کامپیوتر اینترنتی: ریسک تصحیح پس از افزایش قیمت ICP تقریباً 60 درصد در 5 روز افزایش می یابد

این توکن اکنون با خط روند مقاومت چند ماهه بدنام دست و پنجه نرم می کند.

کامپیوتر اینترنتی (ICP) با سر و صدا وارد سال 2022 شده است.

در قیمت ICP در پنج روز اول سال جدید بیش از 56 درصد افزایش یافت و در 5 ژانویه به بالاترین سطح 30 روزه 38 دلاری رسید. حرکت صعودی عظیم آن با افزایش حجم معاملات همراه شد، که در حال حاضر بر احساسات صعودی قوی و سالم تاکید دارد.

نمودار قیمت روزانه ICP/USD. منبع: TradingView

در مرکز افزایش قیمت اخیر ICP، انبوهی از اخبار خوش بینانه بود.

این شامل Binance است تصمیم گیری این سه‌شنبه برای فهرست کردن ابزار مالی که معامله‌گران را قادر می‌سازد ICP را به/از توکن بومی اتریوم Ether مبادله کنند.ETH) و راه اندازی ترابیتیا، یک پل بین بلاک چینی، در 22 دسامبر که توکن های ERC-20 اتریوم را قادر می سازد به صورت بومی در بلاک چین رایانه اینترنتی وجود داشته باشند.

علاوه بر این، الف در سراسر توکن های پلت فرم قرارداد هوشمند جمع شوندبه خصوص در هفت روز گذشته، ممکن است اشتهای معامله گران را برای ICP افزایش داده باشد.

عملکرد توکن های پلت فرم قرارداد هوشمند. منبع: مساری

روند نزولی دست نخورده

با این وجود، ICP همچنان در خطر است مقایسه دستاوردهای اخیر خود کاملاً همانطور که در محدوده کانال نزولی چند ماهه خود روند کاهشی داشت.

در جزئیات، توکن کامپیوتر اینترنتی قیمت روز چهارشنبه به خط روند بالای کانال رسید و در نتیجه خود را در معرض خطرات فروش قرار داد. این در درجه اول به دلیل سابقه خط روند در محدود کردن تلاش های صعودی ICP است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت روزانه ICP/USD با الگوی کانال نزولی. منبع: TradingView

در همین حال، داده های اخیر همچنین نشان می دهد که عقب نشینی از خط روند بالا، قیمت ICP را به سمت خط روند پایین کانال سوق داده است. به همین دلیل، ICP با وجود بازگشت صعودی خود، با خطر سقوط به پایین ترین قیمت قیمت مواجه شد.

تلاقی مقاومت

نشانه های بیشتر برای راه اندازی عقب نشینی ICP از مقاومت دیگری نزدیک به 37.70 دلار و خطرات بیش از حد ارزش گذاری ناشی از شاخص قدرت نسبی روزانه توکن (RSI) ناشی می شود.

سطح 37.70 دلار که به ICP کمک کرد تا قرار گرفتن در معرض نزولی خود را محدود کند بین سپتامبر و نوامبر 2021، مصادف با خط فیب 0.236 نمودار اصلاحی فیبوناچی است که از حدوداً نوسان 89 دلار به سمت پایین 22 دلار ترسیم شده است.

در همین حال، RSI در زمان انتشار نزدیک به 67.50 بود. مقدار بالاتر از 70 ICP را به یک دارایی بیش از حد خرید تبدیل می کند که ممکن است تا حد معینی از تصحیح/تجمیع قیمت باشد. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت ICP ممکن است به خط 0 Fib نزدیک به 22 دلار سقوط کند.

مربوط: افراد داخلی Dfinity ادعا کردند که ICP را به طور غیرقانونی فروخته اند و به سرمایه گذاران خرد آسیب رسانده اند

در مقابل، بسته شدن به سطح بالای 37.70 دلار می‌تواند 47.50 دلار را برای رایانه‌های اینترنتی به عنوان هدف صعودی بعدی داشته باشد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس