 میلیون دلار سود غیر واقعی داشت.

یک کیف پول نهنگ متفاوت 9894 SOL (به ارزش 1.98 میلیون دلار) را برای خرید تقریباً 70 میلیون SLERF بلافاصله پس از باز کردن معاملات خرج کرد. در 12 دقیقه، معامله گر memecoin را به قیمت 25001 SOL (به ارزش حدود 5 میلیون دلار) فروخت و بیش از 3 میلیون دلار درآمد داشت. در سود.

با این حال، این معاملات زنگ خطر را برای سرمایه گذار پیش فروش و جامعه به صدا درآورد. همانطور که پاسخ‌ها به پست نشان می‌دهند، تردید در مورد «سوختن تصادفی توکن‌ها» بسیار بیشتر از یک اشتباه است. بسیاری از کاربران بر این باورند که این حرکات از سوی “خودی ها” است و نه “افراد خوش شانس”.

خالق Slerf تضمین این یک اشتباه صادقانه در طول جلسه X Space بود. او همچنین اظهار داشت که دغدغه اصلی خود این است که شرایط را برای کسانی که سرمایه گذاری خود را از بین می برند، درست کند.

علاوه بر این، او متعهد شد که راهی برای بازپرداخت وجه شرکت کنندگان پیش فروش بیابد. در زمان نگارش این مقاله، Slerf به صورت زنده در X Space است و از جامعه می‌خواهد پیشنهاداتی در مورد نحوه بازپرداخت آنها ارائه دهد.

SLERF پس از عرضه به 1.24 دلار افزایش یافت که بیش از 43.4 درصد در یک ساعت بود. قیمت توکن بیش از 52 درصد کاهش یافته است، در زمان نوشتن 0.59 دلار معامله می شود.

Sol، SOLUSDT، solana، Slerf، memecoin

SOL is trading a $206.92. Source: SOLUSDT on TradingView.com

تصویر برجسته از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر