پرچمدار ارز دیجیتال، بیت کوین، در نهایت به بالاترین رکورد جدید رسید (ATH) در 5 مارس اما به سرعت بیش از 10 درصد پس از این افزایش قیمت کاهش یافت. همانطور که توسط این تحلیلگر بازار توضیح داده شد، این اصلاح شدید قابل انتظار بود و می تواند به یک هنجار تبدیل شود تجارت سودآور.

“بازارهای گاوی خطوط مستقیم نیستند”

الکس تورن، رئیس تحقیقات Galaxy Digital که در X (توئیتر سابق) ذکر شده است. پست که بازار بدون محدودیت به سمت صعود حرکت نمی کند، حتی در یک بازار صعودی، و باید انتظار اصلاحات را داشت. او اشاره به گاو نر 2021، جایی که بیت کوین حدود 13 اصلاح 10٪ یا بیشتر را بین سال 2020 تا اوج زمانی که توکن ارز دیجیتال ATH قبلی خود را وارد کرد، تجربه کرد.

تورن همچنین به روند صعودی سال 2017 اشاره کرد و اشاره کرد که همان اتفاق در آن زمان رخ داد زیرا بیت کوین 13 کاهش 12 درصدی یا بیشتر را تجربه کرد. بنابراین، آنچه اخیراً در مورد بیت‌کوین رخ داد، غیرعادی نیست و احتمالاً با رسیدن توکن ارز دیجیتال به اوج‌های جدید در مسیر رسیدن به اوج این چرخه بازار، اصلاحات بیشتری رخ خواهد داد.

در همین حال، همانطور که آشکار کرد توسط Thorn، اتفاق مشابهی در دسامبر 2020 رخ داد، زمانی که BTC ATH قبلی خود را 20,000 دلار لمس کرد، سپس 11.3٪ کاهش یافت تا در 15 روز آینده قبل از اینکه به طور “قطعی” ATH خود را بشکند. اگر همین اتفاق در حال حاضر رخ دهد، تحلیلگر معتقد است که می تواند برای بیت کوین خوب باشد و بیان می کند که “تحکیم بخشی سالم خواهد بود” پس از سودهای سالیانه آن.

علاوه بر این، شایان ذکر است که بیت کوین از اواخر سال گذشته (درست قبل از آن) در حال اجرا بوده است ETF های بیت کوین را مشخص کنید تایید شد) و از آن زمان کند نشده است. بنابراین، عقب نشینی قابل توجهی برای توکن ارز دیجیتال پرچمدار به نظر می رسد مدت هاست که دیر شده است.

برای بیت کوین انتظار سود می رود

گای ترنر، تحلیلگر ارز دیجیتال پیشنهاد شده در یک پست X که سود گرفتن می تواند علت عقب نشینی باشد و احتمالاً سود بیشتری صورت می گیرد. انتظار می رفت سرمایه گذارانی که به شدت سود می کردند، با توجه به اینکه بیت کوین به یک ATH جدید برخورد می کرد، در نهایت تمام کیف پول های دارای توکن کریپتو را به سود رساند.

ترنر همچنین خاطرنشان کرد که این اصلاحات برای یک بازار بلندمدت پایدار مفید هستند. همچنین به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که موقعیت خود را پیدا کنند و BTC بیشتری جمع کنید در طول شیب از جنبه مثبت، بازار صعودی کاملاً تأیید شده است و بیت کوین به یک ATH جدید رسیده است. مطابق با علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، انتظار می رود این چرخه تا زمانی در اکتبر 2025 ادامه یابد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 65900 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC recovers from flash crash | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از BBC، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر