قیمت XRP مدتی است که در حدود 1 دلار تثبیت شده است. به نظر می رسد که محدوده باریک تر می شود و شکست به نظر نزدیک می رسد.

سطح پشتیبانی کلیدی: $ 1 ؛ 0.97 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 1.2 دلار 

در سه روز گذشته ، قیمت XRP کمی بالاتر از 1 دلار بوده است. گاوها ، که تا کنون موفق شده اند XRP را بالاتر از این سطح مهم نگه دارند ، از هرگونه عقب نشینی به سرعت دفاع کردند.

عملکرد قیمت XRP در چند روز گذشته بسیار آرام بوده است و نشان می دهد که شکستن مثلث نزولی (به رنگ آبی) می تواند قریب الوقوع باشد. معمولاً ، نوسانات همیشه قبل از وقفه بزرگ محو می شوند. در حال حاضر ، پشتیبانی 1 دلار خوب است و مقاومت در برابر 1.2 دلار را می توان در صورت شکستن بالای سطح آزمایش کرد.

شاخص های فنی

حجم معاملات: با نزدیک شدن به انتهای تابلو ، حجم آن کم رنگ می شود. به محض شکستن ، حجم باید با قدرت بازگردد.

RSI: در راستای اقدام قیمت ، RSI به بالاترین سطح خود رسیده است. این به طرف نزولی تکیه می کند.

MACD: میانگین های متحرک در بازه زمانی روزانه دو روز پیش یک صعود نزولی را تکمیل کرد ، که نشان می دهد XRP می تواند به زیر 1 دلار برسد. هیستوگرام نیز در سمت منفی است. با این حال ، بدون شکست XRP زیر حمایت 1 دلار ، هنوز برای جهش در سمت نزولی زود است.

جانبداری

خنثی. قیمت XRP می تواند به هر دو صورت پیش برود و هر زمان که بخواهید می توانید وقفه ای را ایجاد کنید. در حالی که MACD یک سیگنال نزولی می دهد ، برای تغییر تعصب خیلی زود است تا زمانی که ما یک شکاف تمیز از نقطه را داشته باشیم. این نوسانات در انتظار وقوع شکست کاهش یافته است.

پیش بینی کوتاه مدت برای قیمت XRP

تا زمانی که XRP از نقطه آبی دور نشود ، قیمت نزدیک به 1 دلار باقی می ماند ، به ویژه هنگامی که به اوج تشکیلات نزدیک می شویم. نوسانات می تواند با کمترین تغییرات قیمت همچنان کاهش یابد. این می تواند به محض بازگشت حجم تغییر کند و قیمت تلاش می کند تا از پشتیبانی 1 دلار جدا شود.پیشنهاد ویژه (حمایت مالی)کوپن رایگان Binance Futures 50 USDT: از این پیوند برای ثبت نام استفاده کنید و هنگام معامله 500 USDT (پیشنهاد محدود) 10٪ تخفیف و 50 USDT دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه PrimeXBT: برای ثبت نام و وارد کردن کد POTATO50 از این پیوند استفاده کنید تا 50 bonus پاداش رایگان در هر سپرده تا 1 BTC دریافت کنید.

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در CryptoPotato اطلاعات نویسندگان نقل شده است. این نظرات CryptoPotato در مورد خرید ، فروش یا نگهداری هرگونه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده با مسئولیت خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به سلب مسئولیت مراجعه کنید.(این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت ان با تریگرویو نمی باشد.)

منبع