س: از میان فراز و نشیب های بسیاری، CoinEx در گذشته پشت سر گذاشته است چهار سال ها، پیچیده ترین چالش چه بود؟ چگونه با آن آشنا شدید؟

هایپو یانگ: احساس گم شدن پیچیده ترین چالشی بود که داشتیم. ما برای یافتن پاسخ بسیاری از سؤالات تلاش کردیم، از جمله: چه نوع مبادله ای باید باشیم؟ چگونه این را درک کنیم؟ آیا آینده برای صنعت کریپتو خوب به نظر می رسد؟ شخصاً احساس می‌کردم از دست رفته بودم، اما تیم از این هم بیشتر بود. بسیاری از تیم های نوپا می توانند با این موضوع ارتباط برقرار کنند. خوشبختانه از پسش برآمدیم.

به نظر من، مهم ترین چیز زمانی که با چنین چالشی مواجه می شویم، داشتن ایمان است. ما باید باور داشته باشیم که بلاک چین می‌تواند دنیا را تغییر دهد، می‌توانیم مسیر مناسبی برای رشد پیدا کنیم، تیم قوی‌تر می‌شود و بازار آینده‌ای روشن را آغاز خواهد کرد. همچنین برای مطالعه اهداف استراتژیک CoinEx و شناسایی مسیر درست و در میان گذاشتن افکارم با تیم، خودم را به روش‌های مختلف بهبود بخشیده‌ام.

س: همانطور که همه می دانیم، هدف شما تبدیل CoinEx به یک صرافی اصلی است. به نظر شما برای رسیدن به این هدف چه چیزی لازم است؟

هایپو یانگ: بله، هدف من کمک به CoinEx است که به یک صرافی عالی و همچنین زیرساخت دنیای بلاک چین تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف، باید یک تیم قوی و جهانی بسازیم. از یک طرف، CoinEx باید محصولات ایمن، پایدار، ساده و با کاربری آسان را برای پاسخگویی به تقاضای معاملات ارزهای دیجیتال در بین سرمایه گذاران ارائه دهد. از سوی دیگر، در بازار ذاتا جهانی شده بلاک چین، ما به یک تیم جهانی برای تبلیغ در بازارهای مختلف نیاز داریم تا CoinEx در کشورها و مناطق بیشتری در دسترس کاربران قرار گیرد.

س: در حال حاضر، بیشتر سرمایه گذاران تنها به سود فوری خود می اندیشند در حالی که منافع بلندمدت خود را نادیده می گیرند. پیشنهاد شما برای چنین سرمایه گذارانی چیست؟ چرا آنها باید این توکن ها را در درازمدت خریداری و نگهداری کنند؟

هایپو یانگ: سرمایه گذاری یک زمینه کاملا تخصصی است. همه ما می دانیم که قبل از پریدن به استخر، باید شنا کردن را یاد بگیریم. با این حال، اکثر مردم قبل از غواصی در بازار سرمایه گذاری هیچ آموزشی ندیده اند. در طول سال‌هایی که در سرمایه‌گذاری گذرانده‌ام، برای من روشن شده است که نرخ شکست معاملات کوتاه‌مدت، به‌ویژه معاملات با اهرم بالا، به طرز شگفت‌انگیزی بالاست و تنها چند سرمایه‌گذار بسیار با استعداد برنده بازی هستند. برای اکثر مردم، سرمایه گذاری بلند مدت نرخ موفقیت بالاتری را نوید می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که می توانید پس از خرید، آرام بنشینید و استراحت کنید. در عوض، ما باید از پیشرفت های پروژه هدف به روز بمانیم. مهمتر از آن، ما باید پیشرفت‌ها و مفاهیم جدیدی را بپذیریم که با ذهنی باز ظاهر می‌شوند و با تنظیم سبد سرمایه‌گذاری خود، آخرین روندهای ارزهای دیجیتال را به تصویر می‌کشند.

س: باید یک تیم با تجربه پشت تمام ویژگی های عالی CoinEx باشد. ممکن است در مورد تیم خود و سابقه آنها صحبت کنید؟

هایپو یانگ: ما تجربیات غنی در صنعت کریپتو داریم. در روزهای اول، من به عنوان مهندس نرم افزار در غول های اینترنتی مانند Tencent کار کرده بودم. پس از ورود به فضای بلاک چین در سال 2014، من در توسعه ماشین‌های ماینینگ، استخرهای استخراج، خدمات نرخ هش ابری، کیف پول‌ها، صرافی‌ها و زنجیره‌های عمومی شرکت داشتم. برای من امنیت و پیشینه مربوطه همیشه در اولویت هستند. در نتیجه، CoinEx هرگز دچار نقض امنیتی بزرگی نشده است. من شرکت خود را در سال 2016 راه اندازی کردم. اکثر کارکنان ما توسط من شخصاً جذب و آموزش می بینند و بسیاری از آنها پیشینه قوی در زمینه خود دارند. در طول سال ها، تیم به سرعت در حال رشد بوده است. در حال حاضر، CoinEx توسط تیمی متشکل از بیش از 200 کارمند در سراسر جهان، که بیش از 60 درصد از آنها بر روی محصولات و تحقیق و توسعه تمرکز دارند، پشتیبانی می‌شود.

س: پس از راه اندازی بسیاری از بازی هایی که از کریپتوها پشتیبانی می کنند، آیا CET پشتیبانی بیشتری از بازی ها ارائه می دهد؟

هایپو یانگ: من به چشم انداز GameFi ایمان قوی دارم زیرا بازی ها و بلاک چین ترکیبی عالی را ایجاد می کنند. سال گذشته، زنجیره هوشمند CoinEx (CSC) را ساختیم که CET را به عنوان توکن داخلی خود پذیرفته است. برای گسترش اکوسیستم CSC، ما برنامه های سرمایه گذاری و پشتیبانی به ارزش 50 میلیون دلار را با تمرکز بر DeFi و GameFi راه اندازی کرده ایم. با ادامه توسعه اکوسیستم CSC، ارزش CET نیز بیشتر خواهد شد.

س: چه چیزی CoinEx را از بسیاری از صرافی های موجود متمایز می کند؟

هایپو یانگ: اگر از من خواسته شود که CoinEx را در چند کلمه ساده خلاصه کنم، پاسخ من امن، آسان برای استفاده، قابل اعتماد و جهانی خواهد بود. به عنوان بزرگترین تهدید در دنیای ارزهای دیجیتال، امنیت مهمترین نگرانی CoinEx است. ایمن نگه داشتن دارایی های شما همیشه اولویت شماره یک ما بوده است. در همین حال، CoinEx نیز در تلاش است تا محصولاتی را ایجاد کند که استفاده از آنها آسان باشد. هدف ما ارائه تجارب کاربر بهبود یافته و پاسخگویی به نیازهای کاربران برای معاملات کریپتو در سراسر جهان است. علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه هر دارایی فهرست شده در CoinEx با معیارهای فهرست ما مطابقت دارد، و برای ارائه گزینه های قابل اعتماد برای کاربران، CoinEx بررسی های گسترده ای را برای همه دارایی های پلت فرم خود انجام می دهد. در بازار ذاتا جهانی شده بلاک چین، ما به بومی سازی محصولات خود ادامه داده ایم تا برای همه افراد در جهان قابل دسترسی باشد.

س: آیا قصد دارید یک کیف پول CoinEx ایجاد کنید که در آن بتوانیم CET را در اختیار داشته باشیم/سهم کنیم و صاحبان بلندمدت شویم؟

هایپو یانگ: جدا از ذخیره CET در CoinEx، توصیه می کنیم از ViaWallet استفاده کنید، که یک کیف پول غیرمتمرکز است که توسط تیم CoinEx توسعه یافته و از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. این به کاربران امکان می دهد چندین دارایی درون کیف پول را در یک برنامه واحد مدیریت کنند. در ViaWallet، می‌توانید برای دریافت مزایای بیشتر، CET را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید از پروژه های موجود در اکوسیستم CSC نیز بهره ببرید. در آینده، همانطور که اکوسیستم CSC بالغ می شود، سناریوهای بسیار بیشتری وجود خواهد داشت که می توان از CET استفاده کرد.

س: به عنوان یک دارنده CET، مایلم در مورد لانچ پد CoinEx اطلاعات بیشتری کسب کنم.

هایپو یانگ: لانچ پد یک محصول مهم در هر صرافی است. با این حال، ما نیز بسیار مراقب هستیم زیرا سرمایه گذاری ریسک های بزرگی را به همراه دارد. برای این منظور، ما آماده‌سازی‌های زیادی انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم پروژه‌هایی که راه‌اندازی می‌کنیم نوید کیفیت بالا را می‌دهند. چیزی که می توانم به شما بگویم این است که لانچ پد به زودی عرضه می شود

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر