نهادهای نظارتی ایالات متحده در حال بررسی مناطق مرتبط با رمزنگاری ، دست زدن به مقررات مالی ، نوآوری اقتصادی و امنیت ملی هستند.

رمزنگاری در معرض دید عموم قرار دارد: تنظیم کننده های ایالات متحده به بخش ارزهای رمزنگاری شده چشم دوخته اند

سلوا اوزلی ، وکیل مالیاتی بین المللی و CPA ، در ستون ماهانه Expert Take خود ، تقاطع بین فناوری های نوظهور و پایداری را پوشش می دهد و آخرین تحولات مربوط به مالیات ، مقررات AML/CFT و مسائل حقوقی که بر رمز ارزها و بلاک چین تأثیر می گذارد را ارائه می دهد.

اخیراً عناوین خبری بر نگرانی های تنظیم کننده در مورد عدم حمایت سرمایه گذاران در بازار ارزهای رمزنگاری شده که بیش از 2 تریلیون دلار افزایش یافته و خطرات احتمالی برای ثبات مالی متمرکز شده است .

آژانس های امنیت ملی در سراسر دولت جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده با موارد برجسته ای از ارزهای رمزنگاری شده که در حملات باج افزارها ، جاسوسی مالکیت معنوی ، نقض تحریم ها ، رشوه از مقامات دولتی و فرار مالیاتی نقش دارند ، دست و پنجه نرم می کنند. 

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط شبکه اجرای جنایات مالی ، گزارش فعالیت های مشکوک مربوط به باج افزارها در نیمه اول سال 2021 ، که 30 درصد نسبت به کل سال 2020 افزایش یافته است ، نشان می دهد که باج افزار تهدید فزاینده ای برای بخش مالی ایالات متحده است. ، مشاغل و عموم مردم 

دولت بایدن است وزن یک فرمان اجرایی برای سازمان های فدرال به مطالعه و توصیه هایی را در حوزه های مرتبط صنعت رمزنگاری مربوط به امنیت ملی، نوآوری های اقتصادی و مقررات مالی. این ابتکار همچنین با هدف هماهنگ سازی کار آژانس ها در زمینه ارزهای دیجیتال در سراسر قوه مجریه انجام می شود و اولین تالار رمزنگاری کاخ سفید به عنوان یک فرد برجسته عمل می کند .

کنسرسیوم بین المللی روزنامه های تحقیقی “مقالات پاندورا”

کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی “مقالات پاندورا” خود را منتشر کرد که در آن تقریبا 12 میلیون سند از شرکت های حقوقی و دیگر سازمان ها در سراسر جهان فاش شد که نشان می دهد صاحبان ناشناخته 29000 شرکت های دریایی که قبلاً 32 تریلیون دلار دارایی خود را در سراسر جهان از مالیات یا مالیات مخفی کرده بودند ، پنهان می کند. نظارت نظارتی در بهشت ​​مالیاتی

صاحبان این شرکت ها شامل افراد مشهور ، رهبران سیاسی و شخصیت های جنایتکار زیرزمینی از بیش از 200 کشور است. این نشت در حال حاضر پرونده های فساد و فرار مالیاتی را علیه چندین مقام دولتی در سراسر جهان آغاز کرده است.

در همین حال ، گزارشی از مجمع جهانی اقتصاد توضیح می دهد که چگونه فناوری بلاک چین می تواند به از بین بردن فساد در دولت ها کمک کند.

مطالب مرتبط: تمدید CFTC: آنچه آژانس جدید بایدن برای تنظیم رمزنگاری انتخاب می کند

OFAC وزارت خزانه داری آمریکا

در اولین مورد از نوع ، دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) اخیراً سوئکس ، یک کارگزار ارز دیجیتال بدون نسخه ، را به دلیل نقشش در پولشویی عواید حملات باج افزارها هدف قرار داد . این تلاش بخشی از تلاش دولت در مقابله با باج افزارها و ایجاد اختلال در شبکه های جنایی و مبادلات رمزنگاری بود که در پولشویی باج نقش دارند. هدف بهبود امنیت سایبری در بخش خصوصی و افزایش گزارش به سازمان های دولتی ایالات متحده در مورد حوادث و پرداخت باج افزارها است. این شامل وزارت خزانه داری و نیروی انتظامی تحت چارچوب مبارزه با پولشویی/مقابله با تأمین مالی تروریسم (AML/CFT) می شود ، زیرا ارز دیجیتال وسیله اصلی تسهیل پرداخت باج افزارها و فعالیت های مرتبط با پولشویی است.

پس از این مورد، OFAC منتشر یک “به روز رسانی مشورتی در تحریم های بالقوه خطرات برای تسهیل Ransomware به پرداخت.” این توصیه به روز شده تأکید می کند که دولت ایالات متحده هنوز از پرداخت باج سایبری یا اخاذی جلوگیری می کند و معتقد است که بهبود شیوه های امنیت سایبری برای جلوگیری یا کاهش چنین حملاتی مهم است.

مطالب مرتبط: رعایت تحریم ها برای معاملات فیات و ارزهای رمزنگاری شده یکسان است

OFAC همچنین توصیه نامه را به روز کرده و تأکید می کند که گزارش و همکاری دولت های مناسب و سازمان های اجرای قانون در صورت حمله باج افزارها به منظور درک و مقابله با حملات باج افزار و عوامل سایبری مخرب و قربانیان حمله مهم است. در صورت مشخص شدن ارتباط تحریم ها بعداً اعتبار خودافشایی داوطلبانه دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، نگاه کنید به وب سایت توقف Ransomware به دولت است.

با توجه به خطرات مالی باج افزارها و پولشویی که دارایی های دیجیتالی در سطح جهان ایجاد می کند ، شرکت کنندگان در نشست گروه 7 در ماه ژوئن متعهد شدند تا با پیاده سازی و اجرای استانداردهای AML گروه ویژه اقدام مالی در دارایی های دیجیتالی و اجرای فوری آن را به طور م effectivelyثر و سریع برطرف کنند. ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی

مطالب مرتبط: آیا پرداخت دیه ارزهای دیجیتال از مالیات کسر می شود؟

جاسوسی مالکیت معنوی و ارز رمزنگاری شده

در سایر موارد و گزارش های اخیر ، ارزهای رمزنگاری شده در جاسوسی مالکیت معنوی نقش داشته اند. ویرجیل گریفیث ، توسعه دهنده اتریوم ، اخیراً به دلیل توطئه برای نقض قانون اختیارات اضطراری بین المللی – که برای جلوگیری از صادرات شهروندان ایالات متحده از فناوری و مالکیت معنوی به کشورهای کمونیستی استفاده می شود – هنگامی که در یک کنفرانس کره شمالی در سال 2019 یک ارز رمزنگاری شده و بلاک چین ارائه داد ، گناهکار شناخته شد. به عنوان بخشی از معامله اعتراض ، گریفیت می تواند تا 6/2 سال زندان در زمان محکومیت در ژانویه 2022 محکوم شود.

جاناتان طیب ، مهندس هسته ای نیروی دریایی ایالات متحده که دارای مجوز امنیتی فوق العاده و متخصص در نیروی محرکه هسته ای نیروی دریایی بود-و به اسرار نظامی دسترسی داشت- در ماه اکتبر متهم شد که سعی داشت اطلاعات مربوط به طراحی زیردریایی های هسته ای آمریکایی را به شخصی منتقل کند. وزارت دادگستری اظهار داشت که وی تصور می کرد که نماینده یک دولت خارجی در ازای ارزهای رمزنگاری شده در نقض قانون انرژی اتمی است .

Cybereason، ارائه دهنده حفاظت حمله سایبری عملیات محور، منتشر شده که unmasks بسیار عملیات جاسوسی سایبری علیه هوافضا جهانی و شرکت های مخابراتی متمرکز شده است: یک گزارش جدید با عنوان “اهداف موش رمان جهانی هوا و فضا و مخابرات شرکت عملیات GhostShell”. در این گزارش ، که پس از انتشار گزارش مردمی “DeadRinger” در ماه آگوست منتشر می شود ، یک بازیگر ایرانی تازه شناسایی شده ، به نام MalKamak ، فاش می شود که پشت این حملات بوده و حداقل از سال 2018 فعالیت می کند. تروجان دسترسی از راه دور معروف به “ShellClient” که از آنتی ویروس و سایر ابزارهای امنیتی فرار می کند و از سرویس دهنده ابر Dropbox برای فرمان و کنترل سوء استفاده می کند.

مطالب مرتبط: ایالات متحده قوانین رمزنگاری AML/CFT خود را به روز می کند

بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط فروشنده اسلواکی ESET ، یک گروه جاسوسی سایبری به نام FamousSparrow حداقل از سال 2019 هتل ها ، دولت های بین المللی ، سازمان های بین المللی ، شرکت های مهندسی و شرکت های حقوقی را مورد هدف قرار داده است. این گروه از آسیب پذیری شناخته شده Microsoft Exchange استفاده کرد – که توسط افراد مشکوک نیز مورد سوء استفاده قرار گرفت. هکرها و کلاهبرداران چینی به دنبال استخراج ارز رمزنگاری شده – برای حمله به قربانیان آن ، از جمله انجمن فرمانداران جمهوریخواه ایالات متحده هستند. در حالی که ESET FamousSparrow را به یک کشور خاص متصل نکرد ، اما شباهت هایی بین تکنیک های خود و تکنیک های SparklingGoblin ، شاخه ای از گروه Winnti – که به چین مرتبط است – و DRBControl پیدا کرد .

در ماه ژوئیه ، دولت ایالات متحده چین را متهم به سوء استفاده از حملات Microsoft Exchange Server کرد ، و – برای اولین بار – همچنین دولت چین را متهم کرد که از هکرهای جنایتکار برای انجام این حملات استفاده کرده است ، و گزارشی را منتشر کرد که در مورد هدف گیری مداوم چین در دفاع دفاعی هشدار می دهد. ، صنایع نیمه هادی ، پزشکی و سایر صنایع به منظور سرقت مالکیت معنوی.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع