در 4هفتم سالگرد مبادله در دسامبر 2021، CoinEx جشن سالگرد “Meet the CoinEx Team” را همراه با سفیران جهانی خود به عنوان حرکتی برای تشکر و قدردانی از کاربران راه اندازی کرد.

در 21 دسامبر 2021 (UTC)، از طرف صرافی، دیویس مکساری، شریک ایالات متحده CoinEx، میزبان یک جلسه “Meet the CoinEx Team” برای جشن گرفتن چهارمین سالگرد صرافی بود.

از زمان آغاز به کار، CoinEx همیشه برای تعامل با کاربران ارزش قائل بوده است. این ملاقات، کاربران و تبادل را از طریق ویدیوها نزدیک‌تر کرد، و تیم CoinEx در ایالات متحده نیز در طول این رویداد آفلاین فوق‌العاده، چهره به چهره با کاربران محلی تماس گرفت.

در این نشست، دیویس مکساری، شریک آمریکایی CoinEx، میزبان جلسات پرسش و پاسخ سرگرم‌کننده در مورد CoinEx و CET بود و به کاربران محلی اجازه داد تا از طریق بازی‌ها اطلاعات بیشتری در مورد تبادل اطلاعات کسب کنند. کاربران برنده هدایایی از جمله کالاهای مارکدار مانند پیراهن‌های رسمی CoinEx دریافت کردند.

در طول چهار سال گذشته، CoinEx اعتماد و شناخت کاربران محلی در ایالات متحده را با تلاش های مشترک انجام شده توسط صرافی و تیم محلی به دست آورده است. جشن سالگرد همچنین CoinEx را به کاربران محلی نزدیک‌تر کرد و به صرافی اجازه داد تا نیازهای آنها را بهتر درک کند. علاوه بر این، این ملاقات همچنین تصویر و شناخت محلی صرافی را بهبود بخشید و کاربران محلی را با مأموریت خود تحت تاثیر قرار دادن “جهان را به مکانی بهتر از طریق بلاک چین” تحت تاثیر قرار داد.

حضور جهانی CoinEx از حمایت و اعتماد شرکا و کاربران در ایالت ها جدایی ناپذیر است. ملاقات سالگرد نه تنها نشان داد که CoinEx در بین کاربران محلی با استقبال خوبی روبرو شده است، بلکه قدردانی CoinEx را از سفیران و کاربران ایالات متحده نیز نشان داد.

پیشرفت قابل توجه صرافی با تلاش های مشترک CoinEx و کاربران آن در سراسر جهان پشتیبانی می شود. در آینده، CoinEx به ارائه خدمات و محیط‌های تجاری کاربرپسندتر و پایدارتر به کاربران آمریکایی خود در دنیایی مملو از فرصت‌ها و چالش‌ها ادامه خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر ملاقات با کاربران بیشتری در ایالات متحده هستیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر