جردن بلفورت ، دلال سابق سهام که رفتار متقلبانه و سبک زندگی ظالمانه‌اش توسط لئوناردو دی کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» مورد توجه قرار گرفت، یکی از حامیان XRP است.

بلفورت اخیراً در توییتی ادعا می کند که دارای مبلغ شش رقمی در این ارز دیجیتال بحث برانگیز است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا می کند که یک اوراق بهادار ثبت نشده است.

این کارآفرین آمریکایی پیش بینی می کند که قیمت XRP می تواند به 10 دلار برسد. در چنین حالتی، ارزش بازار آن باید نزدیک به 500 میلیارد دلار باشد.

من یک دارنده بزرگ XRP (شش رقمی) هستم! مرد تلویزیونی من فکر می کند این بهترین چیز از زمان تکه تکه نان است. فکر می کند به 10000 دلار می رسد. امیدوارم حق با او باشد، اما با 10 دلار قانع خواهم شد— جردن بلفورت (@wolfofwallst) 

28 اکتبر 2021

اعضای جامعه XRP از تایید مشکوک دوری نکردند و از بلفورت به ارتش خود استقبال کردند.مربوطجردن بلفورت می‌گوید «گرگ وال استریت» ایلان ماسک برای پمپ کردن و تخلیه دوج‌کوین آنقدر ثروتمند است.پس از محکوم کردن بیت کوین به عنوان یک “کلاهبرداری” در سال 2018، “گرگ وال استریت” واقعی از آن زمان به یک تشویق کننده ارزهای دیجیتال تبدیل شده است . اخیراً مجرم مجرم مجذوب ژتون های غیرقابل تعویض شده است.

الان که پانک دارم باید APE بخرم؟— جردن بلفورت (@wolfofwallst) 

25 اکتبر 2021

ارز دیجیتال XRP یکی از معدود سکه هایی است که در طول این چرخه موفق به چاپ بالاترین رکورد جدید نشده است. قیمت آن همچنان نسبت به اوج 3.40 دلاری که در 7 ژانویه 2018 ثبت شده بود، 68 درصد کاهش دارد

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع