بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار، روز جمعه بهبود قیمت را تجربه کرد. با این حال، کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند در کوتاه‌مدت آزمایش بیشتری برای سطوح زیر 30000 دلار انجام شود.

این روند نزولی طولانی مدت مشاهده شده در چهارده روز گذشته، همراه با افزایش فشار فروش، نگرانی هایی را در مورد پایداری جهش اخیر ایجاد کرده است.

پایین محلی BTC پیش بینی شد

کریس برنیسک، یکی از بنیانگذاران یک شرکت کریپتو سرمایه گذاری مستقر در نیویورک، چندین عامل موثر در حرکت نزولی پیش بینی شده بیت کوین را برجسته می کند.

برنیسکه حاکی از به دلیل بسیاری از متغیرها، از جمله پویایی بازار کریپتو، شرایط اقتصاد کلان، روند پذیرش، و تحولات محصول جدید، فاز ادغام ممکن است طولانی‌تر از حد انتظار باشد.

Burniske چشم انداز خود را در مورد بیت کوین ارائه می دهد و بیان می کند که می توان به پایین ترین سطح محلی در محدوده 30,000 تا 36,000 دلار رسید. با این حال، او تعجب نمی‌کند اگر این ارز دیجیتال قبل از آن قیمت متوسط ​​تا بالای 20000 دلار را آزمایش کند. بهبود رخ می دهد، که منجر به فشار مجدد به سمت بالاترین رکوردهای قبلی می شود.

Burniske هشدار می‌دهد که مسیر چنین بهبودی احتمالاً بی‌ثبات، مشخص شده توسط تقلبی‌های احتمالی خواهد بود و ممکن است چندین ماه طول بکشد.

این کارشناس بازار به سرمایه گذاران توصیه می کند در این دوره عدم اطمینان صبر و حوصله داشته باشند. برنیسکه حاکی از اگر پیش‌بینی‌های او عملی باشد، سایر ارزهای دیجیتال ممکن است کاهش درصد قابل توجهی را تجربه کنند بیت کوین. بورنیسک در ادامه بیان کرد:

قبل از اینکه عصبانی شوید، “ما تازه داریم این چرخه را شروع کرده ایم، کریس!!!” اکثراً موافق هستند، ~پایین چرخه در نوامبر 2022 نامیده می شود و همچنان معتقدند که روند بلندمدت قوی باقی می ماند. همچنین در دهه گذشته شاهد نوسانات زیادی در کریپتو بوده ایم +…. اخیراً، من به طور خاص در مورد بالا و پایین محلی بحث کرده ام، نه یک چرخه بالا و پایین.

خرید سیگنال برای بیت کوین

علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، در آخرین تحلیل خود که در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) انجام شده است، اطلاعاتی در مورد تغییرات احتمالی قیمت بیت کوین ارائه کرده است.

مال مارتینز ارزیابی نشان می‌دهد که اندیکاتور TD Sequential اخیراً یک سیگنال خرید را در نمودار روزانه منتشر کرده است، که همزمان با موقعیت فعلی بیت‌کوین بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (SMA) در سطح تقریباً ۴۰،۰۰۰ دلار است.

سیگنال خرید BTC در نشانگر ترتیبی TD آن. منبع: علی مارتینز در X

به گفته مارتینز، اگر بیت کوین از سطح مقاومت 40,550 دلاری عبور کند، ممکن است با قیمت هدف 43,000 دلار صعودی را آغاز کند. این سناریوی صعودی حاکی از افزایش احتمالی قیمت بیت کوین به زودی است.

با این حال، این تحلیلگر همچنین بر اهمیت نظارت دقیق بر سطح پشتیبانی 100SMA تاکید می کند، زیرا نقض این سطح می تواند پیامدهای مهمی برای مسیر قیمت ارز دیجیتال داشته باشد.

مارتینز هشدار می دهد که اگر سطح حمایت 100SMA نقض شود، ممکن است منجر به حرکت نزولی بیت کوین به سمت سطح 33300 دلار شود. این سناریوی نزولی احتمالی سطح حمایت بحرانی را نشان می دهد که اگر شکسته شود، می تواند منجر به افزایش شود فشار فروش و احساس نزولی در بازار.

بیت کوین
بهبود قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته در نمودار روزانه. منبع: BTCUSDT در TradingView.com

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.8 درصد بهبود یافته است که منجر به قیمت معاملات فعلی 41400 دلار شده است.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر