قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته تقریبا 20 درصد افزایش داشته است. این یک پیشرفت مثبت برای دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال است که تا به حال عقب مانده است. اعتقاد بر این است که افزایش قیمت اتریوم به دلیل عوامل متعددی از جمله تایید احتمالی اتریوم است ETF های اتریوم را مشخص کنید.

SEC به زودی می تواند ETF های Spot Ethereum را تایید کند

اتریوم با این خبر افزایش یافته است کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می تواند برنامه های Spot Ethereum ETF را تایید کند. پیش از این، تقریباً مطمئن بود که کمیسیون این درخواست ها را رد خواهد کرد. با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال حاضر برای تصویب این بودجه بر اساس اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ افشا.

خواندن مرتبط

بالچوناس در X (توئیتر سابق) فاش شد پست که او و همنوعان جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ با شنیدن این که SEC احتمالاً می تواند این وجوه را به دلیل «مسئله سیاسی فزاینده» تأیید کند، شانس خود را برای تأیید Spot Ethereum ETF به 75 درصد (از 25 درصد) افزایش می دادند. سیفارت نیز این پیشرفت را تایید کرد، بیان می کند که «این هفته همه چیز در مورد تأییدیه های ETF Spot #ethereum رو به بهبود است. شانس خود را به 75 درصد افزایش می دهیم.

سیفارت در ادامه مطلب اشاره کرد پست X که 75% شانس تایید مربوط به پرونده های 19b-4 است، و آخرین مهلت VanEck در 23 مه خواهد بود. تایید S-1 ممکن است تا ماه ها طول بکشد، به این معنی که ممکن است مدتی طول بکشد تا این ETF های Spot Ethereum فعال شوند.

با این حال، این متوقف نشده است نهنگ های اتریوم از باور، و این گروه از سرمایه گذاران دلیل دیگری برای افزایش قیمت ETH به تازگی است. داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار نشان می‌دهد که این نهنگ‌ها بین 19 تا 20 مه بیش از 110,000 ETH (341 میلیون دلار) خریدند. از آنجایی که قیمت اتریوم بر اساس شایعات رد شدن قیمت‌گذاری شده بود، سودآور بود.

زمان آن است که قیمت اتریوم و آلت کوین ها حرکت خود را انجام دهند

با توسعه اخیر که SEC احتمالاً ETF های Spot Ethereum را تأیید می کند، اتریوم و سایر آلتکوین ها آماده به نظر می رسد که حرکت های قابل توجهی به سمت بالا انجام دهد. مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده بود که اخبار پیرامون ETF‌های اسپات اتریوم باعث افزایش قیمت اتریوم و آلت‌کوین‌ها می‌شود.

خواندن مرتبط

در حالی که توضیح داد که چرا دارایی های بیت کوین خود را با Altcoins، Van de Poppe مبادله کرد پیشنهادی اتریوم (و سایر آلتکوین‌ها) احتمالاً پس از انتشار اخبار مربوط به انکار ETF‌های Spot Ethereum، از آنجایی که توکن کریپتو قبلاً در این خبر قیمت گذاری شده بود، شاهد یک معکوس صعودی خواهند بود.

او افزود که اگر اخبار بهتر از آنچه مردم انتظار دارند معلوم شود، اوضاع می‌تواند بهتر باشد، که در حال حاضر با احتمال زیاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این وجوه را تأیید می‌کند.

در همین حال، جاون مارکس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرد که شکست اتریوم شروع به کار خواهد کرد فصل آلت کوین. به‌نظر می‌رسد که همین‌طور است، با مشاهده اینکه چگونه سایر آلت‌کوین‌ها به لطف دومین توکن ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، از افزایش قیمت قابل توجهی در ۲۴ ساعت گذشته برخوردار شده‌اند.

افزایش قیمت اتریوم به 4000 دلار | منبع: ETHUSD در Tradingview.com

تصویر برجسته از Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر