آلتکوین‌هایی مانند XYO، CRO و WNXM با بالا رفتن از BTC و ETH سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آلت کوین ها حتی با کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم به سطوح پشتیبانی کلیدی افزایش می یابند
  • اقدامات قیمت در بازار کریپتوها در 48 ساعت گذشته چندان دلچسب نبوده است و واضح است که نوسانات پس از بیت کوین ( BTC ) و اتر ( ETH ) به بالاترین حد خود رسیده است. 

در حالی که دو ارز دیجیتال برتر برای حفظ سطوح پشتیبانی کلیدی مبارزه می‌کنند، بازار آلت‌کوین شاهد افزایش دو رقمی تعداد انگشت شماری از توکن‌ها در 5 نوامبر بوده است و  نشانگر فصل‌های دیگر Cointelegraph Markets Pro نشان می‌دهد که شرایط فعلی بازار با حرکت‌های قیمت فصل قبلی مطابقت دارد.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیشترین سود در 24 ساعت گذشته شبکه XYO (XYO)، Crypto.com Coin (CRO) و Wrapped NXM (WNXM) بوده است.

لیست XYO در Crypto.com

شبکه XYO یک شبکه اوراکل جغرافیایی مبتنی بر بلاک چین است که از دستگاه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کند که به‌طور ناشناس داده‌ها را روی بلاک‌چین XYO جمع‌آوری، اعتبارسنجی و ثبت می‌کنند.

طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro ، شرایط بازار برای XYO برای مدتی مساعد بوده است.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت XYO. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای XYO در 2 نوامبر شروع به افزایش کرد و حدود چهار ساعت قبل از افزایش 103 درصدی قیمت طی دو روز آینده، به بالاترین سطح 77 رسید.

افزایش قیمت XYO زمانی اتفاق می‌افتد که این توکن در برنامه Crypto.com فهرست شده بود و یک استخر استخراج نقدینگی در گیت راه‌اندازی شد که در آن سپرده‌گذاران می‌توانند 543.22 درصد بازده سرمایه‌گذاری خود را کسب کنند.

CRO از دست انداز Coinbase سود می برد

CRO توکن بومی اکوسیستم Crypto.com است و کاربران می‌توانند CRO را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده در برنامه آن به اشتراک بگذارند تا جوایزی کسب کنند و همچنین از دارایی‌های خود برای خریدهای روزمره از طریق برنامه پرداخت موبایلی Crypto.com Pay استفاده کنند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای CRO در 3 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت CRO. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای CRO در 3 نوامبر شروع به افزایش کرد و حدود دو ساعت قبل از افزایش 64 درصدی قیمت طی دو روز آینده، به بالاترین سطح 76 رسید.

شتاب تقویتی برای CRO پس از لیست شدن این توکن در 3 نوامبر در Coinbase و  امضای قراردادی چند ساله  با میزبان مسابقات esports Twitch Rivals صورت گرفت.

مرتبط: پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال Crypto.com برای اولین بار UFC NFT ها را معرفی می کند

Nexus Mutual کمپین جدید Shield را راه اندازی کرد

WNXM نسخه بسته‌بندی شده توکن حاکمیت NXM برای پروتکل Nexus Mutual است. Nexus Mutual یک پروتکل بیمه غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است که به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق استفاده از توکن NXM خود، قراردادهای هوشمند را پوشش دهند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای CRO در 4 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت WNXM. 

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای CRO در 3 نوامبر شروع به افزایش کرد و در 4 نوامبر به بالاترین سطح 74 رسید، حدود یک ساعت قبل از اینکه قیمت در روز بعد 47 درصد افزایش یابد.

جهش در قیمت WNXM پس از راه‌اندازی کمپین جدید استخراج سپر برای پروژه Premia Finance (PREMIA) و پیشرفت پلتفرم به سمت راه‌اندازی Nexus V2 اتفاق می‌افتد که صندوق را قادر می‌سازد تا مطالبات جزئی را پرداخت کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.702 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 42.6 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع