گاوهای بیت کوین قصد دارند 30 هزار دلار را برای حمایت برگردانند، اما داده های مشتقات نشان می دهد معامله گران اعتماد ندارند.

ارزش معاملات آتی BTC کمی مثبت بود، اما بازارهای آپشن ترس شدیدی از نهنگ ها و نشانگرهای بازار نشان می دهند.

بیت کوین (بیت کوین) از پایین ترین سطح 25400 دلاری در 12 مه 19 درصد افزایش یافت، اما آیا اعتماد سرمایه گذاران به بازار احیا شده است؟ با قضاوت بر اساس شکل گیری کانال صعودی، این امکان وجود دارد که گاوها حداقل برنامه هایی برای بازیابی سطح 30000 دلاری در کوتاه مدت داشته باشند.

بیت کوین/دلار قیمت 4 ساعته در Bitstamp. منبع: TradingView

آیا داده های مشتقات از بازپس گیری 30000 دلار پشتیبانی می کند یا بیت کوین به طور بالقوه پس از شکستن بیش از 31000 دلار در 16 مه به سمت سقوط دیگری می رود؟

قیمت بیت کوین در مواجهه با نگرانی های نظارتی و خرابی Terra کاهش می یابد

یکی از عوامل فشار بر قیمت بیت کوین می تواند این باشد گارد بنیاد لونا فروش 80081 بیت کوین یا 99.6 درصد از موقعیت آنها.

در 16 می، LFG جزئیاتی را در مورد وثیقه ارز دیجیتال باقی مانده منتشر کرد و از یک طرف، ریسک فروش این پروژه حذف شده است، اما سرمایه گذاران ثبات سایر استیبل کوین ها و برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) آنها را زیر سوال می برند.

اظهارات اخیر مدیر عامل FTX سام بنکمن فرید در مورد اثبات کار (PoW) مسائل محیطی و مقیاس پذیری معدن بیشتر به احساسات منفی فعلی دامن زد. طبق گفته Bankman-Fried، استفاده از اجماع اثبات سهام (PoS) برای پذیرش میلیون‌ها تراکنش مناسب‌تر است.

در 14 ماه مه، یک روزنامه محلی بریتانیا از وزارت خزانه داری خبر داد قصد تنظیم استیبل کوین ها در سراسر بریتانیا. به گفته سخنگوی وزارت خزانه داری، این طرح شامل قانونی کردن استیبل کوین های الگوریتمی نیست و در عوض استیبل کوین های دارای پشتوانه کامل 1:1 را ترجیح می دهد.

در حالی که این خبر ممکن است بر احساسات بازار و قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد، بیایید نگاهی به موقعیت معامله گران بزرگتر در بازارهای آتی و اختیار داشته باشیم.

حق بیمه آتی بیت کوین در حال نشان دادن انعطاف پذیری است

شاخص پایه تفاوت بین قراردادهای آتی بلندمدت و سطوح فعلی بازار نقدی را اندازه گیری می کند. حق بیمه سالانه قراردادهای آتی بیت کوین باید بین 5 تا 10 درصد باشد تا معامله گران را به خاطر «قفل کردن» پول به مدت دو تا سه ماه تا پایان قرارداد جبران کند. سطوح زیر 5 درصد نزولی هستند، در حالی که اعداد بالای 10 درصد نشان دهنده تقاضای بیش از حد از خریدارها هستند.

حق بیمه سالانه معاملات آتی 3 ماهه بیت کوین. منبع: Laevitas

نمودار بالا نشان می دهد که شاخص پایه بیت کوین در 6 آوریل به زیر آستانه 5 درصد خنثی حرکت کرد، اما پس از فروش به 25,400 دلار در 12 می، هیچ وحشتی وجود نداشت.

حتی اگر شاخص پایه به احساسات نزولی اشاره می کند، باید به یاد داشته باشید که بیت کوین 36 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و 56 درصد زیر بالاترین قیمت 69000 دلاری خود قرار دارد.

مربوط: از بین رفتن 1.9 تریلیون دلاری در ارزهای دیجیتال خطر سرایت به سهام و اوراق قرضه – تتر پایدار کوین در کانون توجه است

معامله گران گزینه ها فراتر از استرس هستند

چوله دلتای گزینه‌های ۲۵ درصد بسیار مفید است زیرا نشان می‌دهد چه زمانی میزهای آربیتراژ بیت‌کوین و سازندگان بازار برای محافظت در جهت بالا یا پایین هزینه بیش از حد پرداخت می‌کنند.

اگر سرمایه گذاران گزینه از سقوط قیمت بیت کوین بترسند، اندیکاتور انحراف به بالای 10 درصد خواهد رفت. از سوی دیگر، هیجان عمومی منعکس کننده یک انحراف منفی 10 درصدی است.

گزینه های 30 روزه بیت کوین 25 درصد شیب دلتا: منبع: Laevitas

اندیکاتور انحراف در 6 آوریل به بالای 10 درصد رسید و وارد سطح “ترس” شد زیرا معامله گران گزینه ها برای محافظت از نزولی هزینه بیش از حد پرداخت کردند. با این حال، سطح 19 درصد فعلی به شدت نزولی است و 25.5 درصد اخیر بدترین خوانشی است که تاکنون برای این متریک ثبت شده است.

اگرچه حق بیمه آتی بیت کوین انعطاف پذیر بود، اما این شاخص نشان دهنده عدم علاقه خریداران اهرمی (لنگ) است. به طور خلاصه، بازارهای گزینه های بیت کوین هنوز تحت فشار هستند و نشان می دهد که معامله گران حرفه ای مطمئن نیستند که الگوی کانال صعودی فعلی برقرار است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس