در توسعه اخیر، اتریوم [ETH] کیف پول جفری ویلک، یکی از بنیانگذاران، 4300 ETH به یک صرافی ارز دیجیتال سپرده گذاری کرده است.

سپرده ای که Wilcke انجام داد 22000 ETH است که در آن زمان تقریباً 41.1 میلیون دلار ارزش داشت. با قیمت فعلی اتریوم در 2500 دلار، این سپرده علاقه و هیجان دوباره ای را به بازار تزریق کرده است.

بنیانگذار اتریوم 22 هزار اتریوم را انتقال می دهد: تأثیر بر قیمت

با وجود این سپرده قابل توجه، روند کلی جریان شبکه اتریوم بی‌تأثیر باقی می‌ماند. این سپرده پس از یک وقفه قابل توجه، با آخرین تراکنش ثبت شده از این کیف پول به ژوئن 2023 باز می گردد.

Source: Lookonchain/X

بر اساس تجزیه و تحلیل متریک Netflow در کریپتوQuant که توسط NewsBTC انجام شده است، جریان خروجی اتریوم از صرافی ها ادامه داشته است. در واقع، بیش از 9800 ETH در پایان معاملات در 10 فوریه صرافی ها را ترک کرد. با این حال، شایان ذکر است که روز گذشته شاهد ورود قابل توجه بیش از 75000 ETH بودیم.

در میان این تحرکات بازار، قیمت اتریوم طی سه روز گذشته در مسیر صعودی قرار داشته است. تا زمان انتشار این گزارش، اتریوم بیش از 2500 دلار معامله می شود که نشان دهنده یک روند مثبت قوی است.

شتاب به دست آوردن بولز اتریوم: 3000 دلار نقطه عطف؟

میانگین متحرک کوتاه و شاخص قدرت نسبی (RSI) این احساسات صعودی را تأیید می کند. RSI از مرز 60 عبور کرده و به سمت منطقه اشباع خرید حرکت می کند، در حالی که قیمت بالای خط زرد باقی می ماند و به عنوان سطح حمایت عمل می کند.

علاوه بر این، اتریوم در دنیای کریپتو موج ایجاد کرده است و حتی از بیت کوین نیز پیشی گرفته و روند صعودی قوی را نشان می دهد. اکنون همه نگاه‌ها به اتریوم معطوف شده است، با انتظارات رو به رشد که ممکن است به زودی به نقطه عطف 3000 دلار برسد.

Ethereum currently trading at $2,501.5 on the daily chart: TradingView.com

گمانه زنی ها همچنین در مورد صعود بالقوه به 5000 دلار است، با شایعاتی در مورد ارتقای آینده به نام “Dencun” در هفته آینده. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اطلاعات مربوط به این ارتقای خاص محدود است و تحقیقات بیشتری برای تأیید تأثیر آن بر افزایش بالقوه قیمت اتریوم مورد نیاز است.

از آنجایی که بازار مشتاقانه مسیر آینده اتریوم را پیش‌بینی می‌کند، به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان توصیه می‌شود که احتیاط کنند و مطلع باشند. ردیابی کانال‌های انجمن رسمی اتریوم، وبلاگ‌های توسعه‌دهنده و منابع خبری معتبر ارزهای دیجیتال، بینش‌های ارزشمندی را در مورد آخرین پیشرفت‌ها و ارتقاهایی که بر حرکات قیمت ETH تأثیر می‌گذارند، ارائه می‌دهد.

سپرده اخیر Wilcke، همراه با روند مثبت اتریوم و انتظارات پیرامون ارتقای شایعه Dencun، فضایی از هیجان و حدس و گمان را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. با پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین و چشم انداز بالاترین رکوردهای جدید، آینده اتریوم پتانسیل بسیار زیادی برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

تصویر برجسته از Adobe Stock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر