صنعت کریپتو به‌عنوان یک کل باید مشکلات بلندمدت ذاتی فقدان مقررات فعلی را بشناسد و راه‌هایی برای کار با قانون‌گذاران بیابد.

از آنجایی که مشکلات زنجیره تامین ادامه دارد و دلار آمریکا برای مقابله با نگرانی‌های تورمی مبارزه می‌کند، کریپتو در طوفان مالی کنونی بندری جذاب باقی می‌ماند. تایید اخیر اولین صندوق معاملات آتی مرتبط با بیت کوین ( BTC ) برای معامله در NYSE و Nasdaq از طرف مدیران دارایی ProShares و Valkyrie Funds ، به ترتیب، یک کلاس کاملاً جدید از ابزار مالی ایجاد کرده است که نتیجه آن هیجان در بازارها Valkyrie تأیید صریح از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرد، در حالی که ETF ProShares به سادگی مخالفت نکرد.

این یک سال بزرگ برای علاقه مالی نهادی به ارزهای دیجیتال است. فهرست هولناک 64 میلیارد دلاری کوین‌بیس به‌طور مستقیم NASDAQ وجود داشت ، در حالی که سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر (VCs) با عرضه اولیه اولیه اولیه (-IPO) مانند Andreessen Horowitz (a16z) نیز سرمایه‌های میلیارد دلاری خود را راه‌اندازی کردند که منحصراً روی ارزهای دیجیتال متمرکز شده است .

هیجان مالی فقط به بزرگ ترین نام های این صنعت محدود نمی شود. گزارش شده است که استارت‌آپ‌های مرتبط با کریپتو در سه ماهه اول سال 2021 بیش از 2.6 میلیارد دلار جمع‌آوری کردند که بیشتر از کل سال 2020 است.

برای اینکه کریپتو واقعاً یک وسیله سرمایه گذاری جدی باشد که رقابت را حفظ کند، به جای اینکه فقط یک مد گذرا باشد که معادل قرن بیست و یکم عجله طلا یا شیدایی لاله است، باید از حمایت بلندمدت مالی نهادی به عنوان یک ابزار جدی اطمینان حاصل کند. جایگزین سرمایه گذاری

گفتنش راحت تر از انجام دادن بنابراین، رمزارز چگونه این کار را انجام می دهد؟

مطالب مرتبط: حالا چرا؟ SEC هشت سال طول کشید تا مجوز ETF بیت کوین در ایالات متحده را صادر کند

از حصارهای خود پایین بیایید و دروازه را باز کنید

کریپتو قبلاً نشان داده است که می تواند بازدهی چشمگیر در درصدهای سه رقمی تولید کند، اما این نوسانات بزرگ در ارزش تنها درک آن را به عنوان “غرب وحشی” مالی تقویت می کند. کریپتو تنها زمانی به یک جایگزین سرمایه گذاری کاملا بالغ تبدیل می شود که به ثبات و شفافیت خود تقریباً یکپارچه اعتماد کند.

بسیاری از سهامداران و ناظران اقتصاد جدید کریپتو مطمئناً شک و تردیدهایی را ابراز کرده اند. یکی از بزرگترین ناظران در ایالات متحده، رئیس SEC، گری جنسلر، گفت که او همچنان در مورد حمایت از سرمایه گذاران در بازار 2.5 تریلیون دلاری دارایی های کریپتو نگرانی دارد. به عنوان گنسلر خود گفت در همه بازارهای اجلاس یاهو مالی در ماه گذشته:سرمایه‌گذاران آنطور که هستند محافظت نمی‌شوند، خواه وارد بازارهای سهام یا اوراق قرضه شوند که ما مدت‌هاست بر آن نظارت داشته‌ایم. بدون آن، من فکر می کنم که واقعاً، همانطور که به دیگران گفته ام، کمی از غرب وحشی است.»

ماهیت سوداگرانه بازار، همراه با نظارت ناکافی، این تصور را از محیط خطرناک ایجاد می کند. برای نوع خاصی از سرمایه گذاران، این احساس هیجان و خطر تقریباً خوشایند است – یک روز “ماه نشینی” و روز دیگر خرید پایین – اما این یک دستور العمل برای جلب نظر مالی نهادی اصلی نیست، چه رسد به کسانی که برنامه های بازنشستگی یا 401 را مدیریت می کنند. (k)s.

شرکت‌های بزرگ در صنعت کریپتو مطمئناً این را می‌دانند و در حال حاضر تلاش می‌کنند استانداردهایی ایجاد کنند که همه، از سرمایه‌گذاران عمده مالی گرفته تا سرمایه‌گذاران خرده‌کوچک، با ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزین سرمایه‌گذاری راحت‌تر باشند. در یک گزارش به کمیته بانکی سنای آمریکا از a16z فوق مشخص اصول به مقررات صنعت که شامل:

این را نباید از دید کسی که به گزارش a16z نگاه می کند گم شود که این گزارش نه تنها به یک نهاد دولتی ارائه می شود، بلکه شامل راه حل هایی است که بدون همکاری دولت امکان اجرای آنها وجود ندارد. ممکن است لیبرتارین ها و آنارشیست های رمزنگاری مسخره کنند، اما برای اینکه رمزارز به پتانسیل سرمایه گذاری کامل خود برسد، این همکاری بین دولت ها، مؤسسات مالی بزرگ، مؤسسات بزرگ رمزنگاری و سرمایه گذار خرده رمز ارز ضروری است.

مطالب مرتبط: چیزهایی که باید درباره گزارش مالیاتی جدید IRS بدانید (و ترس).

متاسفم قربان، اما ما باید یک قانون داشته باشیم

همانطور که بیت کوین در ابتدا به عنوان راهی برای دور زدن بانک های مرکزی و دستکاری ارز در نظر گرفته شد، امضای دولت (و خرید به) ارز دیجیتال در قالب مقررات همچنان برای ایجاد مشروعیت جهانی و سرمایه گذاری در نتیجه ضروری است. اگر خود آن ارزهای دیجیتال و وسایل سرمایه گذاری اسماً «غیرمتمرکز» باشند.

بهتر است صنعت در این زمینه فعال باشد، نه فقط در مورد خود پلیس، بلکه در تعیین نحوه تنظیم کریپتو توسط قانونگذاران فدرال که ممکن است آگاه ترین یا باهوش ترین رمزارزها نباشند. در حال حاضر، ایالات متحده در حال تصویب لایحه زیرساختی است که کریپتو را با زبان مبهم و اولویت های نابجا تهدید می کند. شرکت‌هایی مانند Coinbase و a16z خستگی‌ناپذیر کار کرده‌اند تا مطمئن شوند که منافع رمزنگاری (و خودشان) دوباره در این لایحه همسو می‌شوند، اما تعداد انگشت شماری از شرکت‌های بزرگ تنها می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند. برای استقبال از این مقررات، مقررات عاقلانه، کل صنعت باید تلاش کند.

مرتبط: قانون زیرساخت ایالات متحده می تواند دارایی های دیجیتال را تقویت کند – اما ابتدا برخی اصلاحات

به همان اندازه که برخی از مفاد کریپتو لایحه زیرساخت بد هستند، اگر به اجرا درآیند، در واقع برخی از موارد مفید نیز می تواند از آنها حاصل شود. این مقررات جدید ارزهای دیجیتال، در را برای بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری باز می‌کند تا در هنگام معامله با بانک‌ها بر اساس قوانین، در مقابل مسدود شدن یا ناتوانی در باز کردن حساب، پایه محکمی داشته باشند. زبان متمایز آن همچنین امکان ادغام جدی کریپتو با بزرگترین بانک‌های کشور را فراهم می‌کند و طبقات کاملاً جدیدی از سرمایه‌گذاران را باز می‌کند و ارزش بازار را به‌طور تصاعدی افزایش می‌دهد.

دولت های خارجی مشابه ایالات متحده نیز ممکن است طرحی در مورد اینکه مقررات عاقلانه طرفدار رمزارز چگونه به نظر می رسد ارائه دهند. کانادا سریع و مقررات روشن بلکه تشویق ETFs در رمزنگاری اجازه داده اند تقریبا به طور کامل تسلط صنعت ETF نوپای کانادا.

همانطور که کلیشه قدیمی می گوید، اولین قدم در حل یک مشکل، تشخیص وجود آن است. صنعت کریپتو به عنوان یک کل باید مشکلات درازمدت موجود در فقدان مقررات فعلی را بشناسد و راه‌هایی برای همکاری با قانون‌گذاران و قانون‌گذاران برای محافظت از مصرف‌کنندگان بیابد، بدون اینکه ارزش پیشنهادی بسیار قوی‌ای را که در وهله اول سرمایه‌گذاران را به سمت ارزهای دیجیتال جذب کرده است، کاهش دهد. .

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.جیمز جیانکوتی یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Oddup، یک پلتفرم رتبه بندی جهانی استارت آپ است. او قبل از اینکه به سمت بانکداری سرمایه گذاری و نقش تحقیقاتی در گلدمن ساکس و جی پی مورگان برود، کار خود را با مشاوره در Deloitte آغاز کرد. او پس از یک دهه مشاوره به شرکت‌های با رشد بالا، به سمت سرمایه‌گذار و کارآفرین روی آورد. او در حال حاضر نقش دوگانه ای را به عنوان مدیرعامل Oddup و Alluva، بزرگترین بازار تحلیلگر جهانی برای دارایی های کریپتو، مدیریت می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع