چارلز هاسکینسون در مورد آینده DeFi می گوید: «تنها چیزی که ما را عقب نگه می دارد ما هستیم

در یک جلسه زنده یوتیوب، هاسکینسون یک جلسه توجیهی 30 دقیقه ای در مورد نیاز به همکاری و صمیمیت در صنعت DeFi ارائه کرد.

ارزش کل قفل شده یا TVL در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با پایان سال 2021 به بیش از 250 میلیارد دلار افزایش یافته است. با توجه به DeFi Llama، با بیشترین فعالیت در اتریوم. صنعت نوظهور DeFi تنها در تابستان 2021 به جریان اصلی تبدیل شد.

در حالی که ارزش گذاری TVL بر رشد سریع صنعت تاکید دارد، کاردانو (ADA) بنیانگذار چارلز هاسکینسون در مورد چالش های پیش روی DeFi هشدار داده است. هاسکینسون در یک ویدیوی یوتیوب با عنوان “DApps and Cardano DeFi Alliance” در مورد پتانسیل DeFi و همچنین نقش کوچک Cardano در صنعت صحبت کرد.

به گفته هاسکینسون، که یک دهه در تلاش برای تغییر امور مالی سنتی بوده است، نیاز به چشم انداز بلندمدت بیشتری در میان توسعه دهندگان و سازندگان وجود دارد:

انجام این نوع مهندسی و انجام درست آن، با چشم و آینده نگری برای آینده، بسیار سخت است. متأسفانه بسیاری از پروژه ها در این فضا آزمون زمان را تحمل نمی کنند. این یک واقعیت است که در پنج تا 10 سال آینده شاهد یک انقراض بزرگ خواهیم بود.

مربوط: دیفای می تواند در عرض 5 سال 100 برابر بزرگتر از امروز باشد

اگرچه او معتقد است که سال 2022 هم برای صنعت و هم برای کاردانو “سال بزرگی” خواهد بود، “هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن” وجود دارد، به ویژه در مورد استانداردهای صدور گواهینامه، کیفیت تولید dapps و امنیت. وی خاطرنشان کرد که تنها در سال 2021 تقریباً 10.5 میلیارد دلار به دلیل هک، کلاهبرداری و سرقت در این بخش از دست رفته است.

علیرغم اینکه هاسکینسون جامعه کریپتو را «بافندگان ژنتیک مالی و سرنوشت سیستم عامل مالی بشریت برای قرن بیست و یکم» می‌داند، ادعا می‌کند که «تنها چیزی که ما را عقب نگه می‌دارد این است. ما. اگر با همدیگر بجنگیم، همدیگر را تحقیر کنیم و به هم حمله کنیم، تنها کاری که انجام می‌دهیم این است که به توانایی ما برای هدایت گفتگو به سمت اهداف سازنده آسیب می‌رسانیم.»

مربوط: قیمت ADA Cardano به افزایش 30 درصدی با تنظیم بالقوه «پایین سه‌گانه» چشم دوخته است

در این جلسه، هاسکینسون در مورد برنامه های فعلی کاردانو صحبت کرد و به 127 پروژه در حال توسعه آن اشاره کرد و به این اشاره کرد که چگونه نیمه اول سال 2022 “یک پنجره ضروری برای تجاری سازی و استفاده از پروژه های کاردانو” خواهد بود. او انتظار دارد که تعداد کاربران از 2 میلیون کاربر فعلی ده برابر شود، به خصوص به دلیل انقلاب توکن غیرقابل تعویض.

هاسکینسون نیز معرفی کرد Cardano DeFi Alliance یا CDA برای ایجاد همکاری بین توسعه دهندگان. او امیدوار است که Cardano را از یک نهاد نگهبانی به یک پلتفرم کاملاً منبع باز با توانایی شامل صدها پروژه دیگر در کل صنعت تبدیل کند.

Cardano’s ADA یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در نیمه اول سال 2021 بود. علیرغم اینکه توسط یک جامعه قوی حمایت می شد کاردانو مورد انتقاد قرار گرفته است به دلیل پیشرفت کند و جدول زمانی طولانی توسعه آن. این شبکه در ماه سپتامبر با هارد فورک آلونزو به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت، اگرچه نگرانی ها همچنان ادامه داشت ابزار واقعی برای پلت فرم هنوز در افق دور بود

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس