معامله گر و تحلیلگر کریپتو Unipcs (Bonk Guy) پیش بینی صعودی خود را برای Dogwifhat (WIF). او این اظهارات را در حالی بیان کرد که مبالغ از دست رفته را فاش کرد معامله گران کوتاه مدت به لطف احساسات نزولی آنها در مورد سکه میم.

Dogwifhat به 10 دلار رسید

Unipc های ذکر شده در X (توئیتر سابق) پست که Dogwifhat به سمت 10 دلار پیش می رود و دیگر هرگز به پایین 1 دلار نمی رسد. وی افزود: بازار در حال حاضر در یک ابر چرخه سکه میمبه همین دلیل است که او معتقد است سکه میم می تواند به چنین ارتفاعاتی برسد. این معامله‌گر ارز دیجیتال همچنین بر نحوه فشرده شدن شورت‌های WIF تاکید کرد و گفت: «این طوری است که باید باشد».

خواندن مرتبط

منبع: X

علاوه بر Dogwifhat، Unipcs عموماً چشم‌اندازی صعودی نسبت به میم کوین دارد. او به دلیل اشتیاق برای بنک، شهرت دیگری به دست آورد سکه میم مبتنی بر سولانا، با 16000 دلار در اکتبر 2023 و همچنان در آخرین باری که به اشتراک گذاشت به روز رسانی در تجارت بر اساس به روز رسانی او، سود محقق نشده او در مقطعی به 13.7 میلیون دلار رسیده است.

صعودی بودن Unipcs روی میم کوین ها نیز تعجب آور نیست، با توجه به اینکه این دسته از توکن های ارز دیجیتال به عنوان یکی از روایات پیشرو در پیش بینی می شوند. این گاو نر. همچنین شایان ذکر است که میم سکه ها Dogwifhat و Pepe (PEPE) در حال حاضر دارایی‌های ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در سال جاری در میان 50 سکه برتر از نظر ارزش بازار، با سودهای سال تا به امروز (YTD) به ترتیب بیش از 1800% و 1000% هستند.

Unipcs تنها کسی نیست که معتقد است WIF می تواند تا 10 دلار افزایش یابد. یکی دیگر از معامله‌گران ارز دیجیتال معروف به “رایگان” نیز چنین کرده است دوباره تایید کرد در مواقع مختلف که میم کوین همچنان تا آن سطح قیمت بالا می رود. در همین حال، Bluntz Capital، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در مورد Dogwifhat نیز بسیار خوش بین است، همانطور که قبلا پیشنهادی که میم کوین PEPE و Shiba Inu (SHIB) را برگرداند تا به دومین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود. دوج کوین (DOGE).

این تحلیلگر ارز دیجیتال انتظارات دیگری نیز دارد

تحلیلگر کریپتو CrediBULL کریپتو به تازگی آشکار کرد انتظارات نزولی او برای میم کوین ها، از جمله WIF. او یک “حذف میم” را پیش بینی می کند که می تواند بدتر از آن چیزی باشد که در ابتدا فکر می کرد. او افزود که این رویداد “خیلی از مردم را غافلگیر خواهد کرد.” او ادعا کرد که تبدیل به یک گاو نر سکه میم زمانی که زمان مناسب است، اما اکنون زمان مناسبی نیست.

خواندن مرتبط

در اخیر ویدئو CrediBULL کریپتو که در کانال یوتیوب خود منتشر شد نیز Dogwifhat را تجزیه و تحلیل کرد. او اشاره کرد که WIF به طور قابل توجهی به سمت صعود حرکت کرده است، همانطور که او به درستی در یک پیش بینی کرد به روز رسانی قبلی بازار. در آن زمان، او اشاره کرد که انتظار داشت قیمت میم کوین تا 3.8 دلار قبل از کاهش به 1.6 دلار کاهش یابد.

با این حال، او در ویدیوی اخیر خود فاش کرد که کوتاه نخواهد آمد Dogwifhat حتی زمانی که به 3.8 دلار برسد. در عوض، او منتظر خواهد ماند تا میم کوین به بالاترین سطح دست نخورده در محدوده 4 دلار دست یابد تا انتظارات نزولی خود را تأیید کند.

در زمان نگارش این مقاله، Dogwifhat در حدود 3 دلار معامله می شود که بیش از 6 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت Dogwifhat از Tradingview.com (Shiba Inu)
قیمت WIF 2.9 دلار | منبع: WIFUSDT در Tradingview.com

تصویر ویژه ایجاد شده با Bulb.io، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر