دلار آمریکا ممکن است در نهایت آماده کاهش باشد زیرا منطقه یورو می گوید تورم سالانه سپتامبر بالاترین رقم تاریخ بوده است.

در اینجا چیزی است که می‌تواند جرقه‌ای را برای یک «رشد عظیم بیت‌کوین» ایجاد کند، زیرا بیت‌کوین به 19 هزار دلار می‌رسد


بیت کوین (بیت کوین) با سهام ایالات متحده در باز شدن 19 اکتبر وال استریت کاهش یافت زیرا بازارها در انتظار درآمدهای فناوری بودند.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

منطقه یورو شاهد تورم جدید و بالای تمام دوران است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا پس از افت مداوم در یک شب، 19000 دلار چرخید.

این ارز که هنوز در محدوده محدودی به دام افتاده بودند، نشانه های کمی را به معامله گرانی که به دنبال بازی های کوتاه مدت سودمند بودند، ارائه کرد، در حالی که برخی منابع استدلال کردند که سطوح فعلی سطوح کلی خرید را نشان می دهد.

شرکت بازرگانی QCP Capital به مشترکان کانال تلگرام در پایان گفت: «با رویدادهای تقویمی اندک تا FOMC بعدی در اوایل نوامبر، ارزهای دیجیتال همچنان از ارزش سهام عقب می مانند و انحرافات نزدیک به ساختارهای نزولی صاف و محافظ ارزان ترین سطوحی هستند که از ژوئن تاکنون داشته اند. روز

منظور QCP Capital به نشست آتی کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا بود که در آن تصمیمی در مورد افزایش نرخ بهره گرفته می شد.

این اعداد و ارقام برای ایجاد نوسان دارایی‌های ریسک مناسب هستند، زیرا ایالات متحده در بازارهای کریپتو نسبت به سایر کشورها در مورد تورم تأثیرگذارتر است.

بریتانیا در آن روز بالاترین نرخ تورم سال به سال را در چهل سال گذشته گزارش کرد که با کاهش قیمت مواد غذایی به 10.1 درصد رسید. منطقه یورو نیز داستان مشابهی را بیان کرد و تورم سالانه در ماه سپتامبر به 10.9 درصد رسید – بالاترین نرخ تورم تا کنون.

نرخ تورم سالانه منطقه یورو در سپتامبر 2022 9.9 درصد بود، در حالی که در ماه اوت 9.1 درصد بود. سال قبل، این نرخ 3.4 درصد بود. بیانیه از سوی یورواستات تایید شد.

تورم سالانه اتحادیه اروپا در سپتامبر 2022 10.9 درصد بود که از 10.1 درصد در آگوست افزایش داشت. یک سال قبل، این نرخ 3.6 درصد بود. این ارقام توسط Eurostat، دفتر آمار اتحادیه اروپا منتشر شده است.

نمودار نرخ تورم سالانه منطقه یورو (اسکرین شات). منبع: یورواستات

تحلیلگر به شکست سهمی دلار نگاه می کند

در جاهای دیگر، ین ژاپن در مسیر رسیدن به سطح قابل توجه روانی 150 در هر دلار بود.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در آن روز صعود کرد و به دنبال شکستن عدد 113 در ساختار کلی تثبیت بود.

مربوط: بیت کوین منعکس کننده قبل از شکست 2020 است، اما تحلیلگران در مورد اینکه آیا این زمان متفاوت است یا خیر، اختلاف نظر دارند.

نمودار شمعی 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

روز قبل، کوین سونسون، تحلیلگر بازار، یک اظهار نظر کرده بود پیش بینی جسورانه برای دلار، با این استدلال که در صورت شکست قطعی «پارابولا» DXY 2022، بیت کوین شاهد رشد انفجاری خواهد بود.

او به طور خلاصه گفت: «$DXY در شرف شکستن به زیر سهمی‌ها است».

“اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا یک افزایش بزرگ BTC رخ خواهد داد.”

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY) با خطوط سهمی نشان داده شده است. منبع: کوین سونسون/ توییتر

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر