قیمت بیت کوین همچنان شاهد مقاومت قوی در حدود 19400 دلار است. در 24 ساعت گذشته، سکه 2.9 درصد کاهش یافت. در ابتدای این ماه، قیمت بیت کوین بهبود مختصری را تجربه کرده بود اما با فشار فروش مواجه شد.

پس از اینکه سکه نزدیک به 18000 دلار شناور شد، این سطح خریداران را در نمودار جذب کرد. بلافاصله پس از آن، بیت کوین دو هفته پیش در نمودار خود صعود کرد. چشم انداز فنی سکه نشان داد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند.

اگر سکه از مرز مقاومت فوری خود عبور کند، گاوها می توانند به نمودار بازگردند. قدرت خرید در نمودار پایین تر بود و تنها افزایش قدرت خرید می تواند بیت کوین را به سمت بالا حرکت دهد.

اگر گاوها موفق شوند در جلسات معاملاتی بعدی خود را حفظ کنند، بیت کوین می تواند بالاتر از قیمت 20000 دلار حرکت کند. زمانی که گاوها از سطح 20000 دلار عبور کردند، شانس صعود به سطح قیمت 22000 دلار نیز غیرممکن نیست.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

بیت کوین در نمودار یک روزه 19190 دلار قیمت داشت منبع: BTCUSD در TradingView

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 19190 دلار معامله می شد. سکه شاهد مقاومت قابل توجهی در قیمت ۱۹۴۰۰ دلار بود. عبور از این سطح به سکه کمک می‌کند تا به نقطه مقاومت 21000 دلاری حرکت کند.

هنگامی که قیمت بیت کوین به سطح 20000 دلار رسید، گاوها می توانند به افزایش بیشتر بیت کوین کمک کنند. از سوی دیگر، پشتیبانی از بیت کوین 18000 دلار بود و کاهش آن باعث می شود سکه به 17400 دلار برسد. اگر خریداران در جلسات معاملات بعدی دوباره ظاهر نشوند، سقوط به منطقه قیمتی 18000 دلار محتمل به نظر می رسد.

طی جلسات معاملاتی گذشته، میزان معامله بیت کوین کاهش یافت که نشان دهنده کاهش فشار خرید است.

تحلیل فنی

قیمت بیت کوین
بیت کوین با افزایش فروشندگان در نمودار یک روزه | منبع: BTCUSD در TradingView

این سکه نشان می‌دهد که وقتی تلاش می‌کرد تا بالاتر از مقاومت فوری حرکت کند، خریداران اعتماد خود را از دست دادند و فروشندگان آن را به دست گرفتند. شاخص قدرت نسبی در زیر خط نیمه پارک شده بود که به این معنی بود که قدرت خرید در نمودار پایین باقی می ماند.

اگر خریداران سرعت خود را افزایش دهند، بیت کوین می تواند سطح مقاومت بعدی قیمت خود را به چالش بکشد. بر اساس همین قرائت، قیمت دارایی زیر خط 20-SMA بود و این نشان دهنده آن بود که فروشندگان در زمان نگارش این مقاله، شتاب قیمت در بازار را هدایت می کردند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین شروع به نشان دادن سیگنال های فروش در نمودار یک روزه کرد | منبع: BTCUSD در TradingView

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین تحت تسلط فروشندگان بود. سکه شروع به نمایش سیگنال فروش کرد که نشان می‌دهد ممکن است قیمت کاهش بیشتری پیدا کند.

میانگین متحرک همگرایی واگرایی حرکت و جهت قیمت را نشان می دهد، MACD دچار یک متقاطع نزولی شد و شروع به نشان دادن هیستوگرام های قرمز کوچک کرد که سیگنال فروش بودند.

باندهای بولینگر نوسانات دارایی را نشان می دهد. باندها کاملاً باریک شده بودند، که نشانه ای از اقدام انفجاری قیمت ورودی است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر