به طور کلی، بازار کریپتو پس از آن با یک عقب نشینی مواجه شده است بیت کوین و بسیاری از سکه های دیگر مانند اتریوم رکورد جدیدی را ثبت کرده اند که Arbitrum (ARB) از آن عقب نمانده است.

آربیترومکه دارای پتانسیل زیادی با ارزش بازار بیش از 3.8 میلیارد دلار و عرضه در گردش 2,653,939,384 ARB است، مدتی است که زیر میانگین متحرک 100 روزه (MA) معامله می شود. با این حال، اخیراً قیمت ARB نشانه هایی از معکوس شدن را نشان می دهد.

تا زمان نگارش مقاله، آربیتروم در حدود 1.45 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش 1 درصدی در 24 ساعت گذشته است. در حال حاضر دو سطح مقاومت اصلی 1.799 دلار و 2.278 دلار جلوتر از قیمت وجود دارد.

تحلیل بر اساس اندیکاتور علائم حرکت رو به بالا را در قیمت آربیتروم نشان می دهند

نشانگر 4 ساعته RSI: نگاهی به قدرت نسبی نشانگر شاخص (RSI) از بازه زمانی 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که خط RSI بالاتر از منطقه فروش بیش از حد فروش رفته و به سمت سطح 50 می‌رود. این نشان دهنده افزایش قیمت است و اگر خط RSI از سطح 50 بالاتر رود، ممکن است شروع یک روند جدید را آغاز کند.

تصویر زیر بیشتر نشان می دهد:

MACD 4 ساعته: با نگاهی به شکل‌گیری نشانگر MACD از بازه زمانی 4 ساعته در تصویر بالا، می‌بینیم که هم خط MACD و هم خط سیگنالی که برای مدتی در زیر خط صفر MACD روند داشته‌اند، هر دو عبور کرده‌اند. و به سمت خط صفر MACD حرکت می کنند.

از سوی دیگر، هیستوگرام MACD در حال حاضر در بالای خط صفر MACD روند دارد. این نشان می دهد که تغییر جهت ممکن است به زودی از حرکت رو به پایین به حرکت رو به بالا اتفاق بیفتد.

نشانگر هیستوگرام قدرت گاو نر در مقابل قدرت خرس 1 ساعته: در نهایت، با نگاهی خوب به نمودار از بازه زمانی 1 ساعته با کمک نشانگر قدرت گاو نر در مقابل قدرت خرس، نشان می دهد که هیستوگرام ها در حال حاضر به بالای صفر رسیده اند. مرحله. این نشان می دهد که خریداران به تدریج بازار را از فروشندگان می گیرند که در تصویر زیر مشاهده می شود.

آربیتروم

در نتیجه، اگر قیمت آربیتروم بتواند جهت خود را از جهت نزولی به صعودی تغییر دهد، این امکان وجود دارد که ARB می تواند سطوح مقاومت اصلی قبلی خود یعنی 1.799 دلار و 2.278 دلار را دوباره آزمایش کند و حتی برای ایجاد یک اوج جدید بیشتر حرکت کند. با این وجود، اگر Arbitrum نتواند به سمت بالا حرکت کند، قیمت دارایی کریپتو ممکن است بیشتر به سمت پایین حرکت کند تا یک پایین‌ترین قیمت جدید ایجاد کند.

آربیتروم
ARB با قیمت 1.4618 دلار در نمودار 1 بعدی معامله می شود منبع: ARBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر